Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
Autor Wiadomość
tomson60 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:15   [Honda Accord] Problem z kątem wtrysku
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam.
Mam problem ze znalezieniem kostki do podłączenia komputera ( Honda Accord 99r 2.0 tdi) Nasi mechanicy nie wiedzą jak utawić kąt wtrysku. A zmienił się on podczas wymiany świecy żarowej...
Może ktoś wie dlaczego nie mogę uzyskać temperatury na wolnych obrotach - dopiero jak wyjadę poza treren zabudowany i dostanie obrotów to rośnie w oczach.
Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:20   

Koski szukaj po plastikiem obok prawej nogi pasażera (przed progiem). Trochę dziwne, że wymiana świecy spowodowała zmianę kąta, no chyba że mówisz o świecy pod pompą wtryskową. W jakim sensie nie wiedzą jak ustawić? Diesel się długo nagrzewa, na wolnych pewnie z 15-20 minut musiałby popracować, żeby się nagrzać do temperatury pracy (a może i dłużej).
 
 
tomson60 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:21   

tak wyciągana była pompa wtryskowa. mechanik nie wiedział ze na pompie nie klina i przestawiło się
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:21   

tomson60 napisał/a:
A zmienił się on podczas wymiany świecy żarowej...

wymieniałeś tą za pompą i ruszałeś pompę ?? wtyczka jest albo gdzies pod kierownicą, albo przy nogach pasazera, za takim plastikiem przy drzwiach pasazera - wtyczka dwupinowa.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
tomson60 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:23   

ale mówisz miescu przy schowku?? tam jest kostka a nawet dwie niebieskie ale łączy się tylko z ABS i poduszkami. Głownego sterownika nie chce połączyc

[ Dodano: Pon Paź 27, 2008 22:25 ]
Tak mechanik nie mogł wyjąc świecy i wyciagał pompe. A możesz cos więcej określic na temat wygladu tej ostki albo koloru??
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:26   

Tak mówię o plastiku poniżej schowka po prawej stronie. Ale szukaj jeszcze pod kierownica jak napisał Brt lub za konsolą środkową. Kostka szara 16 pinowa. Można ewentualnie ustawić na słuch jeżeli jest taka potrzeba (w sensie auto źle chodzi lub bardzo ciężko odpala).
 
 
tomson60 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:27   

Ma prawdopodobnie opóżniony zapłon - niskie obroty aż trzęsie silnikiem i na zimno przygasa. Tego nie było przed ruszeniem pompy
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:31   

Jeżeli nie znajdziecie wtyczki, a mechanik jest kumaty, to może na słuch spróbować, delikatnie zmieniając kąt, aż auto będzie chodzić dobrze.
 
 
tomson60 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:31   

czyli nie na chwile obecną nie wiadomo czy 2 pinowa czy 16 ?? ??????
Może ktos już to robił to proszę o pomoc...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:32   

Wiadomo, 16 pinowa, oczywiście tylko kilka pinów zajętych.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:38   

w sumie to niepotrzebnie ruszał tą świecę swoją drogą. Wychodziły wersje tych silników tylko z 3 świecami i na forum raczej zalecamy wymianę tych 3 dostepnych a tą 4 zostawiamy w spokoju ;) Taka mała dygresja ;) Co do wtyczki to musi się gdzieś znaleźć :hm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 22:48   

Ja tylko mam nadzieję, że nie ruszył nastawnika, bo wtedy trzeba będzie na nim korygować, a to nie takie hop siup, no ale raczej to mało prawdopodobne.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 27, 2008 23:57   

jak już się podłączy to ustawi i dawkę :cool:
(obd podaje dawkę paliwa) ale wymaga to cholibnej cierpliwości... :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
tomson60 



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: podlaskie



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 21:01   

czy ten nastawnik to może ta kopółka na pompie??
Jak tak to napewno bedzie problem ponewaz ostatnio była ruszana przez jednego medyka....
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 22:12   

tomson60 napisał/a:
czy ten nastawnik to może ta kopółka na pompie??
Jak tak to napewno bedzie problem ponewaz ostatnio była ruszana przez jednego medyka....
Nastawnik to cała górna część pompy, zdjęcie samej pokrywki nie powinno nic zepsuć, no chyba, że gmerał bardziej coś w środku. Ustawieniem nastawnika można wyregulować wolne obroty, tyle, że trzeba to robić z precyzją zegarmistrza.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
 
 
arturo166 



Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 1
Skąd: Płock



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 11:31   

Proszę o pomoc.Mój roverek 620 sdi ma bardzo duże problemy z odpalaniem na zimnym silniku.Swiece żarowe wymieniłem,wszystkie czyżby też przestawił się kąt wtrysku?Pompa do ostatniej świecy była odkręcana.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:16   

no jest duuże prawdopodobieństwo, że masz przestawiony kąt wtrysku. Od tego trzeba zacząć i podejrzewam, że na tym też się skończy. Przed wymianą wszystko było ok ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Hondazbyh 



Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 5
Skąd: Kwidzyn



Wysłany: Sob Gru 20, 2008 00:23   

Znalazłeś tą kostkę?
U mnie w Accordzie była umiejscowiona pod kierownicą, brązowa kostka
piecio pinowa.Ale dochodziły tylko cztery kabelki.

Opisz co wyszło z tą usterką.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] 20T2N - początek wtrysku
lolo83 Rover serii 600, Honda Accord 13 Czw Sty 03, 2013 01:08
mareczek
Brak nowych postów [R600] Jak to jest z tym kątem wtrysku?
berserker8888 Rover serii 600, Honda Accord 10 Nie Lut 07, 2010 14:07
berserker8888
Brak nowych postów [Honda Accord] problem po nagrzaniu
taynot4fun Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Cze 06, 2016 09:18
natsu9
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z hamulcami
Gość Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Lip 16, 2008 23:00
herc
Brak nowych postów [Honda Accord] Problem z obrotami
Skorpion81 Rover serii 600, Honda Accord 31 Nie Sty 27, 2013 17:09
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink