Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.1 Rok produkcji: wszystkie
Nie wiem co się stało. Podchodzę dzisiaj do roverka, wsiadam do środka, przekręcam kluczyk, a tu nic. Nie chce się kręcić. Tylko święcą wszystkie diody. Na początku myślałem że to akumulator. Ale naładowałem go i nic się nie zmieniło. co to może być? po przekręceniu kluczyka jest tylko dziwny dźwięk (coś na kształt zwarcia). Dziękuję za wszystkie pomysły.
_________________ >: 4 8 15 16 23 42
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 00:03, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 15:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 15:42
Bobas111 napisał/a:
Ale naładowałem go i nic się nie zmieniło. co to może być? po przekręceniu kluczyka jest tylko dziwny dźwięk (coś na kształt zwarcia
Sprawdź styki na rozruszniku, masę itp. Może też być tak że zawiesił się automat w rozruszniku, spróbuj lekko uderzyć młotkiem w niego, powinien zakręcić
Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 16:15
Bobas111 napisał/a:
PS: Światła normalnie święcą, radio działa itd.
sprawdź w takim razie co się z nimi dzieje jak przekręcasz kluczyk tak by odpalić, jak przygasają to wina akumulatora, braku gdzieś masy przy rozruszniku, albo zwarcia gdzies w instalacji
[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 16:34 ]
Zrobie tak: Wezme akumulator od kolegi z fury i zobaczymy co się bedzie działo.
Jak z akumulatorem nie pomoże, przyjrzałbym się jeszcze sterownikowi silnika... Przerabiałem kiedyś coś podobnego w 114 po wymianie akumulatora, zacisków mechanik stwierdził się że to jednak sterownik pada :-(((
Zacząłbym od odpalenia na pych, bo jak dla mnie to awaria rozrusznika, a potem to zanim szukałbym w sterowniku to na spokojnie przejrzałbym wszystkie przekaźniki i podłączenia "masy" auta - jeśli wszystko inne działa, a rozrusznik nie to możliwe, że nie ma jak przepłynąć prąd (rozrusznik to najbardziej prądożerne urządzenia w aucie).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum