Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Reset komputera
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Reset komputera
Autor Wiadomość
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 08:27   [R820] Reset komputera
Typ: GTa Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam.Może ktoś mi podpowie jak samemu można zrobić reset komputera w 820 ti z 1995 roku, czy jest to możliwe?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 00:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 27, 2008 08:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 10:06   

do czego Ci to potrzebne ??
ZTCW to tylko testbookiem da się zrobić reset pamięci adaptacyjnej...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 13:21   

Jest drugi silnik a komputer stary i pomyślałem że trzeba zresetować .
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 14:09   

Nie trzeba. Jeśli komp dobry to sam się zaadoptuje. W moim przypadku po zmianie silnika pozostał stary komputer i wszystko grało.
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 14:10   

powinien działać normalnie, nie wiem tylko jak tam jest z immo i komputerem, czy przypadkiem nie trzeba przekładać centralki alarmu razem :/
to już się może ktoś mądrzejszy wypowie...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
marcus 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 14:12   

Jest lepiej jak pozostaje stary komputer.
_________________
2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
 
 
 
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 19:41   

marcus napisał/a:
Nie trzeba. Jeśli komp dobry to sam się zaadoptuje. W moim przypadku po zmianie silnika pozostał stary komputer i wszystko grało.



U mnie też jest wszystko ok, ale wolałem zapytać.
Mam jeszcze pytanie- zawsze odpala za drugim razem i pali średnio 13l/100km. Czy to norma?
Pozdrawiam
 
 
marpa 




Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 10
Skąd: Wisznice



Wysłany: Pon Lis 03, 2008 22:31   

witam mam taką samą maszynę i raczej sie bardzo rzadko zdarza(bardzo) żeby nie zapalił za pierwszym razem a spalanie to zależy jakim jesteś kierowcą :grin: ja lubię sobie czasem przydusić ale wydaje mi sie ze 13 to ciut sporo :lol:
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 17:08   

Mi 13l/100km to nawet LPG nie pali - myślę ze masz tam coś nie tak no chyba że jesteś kierowcą z b.ciężką nogą :D
 
 
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 21:27   

miesiąc temu założyłem lpg sekwencyjny, jeździłem naprawdę delikatnie spalił 15l/100km.Wymieniłem świece,kopułkę,przewody,palec.Gazownicy ustawili jeszcze raz i to samo paliwo 13l gaz 15l na 100km przy naprawdę normalnej jeździe.Co jeszcze mam wymienić?
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 21:42   

A ile palił przed założeniem gazu ?
 
 
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Wto Lis 04, 2008 22:36   

przed założeniem palił też 13l/100km -30% miasto, 70% trasa -normalnej jazdy.
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Lis 05, 2008 21:31   Re: [820ti] reset komputera

piotrbim napisał/a:
Witam.Może ktoś mi podpowie jak samemu można zrobić reset komputera w 820 ti z 1995 roku, czy jest to możliwe?
Pozdrawiam.


Odłacz akumulator na ok 30 minut.
Następnie podłacz i odpal autko niech chodzi do załączenia sie wiatraków na chłodnicy,
nie dodawaj gazu w trakcie tego zabiegu.

I wynik spalania powinien się poprawic
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Lis 05, 2008 21:37   

tam nie ma wtrysku pgm-fi ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:33   Re: [820ti] reset komputera

OK. spróbuję tak zrobić .Napiszę o efekcie.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Lis 06, 2008 12:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:35   

od razu mog Ci powiedzieć, ze nic się nie zmieni :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piotrbim 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 15
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:37   

to co zrobić,Masz jakiś pomysł?
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:52   

sTERYD napisał/a:
tam nie ma wtrysku pgm-fi ;)


A mógłbyś rozwinąc myśl?

piotrbim piszesz że przy delikatnej jeździe pali ci 15 LPG, a ile ci pali przy ostrym butowaniu?

Jeżeli 1l wiecej to jestes daleki od "eko drivingu"
Ostatnio zmieniony przez KRYS Czw Lis 06, 2008 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 12:57   

taki manewr dziala tylko w przypadku silnikow hondy z wtryskiem PGM-fi (takich jak montowane w R600), a w przypadku silnikow serii T wtrysk jst wyposażony w sterowanie MEMS Rovera i tam pamięć adaptacyjna jest odporna na odlaczanie akumulatora...
nie wiem, czy procedura z deptaniem pedalu gazu do podłogi 5 razy przy włączonym zapłonie poskutkuje... :hm: 100% pewności da tylko podłączenie do testbooka :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 13:09   

Ciekawe jak to rozwiązali ?

Co podtrzymuje tą pamieięc adaptacyjną skoro nie ma prądu przez dłuższy czas?

Jeżeli tak to kolega musi zrobic jakąś dłuzszą trasę i się autko zaadoptuje ( najszybszy sposób)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Zbieżność
Grzesiek820 Rover serii 800 2 Sro Kwi 25, 2007 21:31
piter34
Brak nowych postów [R820] Impulsator
czy pasuje od R 618 620 ?
roboo Rover serii 800 7 Wto Lut 03, 2009 17:07
Gość
Brak nowych postów [R820] Workschop
dragi Rover serii 800 3 Sro Kwi 25, 2007 19:21
sTERYD
Brak nowych postów [R820] Antena
Perez Rover serii 800 6 Sob Lut 19, 2011 20:07
Tomek1212
Brak nowych postów [R820] Wycieraczki
cięgiełko
Gość Rover serii 800 8 Pon Cze 23, 2008 00:09
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink