Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Mam maly problem ze skrzynia biegow. Otoz po 1 ciezko mi one chodza (choc mi to nie przeszkadza, to od kilkorga znajomych uslyszalem, ze powinny chodzic lzej), a po 2 problem z piatym biegiem. Ten faktycznie ciezko wchodzi. Ostatnio (w sumie to pierwszy raz mi sie to zdarzylo) nie moglem wogole wrzucic 5. Niby wajha byla tam gdzie powinna, ale biegu nie udalo sie wrzucic lub gdy po trudach i znojach potrafil mi wyskoczyc kilka razy. Moze ktos juz mial taki problem i potrafilby mi w tej kwestii pomoc za co z gory dziekuje.
POZDRAWIAM!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 22:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 12, 2008 22:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Czw Lis 13, 2008 09:51
Brt napisał/a:
a czy wajcha lata Ci jak "świnia w pomidorach"
Przepraszam za OT, ale:
Nie mogłem się powstrzymać....
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
mialem identyczne objawy...1 i 2 wchodzily z trudnoscia 3 i 4 lekko (choc do 3 trzeba bylo robic kilka podejsc) z 5 bylo trzeba mocno sie na meczyc. po dluzszym czasie nie dalo sie jezdzic padla skrzynia mysle ze to identyczny objaw
No nie chodzi mi jak w starym zdezelowanym i zaniedbanym poldku czy maluchu. Chodzi mi dosc plynnie. Tyle, ze ciezko i nie mam problemu z wrzuceniem zadnego biegu oprocz wspomnianej wczesniej 5. Wyglada to troche tak jakby wajha cofnela sie o kilka centymetrow i nie dochodzila do 5. OPAREK nie strasz mnie, ze trzeba bedzie skrzynie wymieniac. Chwilowo mnie nie stac na nieplanowane wydatki. Lub napisz choc jakie to sa koszty... (najlepiej w promocji swiatecznej)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 100 Skąd: Łomianki
Wysłany: Czw Lis 13, 2008 17:05
Ja miałem podobnie tylko że 4 mi nie chciała wchodzić, no i ciężej 5. U mnie po prostu nie było oleju w skrzyni( znaczy było go może ze 100ml;) wymieniłem i jest ok.
gienek_gt, albo synchro, drazki albo skrzynia chodzi na sucho... powody wyciku oleju ze skrzyni to czesto gesto uszczelniacze skrzyni, od tego takze wyrabia sie gniazdo polosi, sypie sie impulsator a wkoncu do wymiany przeguby i poloski...
DZIEKI WIELKIE BRT, bo to bardzo mi pomoglo co napisales. Moze problem nie byl w tym co w artykule, ale czesc tam pokazana gdzie sa nity - tam bylo popekane. Pojechalem do mechanika, pospawal mi, przeczycil tez tulejke, zmontowalo sie, wymienilem olej i skrzynia chodzi mi jak fabrycznie nowa. I za cala robote wzial 50 zl. Jeszcze raz WIELKIE DZIEKI wszystkim za odzew i pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum