superflex napewno warto bo wytrzymują do 5 razy dłużej niż oryginalne...
ps. jak by sie szykowało jakieś zam. grupowe to jestem za
_________________ Tomcata na części info na PW
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 08:53
Jest tez mozliwosc dorobienia buszingow z poliuretanu na zamowienie. Robilismy juz z fumflem pare rzeczy do toyoty oraz forda pumy wiec jakby wiecej ludzi sie zebralo to mozna powalczyc rowniez do Rovera chociaz gosciu tez robil to na sztuki. Ja akurat mam spokoj narazie ale napewno jak sie wybije cos to bede zamienial wlasnie na takowe. Poszukaj jeszcze z powerflexa gotowca ale chyba nie ma bo patrzalem kiedys do siebie. Generalnie same zalety nigdy w zyciu juz tego nie wybijesz i masz heavy duty zawias, lepsze i pewniejsze prowadzenie samochodu, w odczuciu jest twardziej w porownaniu do serii - zawieszenie jest mneij "rozmamlane". Z minusow no to wiadomo cena. Komplet 2ch koncowek drazka do pumy u tego kolesia wychodzil kolo 280 zeta, wiec zrobienie wszystkiego bedzie dosc kosztowne ale to sie robi etapami wiadomo. Jezeli planujesz z 2-3 lata pojezdziec to idz w ten kierunek. Jak na rok to nie ma sensu. Kup zwykle i tyle.
Michone mam kilka czesci do zawieszenia na odsprzedaniu. Moze Ci podejdzie jakbys chcial. Tylko musze zobaczyc co tam mi zostalo ale chyba mam pozycje 2 i 4.
dobryziom a w 220t jest taka sama zawiecha?? jakby wiecej osob chcialo to mozna pomyslec przy 10 osobach moze jakas znizka by bylo
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 09:54
W 220t jest chyba dokladnie takie samo zawieszenie jak u mnie bo przynajmniej tak wychodzilo jak kupowalem bilsteiny. Masz chyba tylko amory dluzsze od nas i troszke inne sprezyny chociaz nie jestem tego pewien w 214Si.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 21:57
Najbardziej podoba mi sie TEMAT "poliuretanowe gumy zawieszenia" to tak jakby powiedzieć "plastikowa szyba w oknie", albo "blaszany plastikowy parapet", chociaż bywają też "fakty autentyczne" i "większe bądź mniejsze połowy" he he to tak na marginesie.
Najbardziej podoba mi sie TEMAT "poliuretanowe gumy zawieszenia" to tak jakby powiedzieć "plastikowa szyba w oknie", albo "blaszany plastikowy parapet", chociaż bywają też "fakty autentyczne" i "większe bądź mniejsze połowy" he he to tak na marginesie.
Ale masz problem...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
bosniak, wyluzuj .... przeczytasz, policz do 10, wypij browara, meliskę itp. i jeśli chcesz napisz coś konstruktywnego i nieobraźliwego kiedyś już przerabialiśmy tego typu wypowiedzi wiec po co ponownie startujemy od poczatku czy chciałbyś od kogoś usłyszeć to co sam napisałeś ja nie ..... dobranoc ....
nie kosztuje to wcale majatek jak bym chcial zrobic zawias z porzodu.
teraz pytanie, bo wyczytalem w roznych miejscach , ze jest trwalsze - to ok
ale teraz druga sprawa , pisal ktos, ze auto jeszcze bardziej jest usztywnione. pytanie czy to nie ma negatywnego wplywu na auto w postaci niewybierania zupelnie nierownosci i podskakiwania na nierownym >? czy ktos z R25/ MG ZR / Tomcia jezdzi i moze sie wypowiedziec jakie roznice wyczuwa >?
jezeli auto ma sie zrobic taczka i podskakiwac na byle neirownosci to nie o to mi chodzi
dzieki z gory za info i opinie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak, auto staje sie jeszcze twardsze. Nie wiem jak w Roverach, ale w niektorych samochodach po takiej akcji pasuje obspawac mocowania McPhersonow, bo lubia sie rozlazic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum