Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 41 Skąd: Z gór
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 07:56 [R25 2.0 IDT 2000r] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Mam problem z pierwszym porannym odpaleniem na zimnym silniku, trzeba długo kręcić rozrusznikiem i odpala dopiero za 4 czy 5 razem, później zapala bez problemów. Nie wiecie co mu może dolegać??
Wymieniony mam przepływomierz powietrza (bez skasowania błędów), akumlator dobry, świece żarowe grzeją. Proszę o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 07:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Gru 02, 2008 09:29
Wymieniałeś może ostatnio rozrząd? Jeśli tak to sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Dodatkowo sprawdź też przekaźnik świec żarowych. Od tego proponuję zacząć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No właśnie, mój też ma trochę problemy, tzn. może nie aż takie, ale jednak nie pali tak, jak powinien. Rozrząd sam wymieniałem, ale w 25 ponoć nie trzeba ustawiać kąta. jednak po zblokowaniu wału i pompy możliwe są niewielkie ruchy, które przekładają się na zmianę kąta. Dzisiaj w zakresie tych luzów cofnąłem pompę, zobaczę jutro co to dało. A tak właściwie, jaki powinien być kąt wtrysku w iDT?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 41 Skąd: Z gór
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 07:16
Mixtated napisał/a:
Wymieniałeś może ostatnio rozrząd? Jeśli tak to sprawdź ustawienie kąta wtrysku. Dodatkowo sprawdź też przekaźnik świec żarowych. Od tego proponuję zacząć.
Nie, nie wymieniałem rozrządu. Wczoraj wymieniłem filtr paliwa, byłem u elektryka wykasował dwa błędy, zaraz ide spróbować go odpalić zobaczymy jak zapali
A wiec tak przytrzymałem na zapłonie ok 15 sekund za pierwszym nie zapalił, ale za drugim razem się udało...
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 18:42
oczywiście że jeśli nie była wymieniana pompa lub też wałek rozrządu w 25 nie ma potrzeby regulacji kąta jest blokada znaki są i musi wszystko grać według fabryki.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
PHJOWI, ja blokowałem wał wiertłem 6,5 a pompę 9,5mm. To były największe,jakie dało się włożyć, a mimo to było można wykonywać delikatne ruchy pompą. Wczoraj cofnąłem pompę ile się dało w ramach tego luzu i wydaje mi się,że jest poprawa. Zobaczę, jak zrobi się zimniej, ale tak dla świętego spokoju wolałbym znać wartość kąta, jaki jest u mnie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 41 Skąd: Z gór
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 07:16
wczoraj roverek stał w ogrzewanym garażu i zapalił za pierwszym razem
Może czujnik temperatury nawalił jak myślicie??
kewlys [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:02
Witam ! Mam podobny problem, z przyjściem "zimy" rozruch trwa o wieeele dłużej ! Na wiosnę ustawiałem wyprzedzenie na pompie i myślałem, że będzie OK, ale niestety !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum