Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] Zawieszenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] Zawieszenie
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Lis 05, 2008 10:31   [MG ZR] Zawieszenie

Mam okazje kupienia zawiechy od MG ZR 1.4 za smieszne pieniadze, czy jest ona taka sama jak w ZR 160?
Jak szukalem nowych sprezyn to wszedzie byly tylko jedne do ZR, nie bylo podzialu na 1.4 i 1.8. :roll:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 05, 2008 10:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Lis 06, 2008 20:40   Re: [MG ZR] Zawieszenie

rodi* napisał/a:
Mam okazje kupienia zawiechy od MG ZR 1.4 za smieszne pieniadze, czy jest ona taka sama jak w ZR 160?
Jak szukalem nowych sprezyn to wszedzie byly tylko jedne do ZR, nie bylo podzialu na 1.4 i 1.8. :roll:

Też nie słyszałem żeby się różniły czymkolwiek... Jest tylko jedno małe ale - trzeba lubić taczki :mrgreen:
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Lis 07, 2008 00:37   

oj ni estrasz kolegi, nie jest az tak zle, wybiera drobne nierownosci ;) w wlasnie to jest w nim fajne, ze nie skacze, odrywa sie jak taczka. zawias jest bardzo <ok> imho ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xROnx 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Lis 07, 2008 10:28   

i jaki banan się robi na twarzy na zakrętach/rondach :D
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Lis 07, 2008 10:29   

Taaaa i się używa bardzo brzydkich słów na większości polskich dróg ;)
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Lis 07, 2008 22:11   

maniaq napisał/a:
oj ni estrasz kolegi, nie jest az tak zle, wybiera drobne nierownosci ;) w wlasnie to jest w nim fajne, ze nie skacze, odrywa sie jak taczka. zawias jest bardzo <ok> imho ;)

Hmmm, może i ja wariat jestem ;) ale właśnie się odrywa jak tnąc na ostrzejszym zakręcie na drodze pojawi się jakaś większa nierówność. (Tak chyba się rozbił BubuZR - mowa o kołach 205/45/17, na zimowych 195/60/15 jest już za miękko) W porównaniu do seryjnej 200/25 to różnica w zawiasie jest kosmiczna.... Inna sprawa że po 400 km zrobionych dziś w Octavii, z dziką przyjemnością się przesiadłem do swojej "taczki" (a właściwie już nie taczki - zimówki). Natomiast jak chodzi o trzymanie się na w miarę niezłej drodze to MG zrobiło genialny zawias. Jeździłem na gwincie KW, który uchodzi za jeden z najlepszych na świecie i mimo że auto było kilka cm niżej i było dużo sztywniej, trzymanie nie było wiele lepsze. Szybkość przejazdu ograniczała i w jednym i drugim przypadku przyczepność opon. BTW - fotele w ZR są sto razy lepsze niż w Octavii :) i mimo twardości zawiasu lepiej kręgosłup znosi trasę w MG niż w pontoniastej Octavii.
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sob Lis 08, 2008 01:20   

marcinmarcin napisał/a:
Hmmm, może i ja wariat jestem ;) ale właśnie się odrywa jak tnąc na ostrzejszym zakręcie na drodze pojawi się jakaś większa nierówność. (Tak chyba się rozbił BubuZR - mowa o kołach 205/45/17, na zimowych 195/60/15 jest już za miękko)


teraz bedziemy dywagowac co jest wieksza nierownoscia ;)

a serio to jak jest hopa to kazdy zawias poleci przy duzej predkosci, mniej lub bardziej. to juz nasza ocena drogi i sytuacji, dlatego ja nie za%&(^#* drogami, ktorych totalnie nie znam, musze przejechac sie kilka razy zeby zpamiaetac dziurym, hopki itp ;)

bubu przyznal, ze dyplomatycznie ujme za miskami i zaszereguje wypadek do - niedostosowanie predkosci do warunkow panujacych na drodze ;) odsylam do watku samego bubu_ZR

wiec poprawie sie tak , imho jest super zrownowazony, jest sztywny dla tych co jezdza na serii, ale do takiej taczki to jeszzce troche. jezdziles na gwintach to pewnie wiesz, ze czesto nie wybieraja nawet malych rzeczy, a w MG wiem, ze daje rade ;) jest auto na droge, a nie na tor- w domysle plaski i rowny :D

osobny temat czy na polska droge ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lis 08, 2008 11:57   

marcinmarcin napisał/a:
na zimowych 195/60/15 jest już za miękko


Udało Ci się włożyć 15-ki na te tarcze? Ja szukałem jakiegoś koła na zapas i niestety nie udało się założyć 15-ki na przedni zacisk :(
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Lis 08, 2008 12:08   

No dzieki za opinie, wczoraj juz kupilem zawieche za 120E i jak dorwe troche czasu dzis to pewnie zaloze, bo 200 nie da sie normalnie jezdzic w zakretach. Mam takie wrazenie ze zaraz sie wywroci na bok :razz:
Jak cos to pomierze jak on stoi teraz a jak na sprezynach od ZR, to wreszcie zniknal watpliwosci o ile nizej siedzi MG
W tym samym ZR spodobaly mi sie jeszcze siedzenia, tylko czy czarne siedzenia beda pasowaly do jasnego srodka :roll: ?
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Lis 08, 2008 13:10   

Tomi napisał/a:
marcinmarcin napisał/a:
na zimowych 195/60/15 jest już za miękko


Udało Ci się włożyć 15-ki na te tarcze? Ja szukałem jakiegoś koła na zapas i niestety nie udało się założyć 15-ki na przedni zacisk :(

Bezproblemowo, myślę że może to zależeć od konstrukcji felgi (ja mam INBUD R1-1384 6Jx15H2 4/100/56/ET 45) - zaciski mamy przecież ZTCW te same... chyba że masz swapa na większe tarcze? :)
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Lis 08, 2008 15:42   

No i zawias zmieniony :mrgreen:
Godzina pracy + piwko = banan jak ch....a.
Trzymanie w zakretach to sie dopiero teraz pojawilo :grin: . Jakby nie moj samochod teraz, a co do twardosci to tragedi nie ma :wink:

A teraz co do roznic miedzy starymi a tymi, wyszlo ze przod obnizyl sie o 30mm a tyl o 35mm (tyle ze wciaz jest mi troche za wysoko). Czy te sprezynki podejda na oryginalne amorki? Nic nie pisze ze trzeba wymieniac amortyzatory, wiec moze tylko zamianka i gotowe :roll:

Teraz mam jeszcze jedno pytanie, czy w ZR nie ma poprzecznego stabilizatora ktory idzie pomiedzy kolami z tylu? Gdzies czytalem ze niektore modele to maja, ale ktore to niewiem. Daje to jakies dodatkowe usztywnienie czy o co z tym chodzi?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 TD] Zawieszenie
ZR Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Mar 27, 2009 16:40
Gość
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Zawieszenie
kolin Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Wrz 04, 2008 16:51
gpredki
Brak nowych postów [MG ZR 1.8 vvc 160] zawieszenie
minetaj Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Mar 15, 2011 19:00
marcinmarcin
Brak nowych postów [MG ZR 160]Zawieszenie MG ZR 160
Radical Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Lip 26, 2019 19:20
Malignus
Brak nowych postów [216 SI] Zawieszenie
zawieszenie z innego auta
rusex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Kwi 13, 2010 06:52
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink