Wysłany: Nie Paź 05, 2008 23:45 [R400] Nie działa pilot!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
WITAM
Z MINUTY NA MINUTĘ BEZ INGERENCJI CZYNNIKA ZEWNĘTRZENEGO PRZESTAŁ MI DZIAŁAĆ PILOT. BATERIA NOWA WYMIENIONA MIESIĄC TEMU, NIGDZIE NIE UDERZYŁ, NIE SPADŁ. OT TAK PO PROSTU. MIAŁEM DRUGI, PRZEŁOŻYŁEM BATERIĘ I DZIAŁA, ALE UWAŻAM, ŻE ZAPASOWY PILOT JEST NIEZBĘDNY TYM BARDZIEJ, ŻE ODBLOKOWUJE IMMOBILISER W ROVERKU. POJECHAŁEM DO MECHANIORA OD ALARMÓW ITP. W MIEŚCIE, ZAWIOZŁEM MU RAVE'A NO I ON NIE POTRAFI TEGO NAPRAWIĆ. TWIERDZI, ŻE PILOT Z JAKIEGOŚ POWODU "ZGUBIŁ" KOD I TRZEBA GO PONOWNIE ZAPROGRAMOWAĆ, ALE ON NIE WIE JAK. PROSZĘ O PORADĘ. CZY KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM???????????
MICHAŁ
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 15:39, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 05, 2008 23:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie krzycz, z łaski... o pierwszej w nocy zmęczony jestem i mi to przeszkadza
oczywiście pilot mógl się zepsuć ot tak, jak każde urządzenie elektroniczne, skoro "zgubił kod" to może spróbuj go zsynchronizować zgodnie z instrukcją. To się czasem zdarza jak są problemy z masą (połączeniem ujemnego bieguna akumulatora z karoserią)...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
KOLEGO!!!Z ŁASKI NIE KRZYCZĘ, A JAK JESTEŚ ZMĘCZONY TO IDŻ SPAĆ I ODPISZ JUTRO. PONADTO JAKBYM MIAŁ INSTRUKCJĘ TO NA PEWNO NIE NAPISAŁ BYM POSTA. KOLOROWYCH SNÓW
tu bym się nie zgodził...
a jak nie masz instrukcji to też nie tragedia wystarczy poszukać:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=307
na prawdę nie ma powodu, żeby KRZYCZEĆ
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
michal__b1, pisanie wielkimi literami to krzyk, tylko kolega sTERYD, nie chciał przez delikatność tak wprost wytykać Ci niewiedzy na ten temat
ok zrozumiałem, aczkolwiek uważam, że mając 19 postów mam prawo jeszcze o czymś nie wiedzieć lub zapomnieć prawda???? i wręcz wskazane było przez kolegę sTERYDA aby zwrócił mi na to uwagę i nie musiał wcale posługiwać się tutaj delikatnością, bo jak widać nie zajarzyłem... wracając do tematu to pilot nadal nie działa co może być powodem??? zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją, bateria wymieniona
cytat z instrukcji : Dla formalności - symbol pilota, którego na pewno to dotyczy: LUCAS 3TXA.
no właśnie ja mam dwa piloty o symbolu LUCAS 3TXB. może tu tkwi problem z synchronizacją?? w żaden sposób powyższa instrukcja nie zadziałała u mnie a innej do pilota o tym symbolu nie mogę znależć. proszę o poradę
Do 3TXB też się to tyczy Innej instrukcji nie ma
Jeżeli synchronizacja nie wychodzi, to sprawdź wszystkie styki, lutowania itp. i próbuj dalej synchronizować
witam
koledzy, tak na marginesie zapytam: gdzie w modelu 420 sdi znajduje się filtr przeciwpyłkowy czy też kabinowy bo to chyba to samo??? a może nie??? mam wersję z klimą jeżeli jest to istotna informacja. acha jeszcze jedno czy jest jakaś instrukcja wymiany tego filtra??? szukałem na Techniczny FAQ i w Porady nt. eksploatacji no i nic nie znalazłem.
michal__b1, było o tym milion razy
Jest za schowkiem. Odkręcasz schowek (2 śruby), później metalową blokadę (cza jak to tam się nazywa - 4 śruby), w czarnej obudowie jest filtr - musisz zdjąć klapkę. Już nie pamiętam dokładnie, ale trzeba coś tam wcisnąć - pomacasz to będziesz wiedział. No i wyjmujesz filtr. A później wszystkie czynności w odwrotnej kolejności.
Jak będziesz kupował filtr to bierz do modelu z fabryczną klimą (jeśli masz fabryczną oczywiście).
Powodzenia
2xx a 4xx to prawie to samo, a jak wiadomo prawie robi dużą różnicę więc nie dziw się kolego, że pytam
michal__b1 napisał/a:
acha jeszcze jedno czy jest jakaś instrukcja wymiany tego filtra???
Na ulotce filtra jest skrócona instrukcja
w woli ścisłości to może nie sprecyzowałem. chodziło mi o to co kolega kasjopea mi tak pięknie odpisał (szacunek). nie chodziło mi o instrukcję obsługi otwieracza do butelek
michal__b1 napisał/a:
szukałem na Techniczny FAQ i w Porady nt. eksploatacji no i nic nie
znalazłem.
To słabo szukałeś - na forum na pewno był taki temat [/quote]
owszem był, ale tak jak wspominałem 2xx a 4xx to prawie to samo, a jak wiadomo prawie robi dużą różnicę, a ta był tylko zaznaczam tylko do 2xx
poza tym gdzieś czytałam albo słyszałem, że filtr znajduje się od strony pasażera na podszybiu z dostępem od strony maski. była to nie potwierdzona informacja stąd moje "dziwne" pytania
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 22:16 ]
[quote="kasjopea"]michal__b1, było o tym milion razy
było, ale do 2xx. z artykułu nie wynika, że dotyczy równiez 4xx
Jak będziesz kupował filtr to bierz do modelu z fabryczną klimą (jeśli masz fabryczną oczywiście).
wielkie dzięki panowie. szczególnie dla kasjopea- o taką odp. mi chodziło. pytałem, bo zaczyna wonieć mi w kabinie, a słyszałem, że ten filterek mieści sie na podszybiu z dostępem od maski. treba demontować wycieraczki itd... no chyba, że jest tam jeszcze jakiś filtr ale nie sądzę po waszych wypowiedziach. jeszcze raz dziękuffffa
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 22:24 ]
[[/quote]a tu się zdziwisz bo to kolezanka szoruj po kwiatka
Filtr w podszybiu jest w R75. W pozostałych jest za schowkiem pasazera.[/quote]
jest wszystko faktycznie, ale widzisz pojawił się wątek o filtrze od strony podszybia czyli to o czym słyszałem. z tym, że ja nie mam klimy dokładanej i dlatego pojawiły się moje wątplkiwości
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum