Wysłany: Sob Lis 29, 2008 22:52 [R25] 03r diesel. Przyśpieszenie
Mam pytanko odnośnie przyśpieszenia, Rover'ek na I i II biegu przyśpiesza w miarę ale w porównaniu z resztą biegów słabo, a od 1500rmp do 3000rmp na biegu III,IV,V wyrywa się do przodu, niestety jak przekracza 3000rmp to na każdym z tych biegów jakby odbiera mu trochę mocy. Chciałem się dowiedzieć czy to dlatego że to diesel (mój pierwszy ) czy coś z nim nie tak?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 22:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wymień filtr paliwa i powietrza i zobacz jak wtedy ciągnie. powinno być dobrze. u mnie spadała moc powyżej 2000 obrotow jak zalalem trefne paliwo. po opróżnieniu zbiornika i wymianie filtra paliwa idzie jak burza
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 10:27
Pazdzioch, odłącz przepływomierz i zobacz co się będzie działo.
snoozy [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 18:50
blejz napisał/a:
wymień filtr paliwa i powietrza i zobacz jak wtedy ciągnie. powinno być dobrze. u mnie spadała moc powyżej 2000 obrotow jak zalalem trefne paliwo. po opróżnieniu zbiornika i wymianie filtra paliwa idzie jak burza
BLEJZ - mam pytamko co do filtra paliwa jaki kupic bo nie moge znalezc (rover 75 2.0 cdti 2004 r)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 22:19
snoozy, dlaczego pytanie odnośnie Twojego filtra zadajesz użytkonikowi innego modelu
Po pierwsze w R75 filtr w domysle jest wieczny (nie z polskim paliwem)
po drugie w każdym sklepie motoryzacyjnym dobiorą Ci na podstawie katalogu (ja tak zrobiłem) a jak nie to na intercarsie napewno znajdziesz
ps. filtr paliwa nie wiem czy wiesz już czy nie ale jest przy aukmulatorze. patrząc od przodu masz filtr powietrza a za nim pompkę paliwa. Wypinasz przewody, luzujesz obejmę i wyciagasz filtr. Odkręcasz górę wymienasz "górę" a potem od tyłu jak dyktowałem
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 09:16
Dam-Kam napisał/a:
snoozy, dlaczego pytanie odnośnie Twojego filtra zadajesz użytkonikowi innego modelu
Po pierwsze w R75 filtr w domysle jest wieczny (nie z polskim paliwem)
po drugie w każdym sklepie motoryzacyjnym dobiorą Ci na podstawie katalogu (ja tak zrobiłem) a jak nie to na intercarsie napewno znajdziesz
ps. filtr paliwa nie wiem czy wiesz już czy nie ale jest przy aukmulatorze. patrząc od przodu masz filtr powietrza a za nim pompkę paliwa. Wypinasz przewody, luzujesz obejmę i wyciagasz filtr. Odkręcasz górę wymienasz "górę" a potem od tyłu jak dyktowałem
W benzynach filtr jest long lift nie w dieslu , dieslu jak najbardzie co 2 wymiane oleju należy wymienić filtr paliwa.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 10:21
dlaczego teraz się o tym dowiaduje na forum już jestem dwa lata i byłem pewien że filtr jest long life we wszystkich odmianach silnikowych...
sorki snoozy, za tą małą niescisłość, dobre jest to że Ci nie zabronilem go wymieniać
PHJOWI czuwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum