Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Nie działa pilot!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Nie działa pilot!
Autor Wiadomość
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 00:45   [R400] Nie działa pilot!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

WITAM
Z MINUTY NA MINUTĘ BEZ INGERENCJI CZYNNIKA ZEWNĘTRZENEGO PRZESTAŁ MI DZIAŁAĆ PILOT. BATERIA NOWA WYMIENIONA MIESIĄC TEMU, NIGDZIE NIE UDERZYŁ, NIE SPADŁ. OT TAK PO PROSTU. MIAŁEM DRUGI, PRZEŁOŻYŁEM BATERIĘ I DZIAŁA, ALE UWAŻAM, ŻE ZAPASOWY PILOT JEST NIEZBĘDNY TYM BARDZIEJ, ŻE ODBLOKOWUJE IMMOBILISER W ROVERKU. POJECHAŁEM DO MECHANIORA OD ALARMÓW ITP. W MIEŚCIE, ZAWIOZŁEM MU RAVE'A NO I ON NIE POTRAFI TEGO NAPRAWIĆ. TWIERDZI, ŻE PILOT Z JAKIEGOŚ POWODU "ZGUBIŁ" KOD I TRZEBA GO PONOWNIE ZAPROGRAMOWAĆ, ALE ON NIE WIE JAK. PROSZĘ O PORADĘ. CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM???????????
MICHAŁ
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 15:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 06, 2008 00:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 00:51   

nie krzycz, z łaski... o pierwszej w nocy zmęczony jestem i mi to przeszkadza :/
oczywiście pilot mógl się zepsuć ot tak, jak każde urządzenie elektroniczne, skoro "zgubił kod" to może spróbuj go zsynchronizować zgodnie z instrukcją. To się czasem zdarza jak są problemy z masą (połączeniem ujemnego bieguna akumulatora z karoserią)... :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 00:56   

KOLEGO!!!Z ŁASKI NIE KRZYCZĘ, A JAK JESTEŚ ZMĘCZONY TO IDŻ SPAĆ I ODPISZ JUTRO. PONADTO JAKBYM MIAŁ INSTRUKCJĘ TO NA PEWNO NIE NAPISAŁ BYM POSTA. KOLOROWYCH SNÓW
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 01:06   

michal__b1 napisał/a:
KOLEGO!!!Z ŁASKI NIE KRZYCZĘ,

tu bym się nie zgodził...
a jak nie masz instrukcji to też nie tragedia wystarczy poszukać:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=307
na prawdę nie ma powodu, żeby KRZYCZEĆ :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 01:15   

NO KOLEGO ZOBACZYMY MAM NADZIEJĘ, ŻE DOBRZE RADZISZ... NADAL UWAŻAM, ŻE NIE KRZYCZĘ. PROBLEM JEST DOŚĆ BŁACHY I NIE MAM POWODU. POZDR...
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 06, 2008 08:29   

michal__b1, pisanie wielkimi literami to krzyk, tylko kolega sTERYD, nie chciał przez delikatność tak wprost wytykać Ci niewiedzy na ten temat :roll: :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 08:40   

kasjopea napisał/a:
michal__b1, pisanie wielkimi literami to krzyk, tylko kolega sTERYD, nie chciał przez delikatność tak wprost wytykać Ci niewiedzy na ten temat :roll: :wink:


ok zrozumiałem, aczkolwiek uważam, że mając 19 postów mam prawo jeszcze o czymś nie wiedzieć lub zapomnieć prawda???? :???: i wręcz wskazane było przez kolegę sTERYDA aby zwrócił mi na to uwagę i nie musiał wcale posługiwać się tutaj delikatnością, bo jak widać nie zajarzyłem... :lol: wracając do tematu to pilot nadal nie działa :cry: co może być powodem??? zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, bateria wymieniona
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 09:10   

a może spróbuj poprawić luty w pilocie ?? U mnie mocowanie baterii się nie trzymało w jednym z pilotów i przez to działał jak chciał :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 19:25   

cytat z instrukcji : Dla formalności - symbol pilota, którego na pewno to dotyczy: LUCAS 3TXA.


no właśnie :???: ja mam dwa piloty o symbolu LUCAS 3TXB. może tu tkwi problem z synchronizacją?? w żaden sposób powyższa instrukcja nie zadziałała u mnie :/ a innej do pilota o tym symbolu nie mogę znależć. proszę o poradę
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Paź 06, 2008 19:30   

Do 3TXB też się to tyczy :D Innej instrukcji nie ma ;p
Jeżeli synchronizacja nie wychodzi, to sprawdź wszystkie styki, lutowania itp. i próbuj dalej synchronizować :D
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 21:22   

witam
koledzy, tak na marginesie zapytam: gdzie w modelu 420 sdi znajduje się filtr przeciwpyłkowy czy też kabinowy bo to chyba to samo??? a może nie??? :bezradny: mam wersję z klimą jeżeli jest to istotna informacja. acha jeszcze jedno czy jest jakaś instrukcja wymiany tego filtra??? szukałem na Techniczny FAQ i w Porady nt. eksploatacji no i nic nie znalazłem.

z góry dzięki :grin:
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 21:29   

michal__b1 napisał/a:
gdzie w modelu 420 sdi znajduje się filtr przeciwpyłkowy czy też kabinowy

Według mojej wiedzy, powinien być za schowkiem pasażera.
michal__b1 napisał/a:
to chyba to samo??? a może nie???
To jest to samo :D
michal__b1 napisał/a:
mam wersję z klimą jeżeli jest to istotna informacja.
Przy 2xx jest istotna, więc przy 4xx pewnie też ;p
michal__b1 napisał/a:
acha jeszcze jedno czy jest jakaś instrukcja wymiany tego filtra???
Na ulotce filtra jest skrócona instrukcja ;p
michal__b1 napisał/a:
szukałem na Techniczny FAQ i w Porady nt. eksploatacji no i nic nie znalazłem.
To słabo szukałeś - na forum na pewno był taki temat :D
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Paź 12, 2008 21:56   

michal__b1, było o tym milion razy :roll:
Jest za schowkiem. Odkręcasz schowek (2 śruby), później metalową blokadę (cza jak to tam się nazywa :razz: - 4 śruby), w czarnej obudowie jest filtr - musisz zdjąć klapkę. Już nie pamiętam dokładnie, ale trzeba coś tam wcisnąć - pomacasz to będziesz wiedział. No i wyjmujesz filtr. A później wszystkie czynności w odwrotnej kolejności.
Jak będziesz kupował filtr to bierz do modelu z fabryczną klimą (jeśli masz fabryczną oczywiście).
Powodzenia
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:13   

Przy 2xx jest istotna, więc przy 4xx pewnie też ;p

2xx a 4xx to prawie to samo, a jak wiadomo prawie robi dużą różnicę więc nie dziw się kolego, że pytam :terefere2:

michal__b1 napisał/a:
acha jeszcze jedno czy jest jakaś instrukcja wymiany tego filtra???
Na ulotce filtra jest skrócona instrukcja ;p

w woli ścisłości to może nie sprecyzowałem. chodziło mi o to co kolega kasjopea mi tak pięknie odpisał (szacunek). nie chodziło mi o instrukcję obsługi otwieracza do butelek :grin:

michal__b1 napisał/a:
szukałem na Techniczny FAQ i w Porady nt. eksploatacji no i nic nie
znalazłem.
To słabo szukałeś - na forum na pewno był taki temat :D [/quote]

owszem był, ale tak jak wspominałem 2xx a 4xx to prawie to samo, a jak wiadomo prawie robi dużą różnicę, a ta był tylko zaznaczam tylko do 2xx

poza tym gdzieś czytałam albo słyszałem, że filtr znajduje się od strony pasażera na podszybiu z dostępem od strony maski. była to nie potwierdzona informacja stąd moje "dziwne" pytania

[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 22:16 ]
[quote="kasjopea"]michal__b1, było o tym milion razy
było, ale do 2xx. z artykułu nie wynika, że dotyczy równiez 4xx

Jak będziesz kupował filtr to bierz do modelu z fabryczną klimą (jeśli masz fabryczną oczywiście).

klima jest na 100 fabryczna
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:17   

michal__b1 napisał/a:
kolega kasjopea
a tu się zdziwisz bo to kolezanka :mrg: szoruj po kwiatka :P ;)
Filtr w podszybiu jest w R75. W pozostałych jest za schowkiem pasazera.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:19   

wielkie dzięki panowie. szczególnie dla kasjopea- o taką odp. mi chodziło. pytałem, bo zaczyna wonieć mi w kabinie, a słyszałem, że ten filterek mieści sie na podszybiu z dostępem od maski. treba demontować wycieraczki itd... no chyba, że jest tam jeszcze jakiś filtr :shock: ale nie sądzę po waszych wypowiedziach. jeszcze raz dziękuffffa

[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 22:24 ]
[[/quote]a tu się zdziwisz bo to kolezanka :mrg: szoruj po kwiatka :P ;)
Filtr w podszybiu jest w R75. W pozostałych jest za schowkiem pasazera.[/quote]

no jeżeli tak to :kwiatek:
sorki :rotfl:
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:27   

TU masz wyczerpujaco napisane i zobrazowane
 
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:40   

Lechos napisał/a:
TU masz wyczerpujaco napisane i zobrazowane



jest wszystko faktycznie, ale widzisz pojawił się wątek o filtrze od strony podszybia czyli to o czym słyszałem. z tym, że ja nie mam klimy dokładanej i dlatego pojawiły się moje wątplkiwości
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:41   

michal__b1, kolega czy koleżanka robi wieeeelką różnicę ;p :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
michal__b1 



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 36
Skąd: kwidzyn



Wysłany: Nie Paź 12, 2008 22:44   

kasjopea napisał/a:
michal__b1, kolega czy koleżanka robi wieeeelką różnicę


owszem, dlatego był kwiatek, a teraz przeprosiny :tort:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Pilot - z jakiej odległości wam działa?
RaFaLuS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Nie Lut 07, 2010 15:03
slax
Brak nowych postów [ MG 45] nie działa pilot
corpse13 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Sie 30, 2016 18:26
corpse13
Brak nowych postów [R420] pilot nie działa
kazmisz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Sty 07, 2013 06:01
tronsek
Brak nowych postów [r420 SDi 97] 3TXA pilot nie działa
krzyl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Gru 16, 2013 14:11
krzyl
Brak nowych postów [416]Nie działa pilot alarmu lub alarm
krk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Sro Wrz 24, 2014 13:30
gregor13



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink