jest to tzw odsadzenie, czyli odleglość płaszczyzny symetrii obręczy od płaszczyzny przylegania piasty wyrażona w mm. ZTCP to fabryczne felgi mają 38-45 więc bez problemu powinny podejść
Cytat:
Jakie dopuszczalne rozmiary zalecacie do R200? 4x100 naturalnie, a stalówki R14 czy R15?
fabrycznie zakladane stalówki miały 14 cali, chyba, że założyłeś sobie hamulce od ZR, wtedy będziesz potrzebował 15
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
A tak sie zapytam czy pasowałyby alufelgi 15' o wymiarach 4x100, 6,5J i ET36. Trochę różnią się od standardowych roverkowych, a niestety nie jestem znawcą tego tematu...
Czyli już rozumiem Tak już powoli rozglądam się za felgami i naprawdę nie wiem na jakie się zdecydować Oryginalne czy jakieś inne ale ładnie wyglądające. Bardzo podobają mi się 16' calowe MG (nie te 17') tylko nie wiem czy nie pogorszą się warunki jezdne.. Warto zakładać takie 16' do R400?
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 21:29
ascaris napisał/a:
Czyli już rozumiem Tak już powoli rozglądam się za felgami i naprawdę nie wiem na jakie się zdecydować Oryginalne czy jakieś inne ale ładnie wyglądające. Bardzo podobają mi się 16' calowe MG (nie te 17') tylko nie wiem czy nie pogorszą się warunki jezdne.. Warto zakładać takie 16' do R400?
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Gru 01, 2008 16:38
ascaris napisał/a:
Czyli już rozumiem Tak już powoli rozglądam się za felgami i naprawdę nie wiem na jakie się zdecydować Oryginalne czy jakieś inne ale ładnie wyglądające. Bardzo podobają mi się 16' calowe MG (nie te 17') tylko nie wiem czy nie pogorszą się warunki jezdne.. Warto zakładać takie 16' do R400?
Szukaj oryginalnych 16 cali. Masz pewność, że będą pasowały, a i są o wiele ładniejsze niż "zamienniki". Warunki jezdne napewno się polepszą - będzie twardziej (niższy profil opony), a co za tym idzie auto lepiej będzie się trzymać na zakrętach. Do tego jak założysz opony 205 odczujesz poprawę przyczepności (przyspieszanie, hamowanie). Ja mam 205/50/R15 i dopiero 2 razy przy mocnym, wręcz awaryjnym hamowaniu załączył się ABS Wspomniałem o plusach, wypada wspomnieć o minusach. A są to: wyższe spalanie i wyższe ceny opon
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum