Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam wszystkich
Prosze o porade co w takim wypadku mam zrobic, otoz posiadam dwa kluczyki do samochodu czyli tak jak powinno byc w tym, ze jeden nie posiada metalowej czesci tzw. grot klucza. Mam sam pilot bez grota i teraz moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc dorobienia samego grota i jakos go tam usadowic w tym imobilajzerze i czy wszystko bedzie chodzic tak jak powinno? (byly wlasciciel samochodu oznajmil, ze nie bedzie zadnego problemu) a jesli nie to ile taka usluga kosztuje i gdzie najlepiej sie udac ( chodzi mi o niskie koszta)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 15:54, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 06, 2008 01:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jako, ze jest do drugi kluczyk awaryjny to nachodzi mi takie rozwiązanie. Kupujesz surowy kluczyk i dorabiasz same 'ząbki' u zwykłego dorabiacza kluczy i odkładasz pilot i kluczyk na boczek. Tylko tutaj nachodzi pytanie czy da się np z takiego klucza dorobić aby pasowało do 75tki. Generalnie jako, że jest do drugi klucz to po kosztach można by tak zostawić bo zakładamy, że jest to tylko awaryjny klucz, którego może nigdy nie użyjemy.
Nie znam się na budowie klucza/pilota z 75tki więc mogę się mylić. W 25tce, pilot wystarczy, żeby był w pobliżu przy odpalaniu aby rozbroić immo.
jako, ze jest do drugi kluczyk awaryjny to nachodzi mi takie rozwiązanie. Kupujesz surowy kluczyk i dorabiasz same 'ząbki' u zwykłego dorabiacza kluczy
Niestety tak jak napisal sTERYD klucz ma wbudowane immo i nie odpalisz takim dorabianym auta a i przy otwieraniu drzwi alarm bedzie wyl jak go wczesneij pilotem nie wylaczysz (przy oryginalnym kluczu nie ma takiej potrzeby)
Dorobienie calego klucza to koszt okolo 800zl z zaprogramowaniem jesli dobrze pamietam jak PHJOWI pisal
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
A może poprostu dorobić klucz (u zwykłego dorabiacza kluczy) oni mogą bez problemów wczytać imobilajzer a orginalny kluczy z piotem do autoalarmu nosić jako brelok. Co wy na to ? Podejrzewam, że może sie udac
No nie wiem czy dadza radie immo w R75 bo z tego co wiem to nie mozna zczytac go z klucza a kod jest 16 cyfrowy. Do kluczyka powinna byc dolaczona kartka z kodem kreskowym-kod immo.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Czw Lis 06, 2008 11:49
Sprawa z R75 jest wbrew pozorom prostsza niż np. z 400-ką gdzie pomoże tylko T4. Do R75 można zaprogramować transponder uniwersalnym programatorem typu "Car Key Prog".
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lis 06, 2008 13:30
albo ja źle czytam albo coś jest nie tak... dHaNi posiada że tak powiem "bebechy" pilota więc rozumiem że i immo ma. Brakuje mu tylko grota. W R75 grot jest frezowany ale da sie go dorobić.
[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 13:31 ]
dHaNi napisał/a:
Mam sam pilot bez grota i teraz moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc dorobienia samego grota i jakos go tam usadowic w tym imobilajzerze
dokladnie brakuje tylko i wylacznie samego GROTA wiec moze nie bedzie problemu jesli pojde do slusarza, byly wlasciciel samochodu powiedzial ze gdzies mu wypadl ten grot wiec zostaly same bebechy
Ostatnio zmieniony przez dHaNi Czw Lis 06, 2008 17:06, w całości zmieniany 1 raz
Ale rozumiem ze drugim tym dobrym kluczem go odpalasz bo juz mnie przestraszyles.Skoro pilot dziala to rozebrac go tylko i patrzec jak to wszystko tak sie laczy,jak da rade naprawic to super.
[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 17:13 ]
Powiedz mi jeszcze czy widziales gdzies w UK surowe klucze do 75??
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
dzieku Bogu mam drugi w pelni sprawny kluczyk wiec wszystko gra. Czy wiece gdzie moge zdobyc taki grot, przegladajac allegro nie napotkalem sie na grot R75. Moze pasuje z innego modelu samochodu? np. VW
Pomógł: 20 razy Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 85 Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw Lis 06, 2008 19:01
piochu1 napisał/a:
A może poprostu dorobić klucz (u zwykłego dorabiacza kluczy) oni mogą bez problemów wczytać imobilajzer a orginalny kluczy z piotem do autoalarmu nosić jako brelok. Co wy na to ? Podejrzewam, że może sie udac
Mam taką samą sytuację, jak dHaNi - drugi pilot jest, tylko grot jest złamany. Poprzedni właściciel dorobił klucz, w którym nie ma immobilizera. Pokazywał mi, że jak się włoży ten dorobiony klucz do stacyjki, to trzymając razem z nim prawą ręką pilot z ułamanym kikutem da się samochód odpalić - jest z tym trochę akrobacji, ale za trzecim razem silnik odpalił. Sam takiej sztuczki nie próbowałem, natomiast wybieram się jutro pochodzić po zakładach ślusarskich, żeby jakoś ten kikut usunąć i dorobić nowy grot.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum