Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
dzisiaj zauważyłem w swoim aucie, że straciło połowę mocy - strasznie powoli się zbiera bo 3000 rpm potem jest lekko wyczuwalna różnica ale to i tak nie to samo co przedtem...
Czytając posty na forum doszedłem do wniosku, że wina może leżeć po stronie przepływomierza. Niewiele myśląc odpiąłem go i jest dużo lepiej. Niepokojące jest jednak to, że nie zapala mi się kontrolka check engine. Z tego co wiem powinna ona sygnalizować już nawet awarię przepływomierza a co dopiero z odpiętym przewodem?
Może jednak się mylę...
Czy T4 pomoże w tej sytuacji?
I czy w Warszawie gdzieś mają w/w interfejs?
Pozdr.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 20, 2011 21:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 11:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W prtzypadku SDi kontrolka nie reaguje na awarie przepływomierza, w iDT jest chyba tak samo. Tzn komp widzi brak przepływki, ale tem błąd ma coś w rodzaju niższego priorytetu. Niech ktoś bardziej oznajmiony w temacie to potwierdzi
Dzwoniłem do Babic, zapytać ile diagnostyka. Przy okazji zapytałem o kontrolkę czy powinna się zapalić czy nie. Już wiem, że nie powinna się palić przy walniętej przepływce.
Wiem, że ASO rządzą się swoimi spr. ale mają cholernie drogo...
Gdzie można się w Warszawie za rozsądne pieniądze podpiąć do kompa??
Witam!. Miałem podobny problem i okazało się że to przepływomierz(w R25 2.0 itd `00)-jestem na 90% pewny że to przepływka. Jeżeli masz możliwość wyjąć od kogoś kto ma sprawną to OK ,jeżeli nie to moge polecić gościa z pod Siedlec-miejscowość Iganie(przed miastem od strony W-wy). Musiałem do niego pojechać,dobrali mi z używanych ,ale orginał i na miejscu sprawdzisz czy ona pasuje-poprostu się przejedziesz. Mój Roverek obecnie "zrywa asfalt" ,co prawda mam inny problem ale to inny temat. Facet prowadzi szrot,głównie zajmuje się Roverkami ,dam tel: 601 318 378 i pogadaj.Powodzenia i pozdrawiam!!
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 06:51
egon62 napisał/a:
Witam!. Miałem podobny problem i okazało się że to przepływomierz(w R25 2.0 itd `00)-jestem na 90% pewny że to przepływka. Jeżeli masz możliwość wyjąć od kogoś kto ma sprawną to OK ,jeżeli nie to moge polecić gościa z pod Siedlec-miejscowość Iganie(przed miastem od strony W-wy). Musiałem do niego pojechać,dobrali mi z używanych ,ale orginał i na miejscu sprawdzisz czy ona pasuje-poprostu się przejedziesz. Mój Roverek obecnie "zrywa asfalt" ,co prawda mam inny problem ale to inny temat. Facet prowadzi szrot,głównie zajmuje się Roverkami ,dam tel: 601 318 378 i pogadaj.Powodzenia i pozdrawiam!!
Firma Marco, specajalizuje się w MG Rover (Land Rover przy okazji) i właszczyzna (Alfa. Lancia, Fiat)... tak przynajmniej było parę lat temu.
Witam!. Miałem podobny problem i okazało się że to przepływomierz(w R25 2.0 itd `00)-jestem na 90% pewny że to przepływka. Jeżeli masz możliwość wyjąć od kogoś kto ma sprawną to OK ,jeżeli nie to moge polecić gościa z pod Siedlec-miejscowość Iganie(przed miastem od strony W-wy). Musiałem do niego pojechać,dobrali mi z używanych ,ale orginał i na miejscu sprawdzisz czy ona pasuje-poprostu się przejedziesz. Mój Roverek obecnie "zrywa asfalt" ,co prawda mam inny problem ale to inny temat. Facet prowadzi szrot,głównie zajmuje się Roverkami ,dam tel: 601 318 378 i pogadaj.Powodzenia i pozdrawiam!!
Firma Marco, specajalizuje się w MG Rover (Land Rover przy okazji) i właszczyzna (Alfa. Lancia, Fiat)... tak przynajmniej było parę lat temu.
Masz rację ,sprawdziłem na wizytówce, ale nie zmienia to faktuże w tym przypadku supermi pomogli
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 08:32
egon62 napisał/a:
Tomi napisał/a:
egon62 napisał/a:
Witam!. Miałem podobny problem i okazało się że to przepływomierz(w R25 2.0 itd `00)-jestem na 90% pewny że to przepływka. Jeżeli masz możliwość wyjąć od kogoś kto ma sprawną to OK ,jeżeli nie to moge polecić gościa z pod Siedlec-miejscowość Iganie(przed miastem od strony W-wy). Musiałem do niego pojechać,dobrali mi z używanych ,ale orginał i na miejscu sprawdzisz czy ona pasuje-poprostu się przejedziesz. Mój Roverek obecnie "zrywa asfalt" ,co prawda mam inny problem ale to inny temat. Facet prowadzi szrot,głównie zajmuje się Roverkami ,dam tel: 601 318 378 i pogadaj.Powodzenia i pozdrawiam!!
Firma Marco, specajalizuje się w MG Rover (Land Rover przy okazji) i właszczyzna (Alfa. Lancia, Fiat)... tak przynajmniej było parę lat temu.
Masz rację ,sprawdziłem na wizytówce, ale nie zmienia to faktuże w tym przypadku supermi pomogli
Poczytaj komentarze do firm...
[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 10:23 ]
egon62 napisał/a:
Musiałem do niego pojechać,dobrali mi z używanych ,ale orginał i na miejscu sprawdzisz czy ona pasuje-poprostu się przejedziesz. Mój Roverek obecnie "zrywa asfalt"
Swoją drogą wiadomo, że te przepływomierze lubia padać. Dziwi mnie bardzo szukanie takich rozwiązań. Ile kosztowała przyjmność, która ma już znaczącą część żywota za sobą? Jaka jest gwarancja, że wydane pieniądze, nie poprawią sytuacji na 2, 3 lub 4 miesiące? To nie jest lampa, błotnik czy zderzak, której stan można określić na oko...
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 17:09 No i wszystko jasne...
Po ost. spocie na Bemowie wiem już na 1000%, że to przepływomierz. Kupię nowy i nie będę się bawił w kupowanie czegoś co nie wiadomo w jakim jest stanie...
Dzięki za pomoc!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum