Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam na wstępie pragnę powitać szanownych kolegów pierwszy raz na forum ,pragnę zadać pytanie :
w moim Freelanderze występuje następujący objaw, gdy podczas jazdy np na 4 biegu pozwolę aby obroty spadły poniżej 2000 do 1500 i zacznę przyspieszać bez redukowania biegu z auta dobiega warkot cichnie jak ręką odjoł po 2000 obrotów i pużniej niema problemów , problemów niema też przy ruszaniu tj 1 2 3 itp., mogę skręcać na biegu,bez bez problemu jazda pseudo terenowa możliwa, Ślizganie na lodzie itp bez żadnych niepokojących dzwięków tylko przy tzw. nie dopasowaniu biegu do prędkość , oleje wymieniono nawet na fabryczny! hihih.
Jeżeli ktoś coś by przypadkiem wiedział to proszę o informacje awansem wielkie podziękowania za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 19:00, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 24, 2008 17:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mogą to być popychacze zaworów. Miałem podobnie u siebie i właśie popychacze okazały się przyczyną.
Warkot może być też powodem, wibracji i drgań silnika przy niskich obrotach, na wysokim biegu - nic z tym raczej niezrobisz.
Powodzenia i szerokości!
Mogą to być popychacze zaworów. Miałem podobnie u siebie i właśie popychacze okazały się przyczyną.
Warkot może być też powodem, wibracji i drgań silnika przy niskich obrotach, na wysokim biegu - nic z tym raczej niezrobisz.
Powodzenia i szerokości!
coldmanns ma rację w polonezie z silnikiem 1.4 (ten sam silnik inna pojemność) jest tak samo przy tej wadze samochodu silnik ma za mały moment obrotowy. Nic z tym raczej niezrobisz
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Lis 26, 2008 21:28
W tym roczniku i modelu są dwie możliwości pierwsza to pęknięty uchwyt mocowania skrzyni redukcyjnej/kątowej do bloku silnika (fabrycznie była za długa śruba i cała jednostka napędowa wchodziła w wibracje przy określonych obrotach) z prawej strony tam gdzie wchodzi prawa przednia półoś do reduktora (aby to sprawdzić trzeba tę śrubę wykręcić o ile nie jest pęknięte mocowanie /blaszany uchwyt to wkręcić trzeba krótszą śrubę)) albo zerwane złącze elastyczne wydechu - siatka-ale stawiam na pierwszą opcję.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Witam dzieki za odp. bede sprawdzał, ale mam jeszcze inne zmartwienie tj niestabilne czasy wtryskiwaczy dokładnie problem wyszedł w trakcie kalibracji instalacji gazowej komputer rysuje mape pracy ale z niej nie korzysta punkt przemieszcza się gdzieindziej i dosłownie szaleją czasy wtryskiwaczy zarówno na benzynie jak i lpg od 3.5 do 5.8 ms , niestety w Rdomiu nikt niema komputera obsługującego Land Rovera więc troche leczenie przez telefon...... ale morze damy rade
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum