Wysłany: Sob Paź 11, 2008 21:28 [R200 98'] Po wymianie koł dziwnie rzuca autem.
Witam, miałem ciagle 14'' kola na prostej drodze jakos sie jechalo podczas hamowania kierownica latala na lewo i prawo auto na prostej no chyba ciut sciagalo takie byly objawy na 14''
na 15'' na prostej jedie bosko skreca super i w ogole swietie sie jezdzi jednak jak sa koleiny to mi kierownice wykreca i sciaga mnie w ta koleine.... na 14'' nigdy tak nie mialem... moglem po wszystkm jezdzic ale kierownicy mi nie wykrecalo a teraz jak puszcze kierownice to mi skreca auto i to mocno ta kierownice ciagnie.. Co moze byc przyczyna?? Czytalem ze jak sie ma za duzo cisnienia w kolach to tak sie dzieje, na BP wyczytalem ze mam miec 2,1 przod i tył i tyle sobie dałem i problem TROCHE zmalał jednak dalej występuje i utrudnia to jazde moglem kiedys 1 palcem korygowac droge teraz musze 2 rekami trzymac kierownice..
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 11, 2008 21:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na 15'' na prostej jedie bosko skreca super i w ogole swietie sie jezdzi jednak jak sa koleiny to mi kierownice wykreca i sciaga mnie w ta koleine.... na 14'' nigdy tak nie mialem... moglem po wszystkm jezdzic ale kierownicy mi nie wykrecalo a teraz jak puszcze kierownice to mi skreca auto i to mocno ta kierownice ciagnie.. Co moze byc przyczyna??
Szersze opony?
Podejrzewam, że te 15-ki są szersze niż tamte 14-ki.
A tak nawiasem mówiąc, to proszę STOSUJ ZNAKI PRZESTANKOWE. Twój pierwszy akapit musiałem 3 razy czytać, aby zajarzyć o co biega
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
a więc drogi Piotrze, mam szersze opony zgadza się, jest to normalny objaw? Nie mam się czego obawiać?
Podejrzewam, że na 14-kach miałeś opony o szerokości 175 mm. Na 15-kach masz zapewne 195 mm i w takim przypadku "myszkowanie" auta w koleinach jest rzeczą normalną.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dziękuję Ci za pomoc, mój ty elokwętny dobrodzieju daję pomógł, gyż tylko tyle mogę dla Ciebie zrobić. Postawam się już zawsze DLA CIEBIE! pisać ą i ę, dziękuję,
olaboga ! a chciałem dobrze :D od teraz chyba najpierw wrzucę wszystko do worda a dopiero później tutaj, Panie magistrze, dołożę wszelkich starań aby się to już nie powtórzyło !
szersze opony i do tego niższy profil zapewne
nie da się ukryć, że przy 195/50(nawet i 55)R15 koleiny nie są Twoim przyjacielem
pewnie jakby zamontować 195/65 (o ile to w ogóle da się )to by się jeździło podobnie jak na tych 14 co wcześniej miałeś
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
I do tego pewnie mniejsze ET (ważne dla rozstawu kół/ rozstaw kolein). Jak jeszcze jest zła zbieżność, to jazda zmienia się w walkę. MG uspokoiło się (na miarę 205/45/17) po ustawieniu zbieżności.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 99 Skąd: lublin
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 09:23
memphistozałożyłeś nówki czy używki?? miałem podobnie, jak miałem z przodu zużyte opony 195/55 i do tego nie wyważone /zakupiłem autko właśnie z takimi gumami/,
wyważyłem je i było o wiele lepiej, efekt wyrywania kierownicy z rąk już był mniejszy, a jak założyłem nówki 195/55 to efekt wyrywania zniknął zupełnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum