Wysłany: Sob Lis 15, 2008 11:13 [All] Ile kosztuje testbook t4? Warto kupic?
Obserwuje na ebay testbook t4 i wlasnie zostala osiagnieta cena minimalna. Aktualnie jest 950 funtow. Myslicie ze cena przekroczy np 1200 funtow? Myslal ktos o takim pomysle, zeby ktos "charytatywnie" lub za "mala oplata" gdzies w neutralnym punkcie (Centrum kraju) dokonywal sprawdzania Roverkow? Wiecie o czym mysle? 100 razy po np 50 zl i koszt urzadzenia sie zwraca... Reszte wykombinujcie
Pozdrawiam
Jezeli temat umiescilam nie w tym kaciku to prosze moderatora o przeniesienie.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 15, 2008 11:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Grape, jak dla mnie pomysł nie bardzo działa. Niech np. test book będzie w Wawie, benzyna wyjdzie mi z 2x tyle co podpięcie do kompa na śląsku, a pewnie zawsze znajdzie się ktoś kto będzie miał z 800km. Można to traktować jako wizytę towarzyską ale do tego nie trzeba test book'a
Napisalam ze "Reszte wykombinujcie" moze zle sie wyrazilam "neutralnym punkcie" moze powinnam napisac "optymalnym". Przesledzic mape zamieszkania klubowiczow i wybrac dobry punkt. Mozna by zabierac np. na zloty, moze komus by sie chcialo podjechac w ktorys rejon Polski. U mnie trwa dyskusja kto jest posiadaczem ROVERka. Mezowi sie zaczal podobac. Jak dojdziemy do porozumienia ktore z nas bedzie klubowiczem to moze cos wymyslimy. Ja tylko rzucilam taka mysl zeby bylo taniej. Nie mam nawet pojecia jaka wartosc ma taki T4 moze sie osmieszam bo moze 10 tys funtow ale na razie cena jest atrakcyjna.
Przeciez nie oddam takiego cudenka Chce zamienic na cos mniejszego: R45, R25 moze MG ZR albo ZS. Przyznaje ze R75 jest ciezki do parkowania. W pracy jest malutki parking a ja hmm... lubie pospac. Przewaznie sie spozniam i... nie mam gdzie zaparkowac
Juz podjelismy decyzje, ze kupimy drugiego Roverka
Takie cos jeszcze trzeba umiec uzywac
Sam sie zastanawialem nad kupieniem takiego kompa i podpinac za symboliczne 50 zl
Zwrocilby sie pewnie po ilus tam latach, ale... trzeba jeszcze miec wiedze co gdzie kliknac i jak to odczytac.
Myslalem tez nad innym urzadzeniem, ktorego w kraju niewiele jest, a mozna na nim niezly biznes skrecic. Na szczescie ot juz nie branza moto wiec... milkne
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
co prawda nie widzialem jak to dziala, bo stacje FSO mialy jakiegos takiego okrojonego do poldoroverow a moze sie myle
ale sadze ze nie jest to zbyt skomplikowane, cos tam sie z angielskiego technicznego kuma
poza tym Mariusz na zloty przyjezdza
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
co prawda nie widzialem jak to dziala, bo stacje FSO mialy jakiegos takiego okrojonego do poldoroverow a moze sie myle ale sadze ze nie jest to zbyt skomplikowane, cos tam sie z angielskiego technicznego kuma
poza tym Mariusz na zloty przyjezdza
z tego co widziałem jak pan mi podpinał to cudo do auta, to nie jest to nic nadzwyczajnego - obsługa raczej intuicyjna, jak znasz angielski to nie ma problemu. Trzeba jeszcze wiedzieć który kabel do czego użyć, bo pan miał ich kilka
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
noo.. a potem wyskakuje ikonka i ... jest dylemat... kliknac ok czy cancel. Mimo, ze rozumiesz co czytasz klikasz i zonk... zrobiles cos, co zeby odwrocic nalezy zajrzec od dupy strony. A rzeczy typu kasowanie bledow czy inspekcji mozna zrobic zestawem za 50 zl z allegro
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
noo.. a potem wyskakuje ikonka i ... jest dylemat... kliknac ok czy cancel. Mimo, ze rozumiesz co czytasz klikasz i zonk... zrobiles cos, co zeby odwrocic nalezy zajrzec od dupy strony. A rzeczy typu kasowanie bledow czy inspekcji mozna zrobic zestawem za 50 zl z allegro
A w Rave nie ma przypadkiem instrukcji obsługi do Testbooka? Coś zdaje się takiego tam widziałem.
Co od zestawu do kasowania i diagnostyki silnika to kupiłem coś takiego - oparte na układzie ELM327 na eBay'u. Zestaw zawiera wtyczkę obd i kabel usb do komputera. Niestety, mój roverek jest za stary aby z tym współpracować.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
A ja nie kupowalem, ale czytalem na forum ze komus sie udalo
Sa jeszcze takie, ktore sygnalizuja bledy mrugnieciami i w ogole jakies cuda trzeba robic, zeby sie polapac
A tak naprawde wszystko jest dla ludzi.
Mysle, ze jak sie kupuje testbooka od Omiteca (Omipro MG/Rover) to pewnie dostaje sie pelna dokumentacje i opis. Mimo wszystko, ja bym sie bal gmerac przy swoim aucie bez wsparcia kogos kto juz sie takimi urzadzeniami bawil
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Widze, ze dyskusja rozgorzala ale ponawiam pytanie: Ile moze byc warty T4 ?
Sprzedajacy niestety wycofal sie z aukcji mimo, ze cena minimalna zostala osiagnieta (950 funtow) Stanelo na 1000 i chyba uznal ze to za malo. Zreszta popatrzcie sami, ebay 300272716390
można r75 podpiąć do komputera takiego jaki posiadają zazwyczaj do innych aut? bo dzwoniłem do stacji i powiedzieli że niewiedzą czy uda im się podpiąć ale można spróbować i będzie mnie to kosztować 120zł nawet jak się nie uda
w Nowym Mieście nad wartą PHJOWI za 100pln zrobił mi pełną diagnostykę wozu + wgrał nowy soft do silnika i maszyna oprócz tego że pali jakiś litr do półtora mniej to jeszcze takiego kopa dostała że hej. U mnie też podłączyli pod jakiś "kalkulator" ale tylko błędy zczytał i skasował bez diagnozy co z czym, błędy sobie rozkodowałem przy pomocy RAVE ale i tak musiałem jechać do PHJOWI.aha za "kalkulator" zapłaciłem 50pln i jakby sie nie udało to forsy nie biorą
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Wto Gru 16, 2008 16:33
lovemuzik napisał/a:
można r75 podpiąć do komputera takiego jaki posiadają zazwyczaj do innych aut? bo dzwoniłem do stacji i powiedzieli że niewiedzą czy uda im się podpiąć ale można spróbować i będzie mnie to kosztować 120zł nawet jak się nie uda
Zostaw takich "fachowców" w spokoju... Niech szukają innych jeleni. Nic nie zrobią (bo widać wiedzą nie grzeszą), a 120zł po drodze nie chodzi. Jeśli masz o 120zł za dużo to możesz mi oddać , jakby co numer konta podam na priv...
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
PTE,
Witam!! jestem z Gdyni i mam problem ze znalezieniem warsztatu gdzie podłacza mi do kompa MG ZR 160 czy przypadkiem posiadasz jescze zestaw do diagnostyki silnikow?? jesli tak to prosze o kontakt moje gg 9999534 , zjezdziłem cale trojmiasto i nikt nie moze mi pomóc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum