Wysłany: Pon Wrz 22, 2008 11:05 [R416] Jak czyścić silnik krokowy?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Czy wystarczy go wykręcić, wyczyścić i wkręcić z powrotem czy należy coś odłączyć?? żeby nie pojawiły się jakieś błędy
Czytałem coś o ponownym ustawieniu krokowca
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 20, 2011 18:25, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 22, 2008 11:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
odepnij wtyczkę od niego
jak nie będziesz się bawić tak jak kolega w tym artykule http://roverki.pl/article.php?sid=312 to wystarczy go tylko wyczyścić i wkręcić
w roverkach jest trochę inny krokowiec i jest on przykręcony do kolektora ssącego od strony silnika jakieś 10cm od przepustnicy.
poszukaj na forum na pewno nie raz bylo opisane dokładnie jak go rozebrać i wyczyścić
nie pogub niczego
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Czy wystarczy go wykręcić, wyczyścić i wkręcić z powrotem czy należy coś odłączyć?? żeby nie pojawiły się jakieś błędy
Czytałem coś o ponownym ustawieniu krokowca
odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania znajdziesz w artykułach na naszej stronie głównej ...
do przeczytania: 1. artykuł , 2. artykuł
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy pytasz o tzw. reset nastaw silniczka krokowego ?
jeśli tak to po prostu: włącz sam zapłon (bez uruchamiania silnika), pedał gazu pięć razy w podłogę, odpal auto bez dotykania pedału gazu
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Dzięki za pomoc wprawdzie po wyczyszczeniu krokowca gdy silnik był ciepły był mały problem z odpaleniem ale to minimalny. Jeżeli chodzi o jałowy to pracuje on w okolicach 1000obr/min.
I spada później trochę poniżej kreski 1000obr/min
Jednak myślę ze może być to spowodowane tym ze po :
1. Wlałem 98 V power na której obroty kształtują się właśnie w okolicach 1000obr/min, jeżeli jest wlewana zwykła 95 to obroty rosną do 1100 lub max 1200/obr.
2. Mam stożkowy filtr powietrza co może mieć wpływ na obroty.??
3. Dopiero po pewnym czasie przekonam się czy będzie gasł gdy po hamowaniu silnikiem wciśnie się sprzęgło. Będę informował o tym na forum
Jeszcze raz podziękowania dla tych którzy doradzili.
1. Wlałem 98 V power na której obroty kształtują się właśnie w okolicach 1000obr/min, jeżeli jest wlewana zwykła 95 to obroty rosną do 1100 lub max 1200/obr.
niezależnie, które z tych paliw nalejesz obroty powinny się kształtować w okolicach 850 obr/min
polakpolak29 napisał/a:
2. Mam stożkowy filtr powietrza co może mieć wpływ na obroty.??
raczej nie ...
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum