Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
czy orientuje się ktoś może ilie kosztuje regeneracja wyświetlacza (tego pomiędzy dwoma licznikami) - działa w nim co druga linia i jest zamazany obraz.
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Paź 23, 2011 11:51, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 04, 2008 17:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja tylko wiem ze w innych autach regeneruja wyswietlacze-matrwe linie. Nic wiecej mi nie wiadomo w tym temacie Przy rozbieraniu trzeba uwazac na wskazowki bo sa na silniczkach krokowych i latwo je rozkalibrowac. Wyswietlacz jest wlutowany w plytke, wiec dochodzi kwestia wyjecia go.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Gru 06, 2008 09:43
Co do wyświetlacza, to mój kolega w R75 w męski organś mechanika/elektronika regenerował zapłacił coś koło 400zł, z tego co mówił, to problem był z wyjęciem samego wyświetlacza.
Rowan wytlumaczenie opisu masz pod koniec tematu "Poznan" w spotach
[ Dodano: Sob Gru 06, 2008 09:56 ]
Co do wyswietlacza to zauwazylem ze jak jest dlugo na mrozie to mam martwe linie ale jak sie ogrzeje to jest wszystko ok.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Wejdźcie na forum BMW, w piątkach produkowanych od 96 r mają ten sam problem, wyświetlacz jest zbudowany na tej samej zasadzie jak w R 75, tam na forum są namiary na gościa z Koszalina , który robi takie rzeczy, możliwe że podejmie się również rege w R 75. W BMW nie kosztowało to aż 400 PLN. Szukam namiarów na tego gościa, jak znajdę wrzucę linka. http://moto.allegro.pl/it...mw_naprawa.html piszą, że regenerują również inne wyświetlacze niż Opel, mają ponoć ogromne doświadczenie. Można sprawdzić, jeśli kogoś interesuje. Jeszcze namiary na jakiegos gościa z Radomia , podają na forum BMW, że naprawiał, jest tani i solidny , tu nr 0601233858 lub 0506139188.
_________________ Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
Ostatnio zmieniony przez pawelresz Sob Gru 06, 2008 10:33, w całości zmieniany 3 razy
Rowan ale pamietaj ze kocham to auto taaaaak... Moze uszczelki przezyly i wroce.We wtorek bede juz mial termostat i wtedy sie zobaczy wszystko.Sorry za OFF
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Zgadza sie. I teraz sie moze okazac ze przez nowy oryginalny i najdrozszy termostat moze byc do roboty silnik ale to by byla ostatnia rzecz jaka w tym aucie zrobie za wiecej niz 500zl. Potem sie zabawie w strazaka Sam'a chyba i kupie VW na przekor wszystkim
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Znalazłem ten namiar do gościa z Koszalina, z tego co wiem naprawia również wysyłkowo i niczego nie psuje przy tym, naprawił bardzo wiele wyświetlaczy w BMW E 39 - brał 300 PLN za regenerację martwych pixeli. Podaję nr do gościa z Koszalina 602268217.
_________________ Najpiękniejszy Rover wszech czasów "R 75" - tym jeździ się z klasą... innymi słowy fura nie z tej ziemi...
Tak sobię myślę, że może lepszym wyjściem z tej sytuacji to kupno używanego licznika z właściwie działającym wyświetlaczem. Na allegro są różne ceny od około 150pln do 500pln
Wysłany: Czw Sty 16, 2014 21:51 wyswietlacz linie pionowe
pawelresz napisał/a:
Wejdźcie na forum BMW, w piątkach produkowanych od 96 r mają ten sam problem, wyświetlacz jest zbudowany na tej samej zasadzie jak w R 75, tam na forum są namiary na gościa z Koszalina , który robi takie rzeczy, możliwe że podejmie się również rege w R 75. W BMW nie kosztowało to aż 400 PLN. Szukam namiarów na tego gościa, jak znajdę wrzucę linka. http://moto.allegro.pl/it...mw_naprawa.html piszą, że regenerują również inne wyświetlacze niż Opel, mają ponoć ogromne doświadczenie. Można sprawdzić, jeśli kogoś interesuje. Jeszcze namiary na jakiegos gościa z Radomia , podają na forum BMW, że naprawiał, jest tani i solidny , tu nr 0601233858 lub 0506139188.
To powinno wystarczyc podgrzanie przy zlaczu tasmy bardzo ostroznie opalarka lub stacja lutownicza ustawiajac odpowiednia temp. nawiewu i z odleglosci odpowiedniej powinno pomoc ale bardzo uwazac bo latwo zniszczyc przegrzac miejsce grzania nie za blisko kontrolowac temp. najbezpieczniej to stacja lutownicza bo ustawicz taka temperature nawiewu ze nic nie uszkodzi nie przepali
To powinno wystarczyc podgrzanie przy zlaczu tasmy bardzo ostroznie opalarka lub stacja lutownicza ustawiajac odpowiednia temp. nawiewu i z odleglosci odpowiedniej powinno pomoc ale bardzo uwazac bo latwo zniszczyc przegrzac miejsce grzania nie za blisko kontrolowac temp. najbezpieczniej to stacja lutownicza bo ustawicz taka temperature nawiewu ze nic nie uszkodzi nie przepali
Rozbierałeś i sprawdzałeś? To jest na klej... klej się utlenia i po połączeniu.
Poprawna naprawa polega na zdjęciu, usunięciu pozostałości kleju, odcięciu kawałka taśmy oraz przyklejeniu jej na nowo. Opalarka czy stacja hotair na nie wiele się zdają. Poza tym nie tylko w połączeniu taśmy z płyktą PCB jest problem. Tutaj można jeszcze, jak ktoś sprawny i manualny zrobić połączenie cynowane lub na paście do lutowania. Jak się nie ma doświadczenie, lepiej nie bawić, się zapłacić 150 zł i mieć spokój na kolejne kilka lat.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum