Wysłany: Pon Paź 06, 2008 13:21 [R 200 1.48v 98r] problem z elektryką
Witam
Rozładowywuje mi akumlator do zera. Kupiłem nowy i to samo. Po jednym dniu kaput. Caly czas świeci sie kontrolka ogrzewania tylnej szyby i bardzo trudno ja wylaczyc, a nawet gdy to sie uda po 5 sekunach wlacza sie sama. Obojetnie czy auto zamkniete czy otwarte.Przy wlanczaniu i wylaczaniu szyby sychac charakterystyczne tyknięcie z okolicy bezpieczników. Najczesciej dzieje sie to w nocy. Najwyrazniej tylnia szyba musi gdzies robic zwarcie. Ale przez ten czas odkad dzialo sie to juz z szyba, była jeszcze jedna sytuacja. Podczas stania w korku, zaświecilła sie kontrolka akumlatora. Auto nie zgasło- mogłem jechac dalej. Pierwsza myśl alternator. Po kilkuset metrach zjechałem na bok. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu kontrolka akumulatora znikła. Ale zaczela mrugacgdy naciskałem na hamulec!?? Znowu zgasilem i odpalilem - kontrolka nie zapaliła sie do tej pory. Zdarzenie mialo miesje gdzie 4 dni temu. NIewiem czy to mialo cos wspolnego z tą tylnią szybą? Porsze o pomoc jak sie za to samemu zabrac? Jak wylaczyc tylnia szybe? Moze jakims bezpiecznikiem? Dzwonilem do elektromechanika i okres oczekiwania to 2 tygodnie.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 13:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
standardowo: Amperomierz szeregowo wpiać między klemę a zacisk klemy i obserwować pobór prądu. póxniej wyjmować bezpieczniki i zobaczyć któy obwód zżera prąd. Moim zdaniem przyczyną będzie wiazka tylnej klapy
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 16:08 Re: [R 200 1.48v 98r] problem z elektryką
aaa wiazkie w tylnej klapie jak kolega powyzej napisal sprawdzales?? jak tak to sprawdz tez przewody kolo silniczka tylnej wycieraczki szyb w tylnej klapie .... u mnie byly calkowicie przetopione
Rozumiem że mam ściągnąć tą plastikową obudowe czarną, ktora jest na 2 śrubkach i przylega do światła stop? A jak ja ściągnąć? Jest na jakis zaczaskach? Odkręciłem śruby, ale niemoge tego ściągnąć. Niechce na siłe bo boje sie że połamie. Macie na to jakiś patent?
Rozumiem że mam ściągnąć tą plastikową obudowe czarną, ktora jest na 2 śrubkach i przylega do światła stop? A jak ja ściągnąć? Jest na jakis zaczaskach? Odkręciłem śruby, ale niemoge tego ściągnąć. Niechce na siłe bo boje sie że połamie. Macie na to jakiś patent?
mowie o tej obudowie plastikowej od srodkowej czesci klapy
po lewej i prawej na wysokosci silniczka (wypuklosc) masz po jednej srubie, a caly plastik trzyma sie na ''zatrzaski'' wiec najlepiej bedzie jak rownomiernie klinem drewnianym bedziesz odginal systematycznie po calej dlugosci obwodu owy plastik .... przynam ze u mnie te ''zatrzaski'' dosc mocno trzymaly ale nie popekaly ..jak to zdejmniesz to masz dostep do silniczka tylnej wycieraczki i wiazek kabli wlacznie z ogrzewaniem tylnej szyby.....ale zanim to zrobisz sprawdz wiazkie kabli w tym gumowym laczniku co idzie od tylnej klapy do karoserii na wysokosci dachy
nie znam sie na budowie silnika benzynowego ..ale jak masz jakies PRZEKAZNIKI to tez je sprawdz, ja mialem taki sam problem jak Ty tyle ze mnie akumu rozwalal wlasnie przekaznik, przekaznik siwec......po prostu zwieral sie a byl skubaniec na tyle upierdliwy ze nie zwarl sie raz na amen ...a zwieral sie tak jak mu sie podobalo i tez rozwalil mi 2 akumulatory ....
Dzisiaj przerabialem to samo, przychodze rano do garazu a akumulator rozladowany. Kilka dni temu grzebalem przy wiazce. Jeden a kabli sie przetarl to powodowalo spiecie. Powodem moze byc tez lampka w bagazniku, ktora caly czas sie pali.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum