To już są jakies "jaja"
Dzisiaj stało sie TO SAMO !! tzn. wyłączyłem autko i juz nie odpaliłem !!! Objawy dokładnie te same kręci i nie odpala !!!! Czy ktos wie gdzie jest ten dziadowski immobiliser ???????? Najchętniej bym go poprostu wyrzucił do kosza ! Musze się jakos do niego dostać !!! HELP ME !!!
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 19:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hm.......co może być z akumulatorem ? Zostawiłem auto na jakieś 15-20 min. Wszystko było wyłączone, rozrusznik kręci bez problemu....... Jak stało się to po raz pierwszy to nawet nie wysiadłem z samochodu ! poprostu wyłączyłem na pare minut i już nie odpalił
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 19:28
kiedyś miałem klienta z trasy co zostawił auto pod barem i na lince do mojej szopy musiał dojechać prąd pokazywał ok około 12v wszystko cacy ale nie paliło , 75 ma inteligentne zarządzanie energią i nie pozwoliła na rozruch auta ponieważ podczas kręcenia rozrusznikiem spadał prąd do 10v i sztop, nowy aku i bez problemów wiem że klient jeżdzi do dzisiaj.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Jasne tak mogło być ALE... PHJOWI.... DLACZEGO po ponownym zaprogramowaniu immo autko odpalało ?? Wcześniej jak to się stało ładowałem aku aż do pełnego naładowania i nic ! dlatego nie podejrzewam akumulatora......
ale jaki masz dowód że zaprogramował immo koleś prosił o numer nadwozia?
No cóż dowodu nie mam......byłem cały czas przy nim ( no prawie ) a nr. nadwozia chyba jest zaprogramowany w komputerze ? w każdym razie napewno coś programował i potem trzeba było wyjąć kluczyk ze stacyjki i odczekać ok 10 sek.
Jutro postaram sie zobaczyc i dowiedzieć więcej....
aaaa jeszcze jedno czy może tak być że immo na skutek np. wilgoci, zaśniedziałych styków itp może się rozprogramować ?
Oooooooo i tu się moge z Tobą zgodzić, tak naprawdę mogło być.....
Ja niestety chociaż z samochodami mam juz do czynienia "ho.ho albo i dłużej" ale przez ostatnie naście lat sam nie próbowałem sie brać za naprawę (no oprócz drobiazgów typu wymiana żarówek itp ) aż tak nie jestem zorientowany co on tam zaprogramował (przeprogramował) a już kompletnie nie wiem co to jest ECU zaraz będę googlował....
musze sie troche podszkolić żebym na jutro cos więcej wiedzial.
A może cos podpowiesz na co mam zwrócic szczególną uwagę
kod błędu i owszem ale wydruk........ nie przypuszczam żeby woził ze soba drukarkę ... pierwszy raz robił to u mnie w garażu a jutro niestety na parkingu w zaprzyjażnionej firmie bo tam musiałem zostawić Roverka coby go nie holować (całą noc spędzi na zimnie ) Mam tylko nadziję że jak przyjdzie "dłubać" przy nim nie będzie padało.
[ Dodano: Wto Lis 18, 2008 13:19 ]
Mówi komuś coś kod błędu : P1DF6 ????? ( chyba dobrze zapamiętałem...)
Chodzi o synchronizację modułu EWS....przechodzi o.k. auto zapala i jedzie normalnie ale po jakimś czasie, jeżeli dobrze kojarzę ponownie ją gubi.... Tym razem stało sie tak juz po drugim postoju.... i znów "leżę i kwiczę" można ponownie zsynchronizować ale ile razy można, prawdopodobnie znów sytuacja sie powtórzy... Chyba będę zmuszonu wyjąć ten moduł i ..... no właśnie co dalej????
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 19:28
bujak19, tyle z mojej strony. Nie bardzo rozumiem sensu twojej wypowiedzi. Śmiejesz się z tego, że kolega ma poważny problem z autem, który jest trudny do rozwiązania.
sojan,
Spróbuj na krótko go zapalić o znaczy przy rozruszniku. A komputer od imobilaizera jest na lewym słupku biała skrzyneczka. Jak do imobilaizer to powinien zapalić ja miałem tak samo i zmieniłam cały zestaw komputerów i klucz. Pozdrawiam
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 20:38 ]
Sama wymiana EWS nic nie da.
Spróbuj na krótko go zapalić o znaczy przy rozruszniku.
Przepraszam ale nie rozumiem co to znaczy ??????
Immobiliser znalazłem, widze go ale nie moge dobrać torxa do odkręcenia go jutro mam cos dostac ale i tak nie wiem czy to coś da.
Wyjąłem komputer ale jest "czysty jak łza" nie ma na nim żadnych oznak uszkodzeń (organoleptycznie czyli na oko).
Napisz cos więcej o tym zapaleniu na krótko.....
Czyżbym musial wymienic cały komp i immo ??????????????
Przeciez komp odpowiada podaje wszystkie parametry o.k. nic nie rozumiem o co chodzi
Rozrusznik masz z przodu silnika dochodzi do niego jeden gruby kabel i cienki na wsuwkę . zrób tak zwana zworkę np. śrubokrętem .
Może był bity z lewy słupek i EWS cos sie stało.
Z kluczykami jest wsio o.k. Mam 2 i obydwa są zarejestrowane i odczytywane przez komp.
To jest ewidentnie coś na linii komp - immo..........Za każdym razem trzeba zsynchrnizować immo z kompem potem autko odpala bez problemu.... do czasu.....
Acha......... a bity nie był tam jest wszystko o.k. jutro pewnie uda mi się wyjąć EWS....tylko jeżeli będzie tak jak z kompem czyli "na oko" w porządku to co dalej ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum