Wysłany: Pią Lis 21, 2008 16:41 [R45] Zgasł nie pali...
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
szlag mnie juz trafia z tym szrotem.. albo moze z mechanikami co do epoki maluchow powinni wrocic, mianowicie:
Problem byl wczesniej zle palil, po kilka razy, pedal gazu zaczal mu "znikac" az wkoncu zgasl nadobre. Leweta->mechanik... dzien postoju... koles powiedzial ze nic nie robil oprocz czyszczenia czujnikow... ze rozrzad jest"niby"OK, samochod odebralem, palil przez 2 tygodnie ok i teraz znow zdehl... znow obroty zaczely mu spadac i na skrzyzowaniu umarl.
komputer, laptop version;] wyswietla bledy: 1. regulator faz rozrzadu 2. czujnik temperatury powietrza, czyli to co wczesniej. dodam ze po wczesniejszym odebraniu od mechanika, te 2 tygodnie temu znow na kompie obejrzalem i zniknal blad regulatora faz rozdzadu...myslalem ze koles ustawil tylko sie nie przyznal... teraz znow blad jest i nie mam pojecia co to...czy jest to mozliwe ze po 40k km tak sie rolki czy pasek wyrobily ze cos moglo przeskoczyc? a moze najlepszym rozwiazaniem byloby to polac benzyna i podpalic?:/
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 28, 2011 23:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 21, 2008 16:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niech mechanik sprawdzi czujnik położenia wału bo to są objawy takie jak wtedy gdy ten czujnik pada lub się zawiesza. Czujnik ten znajduje się z tyłu silnika pod turbiną obok skrzyni biegów. Ja niedawno też walczyłem ze swoim roverkiem, też mi zgasł i nie odpalił ale u mnie niestety padła pompa
sprobuje zrobic to co sugerujecie panowie i bede pisal co sie dalej dzieje. najdziwniejsze to ze moj umarl, mechanik go wskrzesil i teraz znow umarl... ale mechanik nie wie sam co wtedy zrobil ze odpalil... tacy fachowcu tu punkal tam stuknal i dmuchnal i zadzialal ale sam nie wie czemu;]
dzieki raz jeszcze za porady
ps. pytanie dodatkowe... gdzie dokladniej mam szukac tego czujnika walu korbowego... zajrzalem tam i nie mam pojecia:/ mechanik dopiero na wieczor i to z ktsem bo nie widze innej opcji... moze jakies zdjecie, dokladniejszy opis obok czego pod czym...
[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 10:13 ]
byl dzis u mnie mechanik, taki co juz robil kilka tych rowerow i przy tych samych objawach stwierdzil ze najprawdopodobniej pompa, mimo ze zwrocilem mu uwage ze moze rozad moze to moze tamto, uparcie twierdzi ze pompa albo jakas elektronika w niej...
nawet ladnie opisal przypadki i podobne objawy w pompach z opla i forda ze jedzie jest dobrze pozniej zdycha, nagle ozywa i znow zdycha... no ale jak to jest? czy jest mozliwosc zeby przy wlasnie przestawionym rozrzadzie jedzil pozniej przestal palic WOGOLE, nic a nic i po jakims czasie ozyl zeby za chwile znow pasc kompletnie? czy to rzeczywiscie nie wskazuje na problem elektroniki a nie krecenia kolkiem przy rozrzadzie pompy?
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum