Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 12:04 [R75] Jaki drążek kierowniczy do mojego rovera
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
mam pytanie . czy ktos wymienial drazek kierowniczy w 75. a jak tak to z jakiej firmy braliscie. pytalem w sklepach i nic takiego nie maja do tego typu, co jest bardzo dziwne. mechanik powiedzial mi ze to jest zawieszenie Hondy ale jakiej to dokladnie nie wie. wiec najprawdopodobniej drazek tez bedzie hondy.
Czy ktos cos wie o tym?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 22:16, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 12:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 12:28
Jak to nie mają, a to: http://www.fotosik.pl/sho...3485ac8603985ff
nr z MOOG: RO-ES-1982 lub RO-ES-1983 , delphi:TA1849 lub TA1850, LEMFORDER: LMI 25520 lub LMI25521, OCAP 281810 lub 291810, TRW: JTE1046 lub JTE1047 ceny od 50 do 120zł w IC
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Wrz 05, 2008 12:43
Wydawało mi się że potrzebujesz końcówki, bo dużo osób myli ją właśnie z drążkiem i mówi na jedno i drugie tak samo. To wątpię żebyś dostał to gdziekolwiek, jedynie możesz spytać w pkt regeneracji przekładni.
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 20:59 Re: [R75 2.0CDT ] jaki drazek kierowniczy do mojego rovera
damtom85 napisał/a:
mam pytanie . czy ktos wymienial drazek kierowniczy w 75. a jak tak to z jakiej firmy braliscie. pytalem w sklepach i nic takiego nie maja do tego typu, co jest bardzo dziwne. mechanik powiedzial mi ze to jest zawieszenie Hondy ale jakiej to dokladnie nie wie. wiec najprawdopodobniej drazek tez bedzie hondy.
Czy ktos cos wie o tym?
Prawdopodobnie nie wystepuje jako element wymienny tylko jak całość z maglownicą, R75 to produkt BMW wiec co ma do tego Honda??
Zaczynają mnie denerwować pomysły Rovera, czemu nie można kupić drążka jak do innych aut??? Może mam cała przekładnie kupić w serwisie?! Dobrze że jak się kończą klocki hamulcowe to nie trzeba wymieniać całego koła z piastą.. nie dziwię się że padli.
ps, może będzie pasował od jakiegoś BMW?? Ciekawi mnie jak sobie radzą użytkownicy R75 z tym problemem.
Ostatnio zmieniony przez Kamil79 Czw Paź 09, 2008 21:22, w całości zmieniany 1 raz
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 09, 2008 21:21
Kamil79 napisał/a:
Zaczynają mnie denerwować pomysły Rovera, czemu nie można kupić drążka jak do innych aut??? Może mam cała przekładnie kupić w serwisie?! Dobrze że jak się kończą klocki hamulcowe to nie trzeba wymieniać całego koła z piastą.. nie dziwię się że padli.
Trochę wiedzy.
Nie tylko Rover ma takie pomysły, ale każdy producent. Fakt, że do innych marek można dokupić, wynika tylko i wyłącznie z ilości samochodów jeżdżących po drogach. Gdyby R75 było więcej lub tyle samo co Golfów z pewnością kilka firm by je produkowało... tylko czy jeździłbyś R75
A w kwestii nietypowych rozwiązań, był kiedyś model Audi (nazywał się chyba V8), gdzie klocki hamulcowe były zintegrowane razem z zaciskami. Dostępny był tylko oryginał i komplet taki kosztował ok 5k PLN... Może było wtedy takie, starsze auto kupić tanio
ps, może będzie pasował od jakiegoś BMW?? Ciekawi mnie jak sobie radzą użytkownicy R75 z tym problemem.
Raczej nie będzie pasował z innego auta... Ja sobie poradziłem tak, że kupiłem używkę (z auta z małym przebiegiem) i pojechałem do mechanika na wymianę. Ten po "dobraniu" się do starego drążka stwierdził: "on jest w idealnym stanie - kto panu robił diagnostykę? Nie będę niczego wymieniał." Tak więc mam jeden "zapasowy" drążek w garażu . Jakby więc nadal ktoś potrzebował to chętnie się go pozbędę .
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum