Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Strumienica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Strumienica
Autor Wiadomość
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 31, 2008 12:40   [R416] Strumienica
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam.
Mam wycięty wkład z katalizatora (została sama puszka) troche mi pordzewiała i podziurawiła się, więc zamówiłem sobie strumienice aby zastąpić ten "katalizator"
Strumienica jest ponoć wymierzona do tego samochodu, teraz pytanie:
Czy nie zaszkodzi mi to w zadnym stopniu, nie zminiejszy mocy, momentu obrotowego?
Na jakieś zwiększenie osiągów nie licze, no bo wiadomo, to tylko strumienica.
Jednak boje sie jakis konsekwencji związanych ze spadkiem mocy, momentu obrotowego itd.
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 00:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 31, 2008 12:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pią Paź 31, 2008 13:32   

IMO lepiej zamontować tłumik-katalizator, z tego co czytałem strumienica może zwiększyć przepływ spalin co negatywnie odbije się na środkowym tłumiku, np będzie głośniejszy. Natomiast tłumik-katalizator działa jak wstępny rozprężnik czyli trochę wyhamowuje spaliny i dzięki temu środkowy tłumik pracuje w tych samych warunkach jak oryginalnie z katalizatorem.

Jak wogóle będziesz montował tą strumienicę? dospawasz króćce ze starego katalizatora? ale skoro piszez że są zardzewiałe, zresztą moje też i najlepsze były by nowe tylko skąd takie wziąść?
ostatnio kontaktuje się z różnymi tłumikarzami i nikt nie ma takich króćców, chcą tylko używane montować.
tutaj fotka nowego króćca ale on jest przyspawany do tłumika który będę też montował:
 
 
kostas 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Skąd: Kłodzko

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 31, 2008 13:39   

Głosność mi nie przeszkadza, byle nie było jak w psełdo tuningowym golfie,że słyszy mnie całe osiedle.
Natomiast głównie chodzi mi o to, zeby nie spadły parametry zadne auta czyli moc i moment:)

[ Dodano: Sob Lis 01, 2008 12:11 ]
znalazlem informacje na temat jak sie wylicza i stroi tłumik, teraz juz wiem co zorbic zeby strumienica spelniala swoje zdanie :) jakby kogos interesowało to: http://www.elektroda.net/download/file74.html
_________________
Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400]tłumik czy strumienica?
shilus82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Kwi 30, 2010 09:08
slax
Brak nowych postów [R400] Strumienica czy uniwersalny katalizator?
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Pią Kwi 20, 2012 09:35
sobrus
Brak nowych postów [R416] Przepustnica do R416
Arek77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Sty 09, 2008 09:11
Arek77
Brak nowych postów [R416 1.6 16V 97R] LPG
BRAKŁO BENZYNY,PO DOLANIU NIE ODPALA
telis7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Sty 03, 2010 23:13
NEOSSS
Brak nowych postów [R416 1,6 LPG 99r]
szarpanie po osiągnięciu wyższej temperatury silnika
lukasz27 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Wrz 28, 2009 13:25
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink