Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 12:47
aiwer napisał/a:
(200kkm) na gazie ponad 100kkm, spalanie w normie czyli trasa poniżej 9l i jakoś nic się nie wypala, nic się nie psuje, nigdy nie była robiona uszczelka pod głowicą. Obaliłem nit z wypalaniem się zaworów?
-jeszcze nie....
obalisz go całkowicie jak przykrecisz śrubę na registrze tak żeby ci palił powiedzmy 6.5-7 litrów gazu i pojeździj tak z 20tys km i wtedy nam opowiesz co sie stało,ok ? -bo na razie o takim przypadku rozmawiamy......
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 12:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
(200kkm) na gazie ponad 100kkm, spalanie w normie czyli trasa poniżej 9l i jakoś nic się nie wypala, nic się nie psuje, nigdy nie była robiona uszczelka pod głowicą. Obaliłem nit z wypalaniem się zaworów?
-jeszcze nie....
obalisz go całkowicie jak przykrecisz śrubę na registrze tak żeby ci palił powiedzmy 6.5-7 litrów gazu i pojeździj tak z 20tys km i wtedy nam opowiesz co sie stało,ok ? -bo na razie o takim przypadku rozmawiamy......
Ja w taki sposób mam przykręcony register już ponad cztery lata i przejechałem już tak ponad 83 kkm na gazie. NIC co by się złego czy nawet niepokojącego z silnikiem działo, zupełnie nie zauważam. W lato spalanie średnie gazu na sto km często powtarzalnie niewiele ponad 7 litrów.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Sro Lis 19, 2008 10:38
Cytat:
Ja w taki sposób mam przykręcony register już ponad cztery lata i przejechałem już tak ponad 83 kkm na gazie. NIC co by się złego czy nawet niepokojącego z silnikiem działo, zupełnie nie zauważam. W lato spalanie średnie gazu na sto km często powtarzalnie niewiele ponad 7 litrów
piszesz o nexii czy poldku ?
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Lis 19, 2008 10:40, w całości zmieniany 1 raz
Ja w taki sposób mam przykręcony register już ponad cztery lata i przejechałem już tak ponad 83 kkm na gazie. NIC co by się złego czy nawet niepokojącego z silnikiem działo, zupełnie nie zauważam. W lato spalanie średnie gazu na sto km często powtarzalnie niewiele ponad 7 litrów
piszesz o nexii czy poldku ?
tetryk napisał/a:
Cytat:
Ja w taki sposób mam przykręcony register już ponad cztery lata i przejechałem już tak ponad 83 kkm na gazie. NIC co by się złego czy nawet niepokojącego z silnikiem działo, zupełnie nie zauważam. W lato spalanie średnie gazu na sto km często powtarzalnie niewiele ponad 7 litrów
piszesz o nexii czy poldku ?
O Poldku, oczywiście. W Nexii matoły wstawiły register bez śruby, to sam silniczek krokowy.
Do tego mikser wstawili nie dość, że zły, bo strasznie dławi dolot i odpowietrzanie silnika od tego jest przyduszone, to jeszcze w niewłaściwe miejsce - zamiast w tuleję przed przepustnicę, to w gumę zaraz za puszką filtra powietrza, na chama. Do tego parownik po "regeneracji" źle złożony, nie ma sprężynki powrotnej dźwigienki II stopnia redukcji, lata toto jak chce i zatyka gaz w czasie jazdy i na postoju.
Elektronika nie dość, że jakaś powalona (BrewEl, ?? co to jest???) to jescze po chachłacku pozakładana. Gazownia w Nexii porypana jest konkursowo, ale powoli ją powyciągam, mam już elektronikę (taką samą, jak w Poldku), itd..
W poldku gazownia założona jest bardzo dobrze, NIGDY nie miałem z nią problemów, choć nawet filtra gazu nie wymieniłem nigdy (nietypowiec jest) tylko wystukuję z niego co jakiś czas opiłki. Dziwi mnie to wielce, bo zakładałem w GasPolu w Jabłonnie, który "cieszy" się ponurą sławą.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Sro Lis 19, 2008 16:07
no własnie o poldku-czyli silnik rovera przystosowany do spalania ubogich mieszanek...
spróbuj na ubogiej pojeździć w Nexii-bo własnie o niej pisałem......
MAM PYTANKO.WYMIENILAM USZCZELKE POD GLOWICA I MOJ ROVEREK ZACZĄL PUSZCZAC DYMEK(BIAŁY).NIKT NIE WIE CO JEST NIE TAK?
Biały dym świadczy o tym że płyn/woda z układu chłodzenia przedostaje się do cylindrów także jeśli zaobserwujesz ubytek płyn to masz HGF, a może jesteś przewrażliwiony, jest coraz zimniej więc i wydaje się że samochód bardziej kopci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum