Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali
Autor Wiadomość
jeta2003 



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Skelmersdale / UK



  Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 18:41   [R620] Po wymianie uszczelki głowicy nie pali
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam mam ogromny problem!!! Po zmianie uszczelki pod glowica bo byly objawy, nie chce palic, pali tylko na pych nie wiem co to moze byc grane wymienilem cewke, swiece. Wczesniej byl problem z odpalaniem zreszta czytalem nie tylko ja mialem taki problem, ale odpalal a teraz nie chce:(((( na starych swiecach po przejechaniu gdzies ok 3 mil byly okopcone na czarno przeczyscilem je szczotka i odpalil, pomysalem swiece wymienilem swiece i nie moge go odpalic nie wiem co jest.......... pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: thef: Sro Wrz 24, 2008 21:31 ]
Poprawiłem temat posta, proszę zapoznać się z zasadami kącika.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 23:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 18:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 20:03   

A sprawdzałeś czy jest iskra na świecach?? dobre świece kupiłeś? Wtryskiwacze podają paliwo? Opisz trochę dokładniej i bardziej czytelnie co tam było robione.

A uszczelka t z jakiego powodu wymieniana?

Nie odpalaj na pych - narobisz tylko gorzej
 
 
jeta2003 



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Skelmersdale / UK



Wysłany: Sro Wrz 24, 2008 20:55   

hmmm zaczelo sie tak zawsze mialem problemy z odpalaniem jak byl cieply musialem lekko pedal gazu wciskac,
powiem ze nie mam lekkiej stopy na gaz, jechalem pewnego razu i temp. podskoczyla do czerwonosci i zgasl nie chcial odpalic i wode wywalalo wiec napewno uszczelka pod glowic tak tez oznajmil znajomy, sprawdzalem czy moze termostat ale bez termostatu to samo sie dzialo wywalalo wode i temp skalala:((( wymienil mi znajomy mechanik uszczelke pod glowica i powinien odpalic teorytycznie odpalil tylko na zaciag,
wymieniona uszczelka, uszczelniacze na walkach, olej oczywiscie filtr oleju tez
mam druga cewke myslalem ze moze cewka walnieta choc jezdzil wczesniej na niej,
swiece sprzedano mi odpowiednie do tego modelu w motoryzacyjnym, jak po kreceniu wykrecilem swiece to paliwo dochodzi bo czuc mieszanke na swiecy!
w sumie jak go kupilem gosciu tez pseudo mechanik mial problem i nie wiem do dzis co to bylo przy mocnym dodawaniu gazu mial szarpniecia jakby przebicie na kablach ( kable nowe) ale tylko pod obciazeniem aha i jak czasami otwieralem szybe to troche przygasaly swiatla ale podobno to regulator napiecia, a szarpania te np w saabie powodowala przepustnica felerna. nie wiem co mam wymieniac co robic ?? ????????
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 02:54   

Zacząłbym od sprawdzenia świec. Być może sprzedali ci do silnika hondy gdzie odstęp pomiędzy elektrodami jest chyba 1,2mm a dla silnika 2.0T powinien być 0,85. Ponoć te silniki są bardzo wrażliwe na jakość iskry. Nie radził bym eksperymentować z jakimiś przekombinowanymi świecami. Zwykłe ale dobre np NGK (BKR6E) lub Champion (chyba nawet to on robił świece na pierwszy montaż) powinny się sprawdzić.

Myślę że jeszcze mógłbyś przyjrzeć się przepustnicy. Przekręć kluczy do pozycji zapłon i przekręć przepustnicą 4-5 (nie pamiętam ile dokładnie ) razy pełny obrót od min do max. po tym powinna nastąpić adaptacja nastaw przepustnicy. Krokowiec se pokręci trochę w tą i z powrotem. Może też warto przeczyścić przepustnicę
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 15:21   

Możliwe przyczyny niemożliwości uruchomienia silnika podano w technicznym FAQ na stronie klubowej i radzę od tego zacząć diagnozę.

jeta2003 napisał/a:
odpalil tylko na zaciag,

Czy rozrusznik kręci żwawo?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 19:51   

Ja miałam taki przypadek i okazało się to co przypuszczałam - padnięty alternator.
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:09   

walkie, piszesz o tym alternatorze gdzie popadnie, a w Twoim wątku ani słowa. To po pierwsze. ;)

Po drugie, to przy sprawnym akumulatorze i rozruszniku auto powinno odpalić nawet z wymontowanym alternatorem. ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:17   

piter34 napisał/a:
walkie, piszesz o tym alternatorze gdzie popadnie, a w Twoim wątku ani słowa. To po pierwsze. ;)


Czuję się specjalistką od alternatora, to dlatego :D
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
rolando 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 326
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:28   

walkie napisał/a:
Czuję się specjalistką od alternatora, to dlatego :D


no chyba nie do końca, specjalista by wiedział, ze alternator służy do ładowania akumulatora a nei do odpalania, do tego drugiego jest rozrusznik :)

pozdrawiam
_________________
PZDR.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 14:50   

walkie napisał/a:
Czuję się specjalistką od alternatora, to dlatego :D

Bądź też specjalistką w tamtym wątku :lol:

rolando napisał/a:
no chyba nie do końca, specjalista by wiedział, ze alternator służy do ładowania akumulatora a nei do odpalania, do tego drugiego jest rozrusznik :)

Fakt faktem, że alternator u walkie był jednak padnięty ;)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
jeta2003 



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5
Skąd: Skelmersdale / UK



Wysłany: Sob Lis 08, 2008 01:14   

jutro sie zabieram bo jest nowy pomysl zeby odlaczyc czujnik temp i wymienie cewke moze cos da
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Lis 08, 2008 10:28   

jeta2003, kolego a sprawdzales czy jest iskra? Wymien modul, przewody, sprawdz polaczenie do alternatora bez bez obiegu pradu nie zapali, oraz sprawdz mase pod bezpieczniki(pod maska) nastepnie proboj auto odpalic...
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Lis 09, 2008 13:27   

NEOSSS napisał/a:
sprawdz polaczenie do alternatora bez bez obiegu pradu nie zapali


a co to za obieg jest ??
w serii K bez problemu odpalalem samochod bez alternatora
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Lis 09, 2008 15:16   

Ja majac Ti i wymiajac silnik to samo tyczy sie 2.0 131kM gdy nie podlaczylem czerwono bialego grubego przewodu do alternatora, nic nie dzialalo :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Problem po wymianie uszczelki pokrywy zaworów
mirek_20 Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Maj 14, 2009 06:41
mirek_20
Brak nowych postów [R620] Po wymianie uszczelki nadal ubywa płynu
pitt Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Paź 29, 2010 20:04
kadzaf
Brak nowych postów [R620SDi] nie pali po remoncie głowicy
PaulaMi Rover serii 600, Honda Accord 14 Sro Kwi 17, 2013 21:33
Mariusz27
Brak nowych postów [R620Sdi] Pompa wtryskowa vp37 wymiana uszczelki głowicy
zaq Rover serii 600, Honda Accord 0 Pią Sty 09, 2015 19:15
zaq
Brak nowych postów [R620SDI] Ciężko odpala po wymianie uszczelki pod głowicą
Mattheo Rover serii 600, Honda Accord 4 Pon Mar 14, 2016 13:57
Mattheo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink