Wysłany: Pon Lis 24, 2008 19:04 [R214 97r] problem z centralnym zamkiem
witam jestem tu nowy i własnie kupiłem rovera 214 i mam centralny zamek z pilotem i wszystko dziala ale jak zamykam i otwieram drzwi to nie mrugaja mi kierunkowskazy czy tak jest orginalnie czy cos sie popsuło jezeli tak to gdzie mozna szukac przyczyny?? z gory dzieku i poazdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 24, 2008 19:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
masz starszą centralkę, bez obsługi kierunków. były także nowsze ze obsługą kierunków. jakbyś chciał wymieniać to się nie opłaca, za dużo roboty - były już takie wątki .
masz starszą centralkę, bez obsługi kierunków. były także nowsze ze obsługą kierunków. jakbyś chciał wymieniać to się nie opłaca, za dużo roboty - były już takie wątki .
Co ty mowisz Pewnie ze się da wystarczy dokupić tylko moduł i podłączyć 6 kabelków i tobie światła migają jak się zamyka lu otwiera. 30min może trwa to podłączyć.
Powinny na allegro takie uniwersalne być.
Rover RF 200 dopiero od 98' wyszedł z produkcji to miał taki moduł.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Wiec tobie nie mrugają kierunkowskazy ze np jak się otwiera to miga raz a jak zamykasz to miga dwa razy. No u mnie tez nie mruga i wystarczy dokupić sobie uniwersalny moduł przekaźnika do centralnego czy jak to się nazywa po polsku
Sobie tez takie coś zamontuje ale zrobię sam bo 30€ to trochę drogo, a to w sumie nic innego jak zwykły przekaźnik 12V.
--------------------
Można tez zrobić tak ze zawsze tylko raz mruga tanim kosztem możne z 20-50zl wydatku na części.
Legenda do tego:
diody BY 500 lub BYC 10
85 i 86 -cewka przekaźnika podłączona pod siłownik
30 -stały plus 12V
87- podłączenie diod >na przewody kierunków
Mam to z elektrody bo kiedyś szukałem
[ Dodano: Pon Lis 24, 2008 21:08 ]
leszek95b napisał/a:
Remi55 napisał/a:
Rover RF 200 dopiero od 98' wyszedł z produkcji to miał taki moduł.
czy jesteś pewien, że to był extra moduł? z tego co się orientuję, to była inna centralka, a przekładka centralki to nie taka prosta sprawa.
...a co do modułu o którym mówisz, to pod jakie złącza oryginalnej centralki go podłączyć ... ?
No z centralki orig lecą przecież kable nawet na inne drzwi oraz tylnia klapę wiec trzeba tylko złapać kable które daje centralka na SLAVE oraz 12V stałego prądu trzeba no i mase oraz 2 kable które na kierunki idą.
Ja tutaj problemu nie widzę oraz ludzie to jakos zakładali w Roverkach i działa. Byl taki watek nawet chyba na tym forum.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No z centralki orig lecą przecież kable nawet na inne drzwi oraz tylnia klapę wiec trzeba tylko złapać kable które daje centralka na SLAVE oraz 12V stałego prądu trzeba no i mase oraz 2 kable które na kierunki idą.
no faktycznie, trochę spartańska metoda i dająca jedno mrugnięcie przy każdej akcji centralnego. w zasadzie to jest sygnalizacja akcji zamka centralnego a nie jego zdalnego włączenia/wyłączenia...no ale bynajmniej nie ma się co zepsuć
no faktycznie, trochę spartańska metoda i dająca jedno mrugnięcie przy każdej akcji centralnego. w zasadzie to jest sygnalizacja akcji zamka centralnego a nie jego zdalnego włączenia/wyłączenia...no ale bynajmniej nie ma się co zepsuć
Sorry ale mam trochę problem z polskim czytaniem i nie rozumiem co ty napisałeś.
Ale koledze mclive o to chodziło bo mówił ze mam centralny zamek i mu działa.
mclive napisał/a:
nie mrugaja mi kierunkowskazy
wiec sygnalizacja zamka nie jest niczym innym jak mruganie świateł przy zamykaniu lub otwieraniu centralnego.
leszek95b napisał/a:
zdalnego włączenia/wyłączenia
-> Jak można zamek centralny wył. lub włączyć
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
przez włączenie lub wyłączenie zamka centralnego rozumiem zamknięcie zamków lub ich otwarcie.
przez akcję rozumiem dowolną akcję centralki, czyli zamknięcie lub otwarcie zamków.
chodziło mi o to, że przy zastosowaniu tego układu kierunki migną nawet jak zostanie zamknięty lub otwarty samochód za pomocą kluczyka. w centralkach od alarmu/centralnego dedykowanych do obsługi kierunków migają one przy akcji spowodowanej wciśnięciem guzika na pilocie. mają one także jakieś "bajery" w stylu innego mrugania dla otwarcia, innego dla zamknięcia.
tak czy inaczej bardzo fajny i prosty ten układ. chyba nawet sobie taki zmajstruję jak się ociepli
leszek95b, Aha No w sumie masz racje, ale jak ma być szczery to odkąd mam Rovera jeszcze nigdy kluczem nie otwierałem auta Ale w sumie jak byś nawet zamkną w czasie jazdy drzwi od kierowcy to będą tez migać
Mozna by jeszcze jeden przekaźnik wmontować ze jak by na niego było 12V dopiero po przekręceniu stacyjki to on odłącza to mruganie nie kierunki.
Tylko ze takich sytuacji jest w sumie mało i sadze ze ten co podałem będzie najtańszy i w sumie całkiem praktyczny Ja jeszcze nie miałem czasu sie tym zając, bo narazie inne sprawy mam.
[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 01:16 ]
Mozna jeszcze Kondensator ELKO 16V np 3000µF pod 85 i 86 podłączyć, w tedy będą dłużej świecily kierunki A nie mrugną tylko tak
[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 15:21 ]
Tutaj macie jeszcze schemat jak najszybciej i najlepiej jest podpiąć pod kierunki oraz żeby świecili 1sek lub więcej przy otwieraniu i zamykaniu.
Najlepsze miejsce jest bagażnik z tylu bo mamy tam +12V stale z żarówki podświetlenia oraz blisko do kierunków gdzie możemy podpiąć.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum