zdążyłem już przeczytać, że do tego modelu 14" nie wejdą,
ale co 15" też niektórzy wyrażają wątpliwości, więc proszę o poradę,
jakie 15" koła zmieszczą się na zaciski z przodu?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 17:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 25, 2008 15:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,
mam pytanko czy takie felgi podejdą do mg zr 160:
Obawiam się może być ciężko stalowe 6Jx15 wchodzą dosłownie na styk do zacisku, a alufelgi są zazwyczaj "grubsze" niż stalówki. Ale nie będziesz tego wiedział, zanim przymierzysz. Jakbyś szukał to reszta wymiarów 4x100, ET 45, centrujący 56,1
spider666
Barum -Polaris 2 195/55/15
Myślałem o 185/60/15 ale auto w zasadzie śmiga tylko po mieście.
Zimy raczej mamy słabe i śniegu w Wa-wie niewiele
więc zdecydowałem się na 195/55
_________________ Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Lis 26, 2008 22:42
To niskie dosyć. Pytałem, bo strasznie małe się koła wydają w zestawieniu z resztą nadwozia. A może to przyzwyczajenie, bo większość ZR'ów stoi na 17 calach
Do siebie miałem brać zimówki 195/60/15 ale zacząłem się zastanawiać czy nie założyć przypadkiem 195/65/15 - różnica rzędu 17mm na średnicy koła, a efekt wizualny będzie pewnie lepszy Mam jeszcze chwilę na zastanowienie, bo obecnie nie ma UG7 w obu tych rozmiarach a czekam już trochę...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Do siebie miałem brać zimówki 195/60/15 ale zacząłem się zastanawiać czy nie założyć przypadkiem 195/65/15 - różnica rzędu 17mm na średnicy koła, a efekt wizualny będzie pewnie lepszy Mam jeszcze chwilę na zastanowienie, bo obecnie nie ma UG7 w obu tych rozmiarach a czekam już trochę...
195/60/15 to dokładny odpowiednik 17 z ZR i ZS. Przy 65 może Ci już coś obcierać. Na dodatek już przy profilu 195/60/15 buja się i jest trochę miękko Jakbym teraz kupował koła, to nie wiem czy nie zainwestowałbym w 16 alu i opony 205/50. Z drugiej strony 195 na śniegu spisuje się wręcz rewelacyjnie - 160 i nie znosi a co do wyglądu to koło jest duże, ale ma też już sporo gumy (do zaakceptowania pod warunkiem że czarne felgi i brak kołpaków)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lis 28, 2008 15:27
spider666, może poproś sprzedającego o zmierzenie średnicy wewnętrznej tych felg. Potem zmierz wielkość tarczy z zaciskiem u Ciebie i będziesz wiedział, czy się zmieszczą w felgach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
spider666, może poproś sprzedającego o zmierzenie średnicy wewnętrznej tych felg. Potem zmierz wielkość tarczy z zaciskiem u Ciebie i będziesz wiedział, czy się zmieszczą w felgach
No chyba tak trzeba będzie. Nie widzę innego wyjścia.
Chyba że ktoś ma w ZR założone jakieś felgi które są na styk z zaciskami i mi powie
ile ma felga wewnątrz, czy to może bardziej chodzi to żeby odsadzenie było odpowiednie.
[ Dodano: Wto Gru 02, 2008 09:00 ]
marcinmarcin napisał/a:
Jakbyś szukał to reszta wymiarów 4x100, ET 45, centrujący 56,1
Sprzedawca który sprzedaje 15" felgi 4x100 ze znaczkiem od MG (prawdopodobnie od słabszego modelu ZR) twierdzi że otwór centrujący jest 56,7.
Skąd ta rozbieżność, przecież nie dokupię tak cienkich pierścieni centrujących.
ktoś przerobił te felgi?
[ Dodano: Sro Gru 03, 2008 08:48 ]
Kilka informacji pozyskałem, więc piszę może komuś jeszcze się przydadzą.
Wg moich obliczeń id środka piasty do najbardziej wystającej części zacisku hamulcowego jest niecałe 17cm.
Tak więc minimalny rozmiar wewnętrzny felgi dla MG ZR 160 to jest 34cm.
[ Dodano: Czw Lut 05, 2009 11:44 ] BYŁEM W OSTRÓWKU (k/WIELUNIA) GDZIE MAJĄ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH ROVERKÓW - POLECAM TO MIEJSCE - JEST DUŻY WYBÓR CZĘŚCI DOBRYM STANIE.
PRZYMIERZAŁEM RÓŻNE FELGI
PROBLEMEM W ZR 160 NIE JEST ŚREDNICA KOŁA WEWNĄTRZ, BO KAŻDE 15" DA SIĘ
ZAŁOŻYĆ NA TARCZE-ZACISK Z PRZODU, LECZ PO PRZYKRĘCENIU KOŁA NIE DA SIĘ OBRÓCIĆ.
PROBLEM JEST W ODSADZENIU
ZACISK JEST NA TYLE SZEROKI ŻE PRZY WĄSKIEJ FELDZE, LUB DUŻYM et
LUB ZE WZGLĘDU NA BUDOWĘ FELGI ZAWADZA O RAMIONA
Coronet Multispoke
wchodzą prawie na styk - 3mm luzu miedzy bokiem zacisku a tarczą(ramionami) felgi
i chowaja sie w nadkola jakies 2cm bardziej od standardowych.
[ Dodano: Pon Maj 18, 2009 14:42 ]
Jakby kogos interesowalo to takie fegli 15" 4x100 o56 ET37 7j
ladnie pasuja do MG ZR 160
jest duzo miejsca na zaciski i wystaja na zewnatrz nawet pare mm wiecej niz oryginaly
Chyba pochodza od R200 i sa lekkie
Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 17 Skąd: zielona gora
Wysłany: Wto Lis 23, 2010 16:35
spider666 napisał/a:
Mixtated napisał/a:
spider666, może poproś sprzedającego o zmierzenie średnicy wewnętrznej tych felg. Potem zmierz wielkość tarczy z zaciskiem u Ciebie i będziesz wiedział, czy się zmieszczą w felgach
No chyba tak trzeba będzie. Nie widzę innego wyjścia.
Chyba że ktoś ma w ZR założone jakieś felgi które są na styk z zaciskami i mi powie
ile ma felga wewnątrz, czy to może bardziej chodzi to żeby odsadzenie było odpowiednie.
[ Dodano: Wto Gru 02, 2008 09:00 ]
marcinmarcin napisał/a:
Jakbyś szukał to reszta wymiarów 4x100, ET 45, centrujący 56,1
Sprzedawca który sprzedaje 15" felgi 4x100 ze znaczkiem od MG (prawdopodobnie od słabszego modelu ZR) twierdzi że otwór centrujący jest 56,7.
Skąd ta rozbieżność, przecież nie dokupię tak cienkich pierścieni centrujących.
ktoś przerobił te felgi?
[ Dodano: Sro Gru 03, 2008 08:48 ]
Kilka informacji pozyskałem, więc piszę może komuś jeszcze się przydadzą.
Wg moich obliczeń id środka piasty do najbardziej wystającej części zacisku hamulcowego jest niecałe 17cm.
Tak więc minimalny rozmiar wewnętrzny felgi dla MG ZR 160 to jest 34cm.
[ Dodano: Czw Lut 05, 2009 11:44 ] BYŁEM W OSTRÓWKU (k/WIELUNIA) GDZIE MAJĄ CZĘŚCI DO WSZYSTKICH ROVERKÓW - POLECAM TO MIEJSCE - JEST DUŻY WYBÓR CZĘŚCI DOBRYM STANIE.
PRZYMIERZAŁEM RÓŻNE FELGI
PROBLEMEM W ZR 160 NIE JEST ŚREDNICA KOŁA WEWNĄTRZ, BO KAŻDE 15" DA SIĘ
ZAŁOŻYĆ NA TARCZE-ZACISK Z PRZODU, LECZ PO PRZYKRĘCENIU KOŁA NIE DA SIĘ OBRÓCIĆ.
PROBLEM JEST W ODSADZENIU
ZACISK JEST NA TYLE SZEROKI ŻE PRZY WĄSKIEJ FELDZE, LUB DUŻYM et
LUB ZE WZGLĘDU NA BUDOWĘ FELGI ZAWADZA O RAMIONA
Coronet Multispoke
wchodzą prawie na styk - 3mm luzu miedzy bokiem zacisku a tarczą(ramionami) felgi
i chowaja sie w nadkola jakies 2cm bardziej od standardowych.
[ Dodano: Pon Maj 18, 2009 14:42 ]
Jakby kogos interesowalo to takie fegli 15" 4x100 o56 ET37 7j
ladnie pasuja do MG ZR 160
[url=http://img43.imagesh...189.jpg]Obrazek[/URL]
jest duzo miejsca na zaciski i wystaja na zewnatrz nawet pare mm wiecej niz oryginaly
Chyba pochodza od R200 i sa lekkie
Witam właśnie przełożyłem z orgianlnych 17 na te 15 ze zdjęcia wyżej , po założeniu wcześniejsze nakrętki wkręcają się do połowy(na 5 zwojów) czy jest możliwość zastosowania innej nakrętki np z tuleją aby złapała te minimum zwojów(z tego co wiem to standart 8 by jeździć bezpiecznie)??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum