Forum Klubu ROVERki.pl :: Klubowicz ktory został jeźdźcem R800
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Klubowicz ktory został jeźdźcem R800

watek dedykuje tym Klubowiczom, ktorzy pozwolili sobie zdradzic marke ;-)
Autor Wiadomość
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:23   Klubowicz ktory został jeźdźcem R800

ano jak co poniektorzy wiedza z innego watku, w niedziele zostalem wlascicielem R800
jest to drugi taki samochod w rodzinie :mrgreen:

swego czasu bylo 3 silniki K-series
teraz ostal sie jeden K-series, ale sa za to dwa T-series (oczywiscie mowa o jezdzacych)

ale wrocmy do tego co jest dla mnie najnowsze :-)

nowy nabytek ma pierwsza rejestracje 10.2000 w niemczech
jest o tyle dziwnym egzemplazem ze ma silnik 2.0 T i rok modelowy 1999
nigdy nie spotkalem na necie mlodszego R800 z silnikiem T mlodszego niz z roku 97.
i przez to bylem bardzo nieufny, traktowalem ten opis jako pomylke
pelno jest za to "mlodych" 800 z silnikami diesela VM

co ciekawe wszystkie szyby maja oznacznie ze sa z roku 97, w sumie to nic nie znaczy, bo przeciez pod koniec produkcji mogli pakowac co im zbywalo

gdyby R45 mialy wersje z silnikami serii T to pewnie ogladalbym sie tez i za takim
glownym powodem, dla ktorego zdecydowalem sie go kupic to to, ze wyszedl czysto czujnikiem
i ogolnie ladnie wyglada
7 klasa wyposazenia, wiec tak jak u Senn-a plus regulacja swiatel,
generalnie prawie wszystko dziala, nie wiem np jak automatyczne sciemnianie swiatel w dzien, zreszta wyjdzie w praniu

teraz troche minusow
przebieg hmm pewnie ma sporo wiekszy niz 150 tys, bo podejzane sa wpisy w książeczce serwisowej i kierownica jest wytarta, (zalozona jest gustowna nakladka) :mrgreen:
silnik wyglada czysto, bo pewnie byl myty, oczywiscie jak to T-series spod gornych pokryw po calym silniku cieknie olej
sprzeglo bierze juz wysoko i czasami czuc drgania napedu przy ruszaniu z jedynki, moze do wiosny wytrzyma (tarcze juz mial na zapas poprzedni wlasciciel)
nie mam kodow do alarmu (pilot Valeo) i troche dygam przed odlaczeniem aku :)







no musze skomponowac dla Tomiego liste
mam nadzieje ze przez to ze mamy dwa galeony to nie wzrosnie mu znacznie sprzedaz czesci do R800 :)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Wto Gru 09, 2008 21:36, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:27   

nakładka rzeczywiście baaardzo gustowna :mrg: gratki :brawa: i 3mam kciuki że
AndrewS napisał/a:
nie wzrosnie mu znacznie sprzedaz czesci do R800
:)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Viniu 




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:34   

Ładny klasyk :ok: A co z "kredensem" ?? :)
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
walkie 




Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:35   

Gratuluję zakupu :) Szerokości i zadowolenia z jazdy...bezawaryjnej :)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 21:39   

Viniu napisał/a:
A co z "kredensem"


on ma u mnie dożywotkę :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 22:07   

Hmm, nie wiem ile tlukli tych roverkow rocznie, ale moj jest okolo 22000 wczesniejszym egzemplarzem, a jest z pazdziernika 1996. Ciekawe czy oznaczali kolejne egzemplarze kolejnym nue,mrem czy bylo jakies zroznicowanie ze wzgledu na silniki jakie wkladali. Z tego co mi mowili angole na mg-rover to T seria w 800 byla wkladana do konca produkcji czyli do 1999 roku. AndrewSa ma I rej w pazdzierniku 2000. Juz nic nie kumam :) , ale........ Gablota zacna :ok:

Andrzej teraz bedziem brac hurtem to bedzie tanio :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
maniaq 



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 22:22   

ladna sztuka - GRATKI :D

do zo na zlocie/spocie :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 22:36   

Wszystko pięknie, ale mi sie nie podoba tylko silnik i rodzaj przekładni.

Jak to jest z tymi klasami wyposażenia ?? Jak mogę rozpoznać jaką ja mam u siebie ??
 
 
 
Senn 




Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 22:49   

Tomek1212, akurat mi bardziej odpowiada manual, ale kazdy ma swoje upodobania :) Co do klasy wyposazenia to okreslasz to na podstawie VIN. Na stronie glownej klubowej masz Szukajke VIN. Wklepujesz tam swoj i Ci wyswietli. Co konkretnie znajduje sie w danej klasie to mozemy okreslic tylko z doswiadczenia. Przynajmniej ja nie widzialem nigdy takiego zestawienia.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 22:51   

Tomek1212 napisał/a:
Wszystko pięknie, ale mi sie nie podoba tylko silnik i rodzaj przekładni.


mi wprost przeciwnie, silnik i skrzynia dlatego taka, bo rozrzad i eksploatacja ma kosztowac tyle co do 1.4 K series :-)
no i musi byc mozliwosc holowania samochodu, z automatem robi sie juz problem :D

Tomek1212 napisał/a:
Jak to jest z tymi klasami wyposażenia ?? Jak mogę rozpoznać jaką ja mam u siebie


wpisz swoj numer vin do formularza na stronie glownej roverki.pl
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 22:53   

Aha, dzięki. Sory ze sie wpier**dalam do cudzego tematu.
Mi wyszło coś takiego :
Opis Wartość
Model MG Rover, 800 (RS)
Aspiration Normal Aspiration (silnik wolnossący)
Body Style Saloon
Catalyst 3 way catalyst
Class (Trim) Class 8 (klasa wyposażenia)
Drive LHD (kierownica po lewej stronie)
Engine CC 2700 ccm (pojemność silnika 2700 ccm)
Engine cylinders V6 (6-cylindrowy widlasty)
Engine Fuel System MPi (wielopunktowy wtrysk paliwa)
Fuel Type Petrol (benzyna)
Number of Doors 4 door (wersja 4-drzwiowa)
Series Engine Honda
Transmission Automatic (automatyczna skrzynia biegów)
Transmission No. of Speeds 4Speed (cztery biegi)
Valves per engine 24V (silnik 24-zaworowy)
Model Year 1980 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 157920
Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 Wto Gru 09, 2008 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wild_weasel 




Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:05   

AndrewS, bardzo fajne autko! 800 - esencja Roverkowatości ;)
_________________
It's all right...
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:08   

Tomek1212 napisał/a:
Class (Trim) Class 8 (klasa wyposażenia)


czyli klasa wyzej niz u nas, pewnie na to sklada sie np. tempomat, elektryczny fotel pasazera ??
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:10   

AndrewS napisał/a:
Tomek1212 napisał/a:
Class (Trim) Class 8 (klasa wyposażenia)


czyli klasa wyzej niz u nas, pewnie na to sklada sie np. tempomat, elektryczny fotel pasazera ??


Tak, ale za to nie mam poduszki pasażera ani grzanych foteli. Nie mam też tych czarów z regulacją swiateł.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:12   

Bo to zależy od rocznika - poduszki były chyba od 1994 albo 1995.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:15   

:D Nie no łódź jak się patrzy :) super gratuluje zakupu :ok:
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:16   

a domykanie otwartych szyb i szyberdachu przy zamykaniu samochodu ??

a BTW jako ze robi sie troche offtop, to wydziele ta dyskusje do nowego tematu, chyba ze znajde podobny

[ Dodano: Wto Gru 09, 2008 23:29 ]
yyy nic sobie nie wydziele, zapomnialem ze to hydepark :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 23:36   

AndrewS napisał/a:
a domykanie otwartych szyb i szyberdachu przy zamykaniu samochodu ??



Mam to u siebie. Jak zostawie otwarte któreś okien lub szyber to przy zamykaniu (kluczykiem bo pilota nie mam, bo jakiś ch**uj zgubił) jak przytrzymam kluczyk w pozycji zamykania to po chiwili zamykają sie po kolei otwarte okna.

Pamiętam jak kupowałem wiązkę elektryczną do drzwi kierowcy to dopiero za trzecim czy czwartym razem trafiłem na taką co chciała pasować. Nawet te główne kostki połączeniowe co idą do wnętrza pojazdu to każda wiązka miała inne.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Gru 10, 2008 01:31   

ech pienkny :) czarny :)
ale jak nie zdejmiesz tej gustownej nakładki na kierownicę, to jak się pokażesz na zlocie ja ją zdejmę :twisted:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Konix 



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Sro Gru 10, 2008 08:42   

Pojazd super, ale mógłbyś sobie płyn chłodniczy do kompletu dokupić :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zostałem Roverkowiczem - Jeźdźcem R800 :)
Senn Offtopic 47 Pią Sie 29, 2008 19:55
Gość
Brak nowych postów JLR- temat firmy, który został poruszony na zlocie
Harry Offtopic 9 Wto Cze 14, 2011 22:28
Mariusz418
Brak nowych postów MG GTS - już tylko znaczek został :(
maciej Offtopic 25 Sro Sty 14, 2015 11:35
Pawkaz
Brak nowych postów Mój R600 został przytarty :(
Skiba Offtopic 13 Czw Cze 19, 2008 10:15
walkie
Brak nowych postów Obecny sympatyk, przyszły klubowicz
MIKA. Offtopic 11 Wto Sty 15, 2013 09:42
xROnx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink