Forum Klubu ROVERki.pl :: Dlaczego ludzie kupują diesle
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego ludzie kupują diesle
Autor Wiadomość
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:02   

To po co Wam diesel'e?

Droższe w zakupie, psujące się pompy paliwa po 4 kzl, turbiny po 2 kzł i wtryski po 800 zł?

"Mam oszczędnego diesel'a, którego zakup zwróci mi się po 3 latach o ile pompa się nie wścieknie..." :D :rotfl: ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:22   

maciej napisał/a:
To po co Wam diesel'e?

ja swojego kupiłem z myślą o szybkiej jeździe (czyli mało oszczędnej) stąd właśnie klekot, ale życie pokazało, że po wypadku się już jak widać wyhasałem i mógłbym nawet spokojnie jeździć benzynką
tankowanie ZR'ki mnie nie "bolało" stąd pomysł sprzedania klekota (pewnie za kilka miesięcy) i zakup jakiegoś "Pb"
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:29   

Cytat:
ja swojego kupiłem z myślą o szybkiej jeździe (czyli mało oszczędnej) stąd właśnie klekot,

Coś mnie tu nie gra. To nie lepiej było kupić 2.0 TFSI albo R32? :shock:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:35   

piter34 napisał/a:
Coś mnie tu nie gra. To nie lepiej było kupić 2.0 TFSI albo R32? :shock:

na R32 mnie nie stać to po pierwsze (zrsztą nie podoba mi się grill w nim - i to bałdzo - no i te dwa wydechy z tyłu)
a co do 2.0T 200KM to nie chciałem tak z grubej rury wyskakiwać
i kto powiedział, że nie można jeździć szybko i zrywnie klekotem - szczególnie 140KM - turbinka - jest, duży moment - jest, więc czego można chcieć więcej? (pewnie tylko mocy hehe)
normalnie jak nim jeżdżę to spokojnie, biegi przy 2,5-3 tys zmieniam, czasem tylko jak chcę się gdzieś zmieścić (jeszcze na spokojnie, a nie na styk) to depczę lekko i zryw jest
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:39   

Tempest napisał/a:
ja swojego kupiłem z myślą o szybkiej jeździe
Tempest napisał/a:
a co do 2.0T 200KM to nie chciałem tak z grubej rury wyskakiwać
Jakoś mi jedno z drugim nie gra ;)
Napisz po prostu, że chciałeś jeździć szybko i z klekotem ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:45   

może inaczej - bardzo się wzbraniałem przed zakupem klekota, bo jednak praca silnika benzynowego to inna bajka
ale i tak jestem bardzo zadowolony z pracy obecnego silniczka bo i w środku nie jest głośny (momentami ciężko dosłyszeć klekot) a jak wchodzi na "wyższe" obroty to potrafi nawet fajnie zabrzmieć :razz:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 13:59   

a mi się podoba, że moment mam codziennie bez wkręcania sie "do nieba" a z medżik guziczkiem to jest już superwesoło ;) a i tak mi pali 7 - 8 a nie 10 - 12 ;) pracę silnika da się przeżyć ;) :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Tempest 




Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 14:21   

Brt napisał/a:
a mi się podoba, że moment mam codziennie bez wkręcania sie "do nieba" a z medżik guziczkiem to jest już superwesoło ;) a i tak mi pali 7 - 8 a nie 10 - 12 ;) pracę silnika da się przeżyć ;) :)

7-8 to mi pali w normalnej jeździe z od-czasu-do-czasu przyciśnięciem, a mam większą moc i moment, ale to pewnie dlatego, że silnik nowszy i takie tam
P.S. o jakim to medżik guziczku mówisz bom ciekaw :hmm:
P.S.2 z tym wkręcaniem do nieba to pomyliły ci się chyba barcik rodzaje silników - zapomniałeś, że jeździsz klekotem? :wink:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
thef 



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 14:32   

maciej napisał/a:
To po co Wam diesel'e?

Droższe w zakupie, psujące się pompy paliwa po 4 kzl, turbiny po 2 kzł i wtryski po 800 zł?

"Mam oszczędnego diesel'a, którego zakup zwróci mi się po 3 latach o ile pompa się nie wścieknie..." :D :rotfl: ;)
Po pierwsze, kupujemy auta używane, gdzie różnica w cenie jest znikoma, a tak na prawdę nieistotna, bo najważniejszy z punktu widzenia ekonomii w 10-letnim wozie jest stan techniczny. Po drugie, Maciek, mam wrażenie, że powinieneś przeczytać "fakty i mity" ze strony klubowej :P

PS>Wg Ciebie powinienem mieć seicento na gaz? Większość przebiegu robię w sam lub w 2 osoby bez bagażu - znaczy się zwariowałem :roll:
Przecież nie kupiłem 600 w dieslu ze względu na oszczędność i praktyczność, tylko dlatego, że mi się cholernie spodobała i było mnie na nią stać!!!

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 15:40 ]
Tempest napisał/a:
P.S. o jakim to medżik guziczku mówisz bom ciekaw :hmm:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=29627
Tempest napisał/a:
P.S.2 z tym wkręcaniem do nieba to pomyliły ci się chyba barcik rodzaje silników - zapomniałeś, że jeździsz klekotem? :wink:
Przeczytaj jeszcze raz, co Brt napisał o wkręcaniu do nieba ;)
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 14:42   

Tempest, 10 - 12 i wkręcanie do nieba to odniesienie do noPb ;) :mrg: mój też po mieście z dociskaniem od czasu do czasu pali 7-8 (lub jak jadę autostradką 160 - 180 ;) ) powyżej 9 nigdy nie wyskoczyłem.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 15:21   

thef napisał/a:
Po pierwsze, kupujemy auta używane, gdzie różnica w cenie jest znikoma, a tak na prawdę nieistotna, bo najważniejszy z punktu widzenia ekonomii w 10-letnim wozie jest stan techniczny.

No właśnie... I o to mi chodzi...

Na zachodzie, a jestem jedną z bardzo niewielu osób, na forum, które mają egzemplarz z polskiego salonu, diesel'e kupuje się, żeby "łoić kilometry", więc szansa na trafienie dobrego diesel'a w tym samym wieku jest mniejsza niż dobrej benzyny...
thef napisał/a:
Po drugie, Maciek, mam wrażenie, że powinieneś przeczytać "fakty i mity" ze strony klubowej

A konkretniej? ;)
Bo akurat pisałem o przypadku maniaq'a i tam cena za pompę była 3-4 kzł, MaReK za wtrysk chyba właśnie koło 800 zł płacił, a turbinka - no własnie - kupują używane autko nigdy się nie wie...

Więc o co chodzi z tymi "faktami i mitami"? ;)
thef napisał/a:
PS. Wg Ciebie powinienem mieć seicento na gaz? Większość przebiegu robię w sam lub w 2 osoby bez bagażu - znaczy się zwariowałem

A czy ja piszę, że zwariowałeś?

Ja tylko nie rozumiem, i dałem temu wyraz, po co kupować diesel'a przy takich przebiegach, skoro można mieć taniej mocniejszą i mniej problemową w utrzymaniu benzynkę - zwłaszcza w R600 - niezniszczalny R620Si 131 KM kontra awarie głowicy/uszczelki w R620SDi 105 KM... :D

Coś się mnie ostatnio uczepiłeś... ;)
thef napisał/a:
Przecież nie kupiłem 600 w dieslu ze względu na oszczędność i praktyczność, tylko dlatego, że mi się cholernie spodobała i było mnie na nią stać!!!

A skąd ja mam wiedzieć dlaczego kupiłeś R620 SDi zamiast R620Si?

Pomyślmy logicznie...

No dobra, bo niektórzy się nie zgodzą - przedstawię mój, dla mnie "logiczny tok myślenia":

Decydujesz się na R600 - wygląd, warunki finansowe i teraz wybór R620Si, czy SDI:
- z wyglądu takie same,
- mocy jakby więcej w benzynce
- cena zakupu niewiele, ale niższa dla R620Si,
- benzynki w tych latach były lepiej wyposażone od diesel'ków
- większa szansa na mniejszy przebieg benzynki (nie licznikowy, tylko realny)
- niższe koszty napraw benzynki
- wyższe o 10-15 zł/100 km koszty paliwa przy benzynce (6 l diesela lub 9 l benzynki w trasie, bo zakładam, że nie lubisz LPG)

Więc po co kupiłeś SDi?

Mam dwie odpowiedzi:
- bo lubisz "klekotanie"
- bo chcesz oszczędzać (dla mnie - robisz duże przebiegi)

Ludzi lubiących klekotanie znam niewielu, więc wychodzi, że chcesz oszczędzać, bo "ropa jest tania".

I dlatego tak się ubawiłem (bo to miały przedstawić moje emotki) - kupno gorzej wyposażonego, słabszego, droższego, prawdopodobnie więcej jeżdżonego auta dla oszczędności "na paliwie", żeby robić małe przebiegi... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
thef 



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 15:43   

maciej napisał/a:
Bo akurat pisałem o przypadku maniaq'a i tam cena za pompę była 3-4 kzł, MaReK za wtrysk chyba właśnie koło 800 zł płacił, a turbinka - no własnie - kupują używane autko nigdy się nie wie...
Czy maniaq zmienił pompę? No właśnie nie. Okazała się sprawna. Teraz podejrzewam co było przyczyną (choć na 100% nie mogę być pewny). Wymiana pompy na nową to zazwyczaj "naciągactwo" mechaników. Ile znasz przypadków awarii pompy zmuszających do jej wymiany? Ile w ogóle znasz przypadków awarii pompy? Idę o zakład, że co najmniej 90% awarii można naprawić za niewielkie pieniądze, bez konieczności wymiany całej pompy czy regeneracji. Ile było padów turbiny? Bo przez moją "kadencję" w klubie, to dostrzegłem tylko jeden - Stringa. Przypadek MaRKa zdaje się był związany z lipnym paliwem, nieprawdaż?
maciej napisał/a:
- niższe koszty napraw benzynki

Eeeeee, rozrząd trochę droższy, ale brak cewki, kabli, sondy lambda i innych pierdółek, moim zdaniem nie sposób wykazać konkretne różnice kosztów.
maciej napisał/a:
Więc po co kupiłeś SDi?

Mam dwie odpowiedzi:
- bo lubisz "klekotanie"
- bo chcesz oszczędzać

Ludzi lubiących klekotanie znam niewielu, więc wychodzi, że chcesz oszczędzać, bo "ropa jest tania".
Bo taki mi się trafił. Szukając auta byłem nastawiony tylko na benzynę (nie chciałem ani gazu ani diesla), ale jak zobaczyłem ten konkretny egzemplarz po prostu silnik już nie miał znaczenia.
maciej napisał/a:
Ja tylko nie rozumiem, i dałem temu wyraz, po co kupować diesel'a przy takich przebiegach, skoro można mieć taniej mocniejszą i mniej problemową w utrzymaniu benzynkę - zwłaszcza w R600 - niezniszczalny R620Si 131 KM kontra awarie głowicy/uszczelki w R620SDi 105 KM... :D
I znów twierdzisz, że diesel jest bardziej problemowy od benzyny na podstawie jednostkowego (mojego) przypadku pęknięcia głowicy.
maciej napisał/a:
I dlatego tak się ubawiłem (bo to miały przedstawić moje emotki) - kupno auta "dla oszczędności", żeby robić małe przebiegi... ;)
W tym sęk, że nie każdy kupuje diesla z uwagi na oszczędność.
maciej napisał/a:
Coś się mnie ostatnio uczepiłeś... ;)
Wygląda na to, że ostatnio mamy często różne opinie w poruszanych tematach ;) .
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 18:08   

thef napisał/a:
W tym sęk, że nie każdy kupuje diesla z uwagi na oszczędność.

Ale przyznasz, że niewiele osób kupuje diesel'a "bo lubi" - główną pobudką do kupowania diesel'i jest powód ekonomiczny (bo ilościowo mniej palą, nawet gdy ceny ON i Pb95 się praktycznie zrównały), a że akurat Ty jesteś inny - cóż każdy w czymś jest "inny". ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Raptile 




Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200


Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 18:10   

Ja kupuje ON bo lubię :) Jestem inny :P inny nie znaczy gorszy :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 18:18   

thef napisał/a:
Czy maniaq zmienił pompę? No właśnie nie. Okazała się sprawna. Teraz podejrzewam co było przyczyną (choć na 100% nie mogę być pewny). Wymiana pompy na nową to zazwyczaj "naciągactwo" mechaników. Ile znasz przypadków awarii pompy zmuszających do jej wymiany? Ile w ogóle znasz przypadków awarii pompy? Idę o zakład, że co najmniej 90% awarii można naprawić za niewielkie pieniądze, bez konieczności wymiany całej pompy czy regeneracji. Ile było padów turbiny? Bo przez moją "kadencję" w klubie, to dostrzegłem tylko jeden - Stringa. Przypadek MaRKa zdaje się był związany z lipnym paliwem, nieprawdaż?

Fakt, że takich rzeczy jest mało, ale odwróć pytanie - ile znasz problemów z turbo, pompą czy wtryskiwaczami w R620Si?
I jakie są koszty? ;)

Jak do benzyny zalejesz lipne paliwo, to masz mniej problemów (np. nie zrobi Ci się świeczka w przewodach, wtryski też zwykle wytrzymują)...

Koszt pompy paliwa, nawet jeśli się zepsuje, w benzynce znikomy, a awaryjność - podobna, turbo brak... ;)

thef napisał/a:
Eeeeee, rozrząd trochę droższy, ale brak cewki, kabli, sondy lambda i innych pierdółek, moim zdaniem nie sposób wykazać konkretne różnice kosztów.

Napinacz paska wielorowkowego?
Przewody do intercooler'a?

Te już chyba są czestsze patrząc na forum...

A cewkę, kable, kopułkę, palec, sondę i świece wymienię za połowę ceny takiego napinacza... ;)

No i możemy jeszcze dodać problemy z pompą sprzęgła, które występują zarówno w SDi, jak i Si, ale pompa do Si jest "dostępna w każdym kiosku za cenę paczki papierosów", z SDi to ZTCP są pewne problemy... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 19:11   

maciej napisał/a:
MaReK za wtrysk chyba właśnie koło 800 zł płacił

Pojechales ;) Za wszystko zaplacilem 350 zl ;D
Oczywiscie uklony dla Mariusz418 bo pewnie i tyle bym zaplacil gdby nie on ;)


Ja osobiscie kierowalem sie przy wyborze auta stawiajac na diesla bo:

- mialem benzynke, a bardziej mi sie podobala jazda dieslem.
- koszta paliwa sa/byly nieco nizsze w dieslu niz w benyznie

robie duzo km i nie oszczedzam.

thef napisał/a:
Przypadek MaRKa zdaje się był związany z lipnym paliwem, nieprawdaż?

Tak. Katalizator tez ucieprial z tego samego powodu.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
thef 



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 20:39   

MaReK napisał/a:
thef napisał/a:
MaReK za wtrysk chyba właśnie koło 800 zł płacił
Eee, a skąd taki cytat, przeca to Maciek pisał ;)
maciej napisał/a:
Jak do benzyny zalejesz lipne paliwo, to masz mniej problemów (np. nie zrobi Ci się świeczka w przewodach, wtryski też zwykle wytrzymują)...
Maciek, tym argumentem to mnie zawiodłeś ;)
maciej napisał/a:
Napinacz paska wielorowkowego?
Przewody do intercooler'a?

Te już chyba są czestsze patrząc na forum...

A cewkę, kable, kopułkę, palec, sondę i świece wymienię za połowę ceny takiego napinacza... ;)
Napinacz? W 600ce? Nie pamiętam przypadku, w 200kach były chyba dwa, trzy przypadki. Przewód do intercoolera 115 zł, siada tylko w starszych modelach. Z tymi sprawami zapłonowymi to chyba ostro zaszalałeś ;)
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 20:44   

czuje sie wywolany do tablicy...

ja robie przebiegi rzedu 20-25 rocznie, bo czasem jezdze tez innymi autami.np 4,5 k km do chorwacji innym autem ;)

wybor padl na diesla ze wzgledu na koszt zakupu, ktory wcale nie roznil sie az tak bardzo od benzyny, ale w przypadku 1.8 160 to zuzycie benzynki oscyluje w miescie od jedenastu w gore , a najczesciej ok 13. to mowia posiadacze , nie moj wymysl.

wiec przy mojej jezdzie - uspokoilem sie , ale klekot lapie mi kolo 7 w miescie :/ , jezdze po miescie sporo , ale czesto krotkie trasy.

z pompa sprawa wyglada tak, ze musiala sie przyblokowac. jakby serwis chcial to by mnie naciagneli na pompe , bo odstawilem auto , sprawdzielm nie krecilo, nastepnego dnia ktos cos sprawdzil, dotknal , odpalil i jezdzi po dzis dzien. niestety nie jest tak kolorowo , bo pompa to kolo 3 k pln. a niestety te od 25 i zr-ow nowsze z czasem padaja tak mowi mariusz. ja narazie licze ze pojezdze. staram sie tankowac na znanych stacjach. wymieniac filterek itp itd.

moj wybor diesla byl uzasadniony przebiegami i kosztami z tym zwiazanymi, jakbym robil 10 k km to pod domem stalby zr 160 :) tylko ze przy moich przbiegach to koszty 100 km zabijaja, a jak chce sie poszalec to ... diesel moj max to lekko ponad 10 l/100km wiec nadal jest ok :) max w zr-e to pewnie blizej 20 ;)

kiedys jeszcze ceny PB i ON sie roznily mocniej ... byl boom na diesla , ale chyba znow do lask wroci benzyna... przy takim samym koszcie paliwa to trzeba wielu lat by cena wyjsciowa zakupu - wyzsza diesla- sie zwrocila, albo wlasnie b duzych przebiegow ...

innego uzasadnienia nie widze... argument, ze ktos lubi diesla... tak zwlaszcza odpalonego zima po nocy ... brrrrr ja chce do cieplych krajow , albo benzyne na zime ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 21:34   

Teraz ja się z kolei czuję wywołany...
Nic mnie nie zaskoczyło w ZRze tak, jak niskie zużycie paliwa... Mam ciężką nogę i nigdy w mieście nie przekroczyłem 12 (fakt że w Opolu się jedzie a nie stoi bo korków prawie nie ma). Autostrada przy średniej koło 150 momentami do 200 - 9-9,5. Najniższe w trasie - 7,5 ale zawalidrogą na pewno wtedy nie byłem. Jedyne co denerwuje, to fakt, że jak się przyciśnie to wskaźnik paliwa zjeżdża z pół centymetra i humor psuje...
W podanym zużyciu nalezy też uwzględnić fakt, że auto mam dość krótko i jeszcze się nie zdążyłem nim nacieszyć :mrgreen:
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 21:44   

thef napisał/a:
w 200kach były chyba dwa, trzy przypadki.

w tych kilku sa dwa naprawione za "flaszkę" :lol:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Diesle nie jadą 200km/h
Rowan Offtopic 31 Pon Cze 01, 2009 21:14
TomC
Brak nowych postów Rover, forum, ludzie
Marian_K Offtopic 8 Czw Cze 13, 2013 21:43
czort
Brak nowych postów czego to ludzie nie wymyślą
_papa_ Offtopic 5 Wto Lut 16, 2010 08:35
Tomson40075
Brak nowych postów JAK TO LUDZIE NIE MAJĄ mUzgu !!
Raptile Offtopic 30 Nie Mar 15, 2009 14:56
Mombrey
Brak nowych postów Czego to ludzie nie wymyślą
Kultura techniczna w narodzie... czyli jak niektórzy próbują zaoszczędzić.
praktis Offtopic 11 Czw Lut 19, 2009 13:55
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink