PHJOWI podaj inicjał nazwiska to co powiem czy o tego samego nam chodzi? Kolego w zadnym wypadku nie chce cie obrazic ale nie porówniuj PPL do Nowego miasta bo to dwie rózne bajki I chyba wiesz co mam na mysli O Ile Kiedykolwiek byłeś w PPL
Wysłany: Nie Gru 14, 2008 02:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Gru 14, 2008 12:00
Firq napisał/a:
Panowie a propo immo sasiad kupił własnie tez roverka 220 sdi i był u elektryka i wywalił mu immo tzn odłaczył bo auto głupioało raz zapalało a raz nie ! elektryk ten zajmuje sie własnie roverkami i doradził mu ze go odłaczy KOSZT 200 zł i po problemie immo juz ominiete
A propo bo moze sie mało znam bo mam kluczyk bez immo i bez zadnego pilota to jest mozlowość ze mam immo?? bo moze ja nie wiem ze mam hehe ale chodzi mi własnie zeby podłaczyc centralke do pilota i tylko zeby zamykał/otwierało bez alarmu tak tylko poprostu
Kiedyś przerabiałem już taki samochód. W sensie użytkowałem. Również nie miał pilota i wszystko było fajnie... do momentu, gdy jednak immo się załączył Ile się wtedy trzeba było nagimnatykować aby przywrócić do stanu oryginalnego.
Jeśli auto da się "rozbroić" to można immo ominąć samemu bez problemu. O tym przeczytacie na elektrodzie. Wystarczy podać napięcie na stałe do ECU immobilizera.
Nie wiem dlaczego niektórzy tak się upierają z wycięciem immo. U mnie też było padnięte ale naprawiłem. Mam dwa oryginalne piloty i nic nie grzebane w autku co dobrze wyrokuje na przyszłość. Jeśli masz problem z immo to sprawdź przewody tylnej klapy i wtyczkę oraz przewody między drzwiami kierowcy a nadwoziem. A najlepiej miernik w rękę i posprawdzać masy, napięcia itd, dochodzące do puszki immo. Nie róbcie niepotrzebnych przeróbek w autach bo to potem się mśći. Ma być oryginał.
Jeżeli chodzi o samo otwieranie drzwi z pilota to żaden problem , nie ma to nic wspólnego z oryginalną centralką która nie będzie nam do niczego potrzebna i nie musisz wiedzieć gdzie się znajduje. Musisz tylko dostać się do wiązki z przewodami sterującymi otwieraniem drzwi która w 99 procentach aut jest w osłonie progu i słupka od strony kierowcy interesuje cię czerwona masa gruby brązowy plus i te cienkie od zamka brązowo biały otwieranie i brązowo czerwony zamykanie i to wszystko , jeżeli u mnie w roverku była to wiązka oryginalna bo tego nie jestem pewien bo nie mam porównania to dla ułatwienia powiem że te przewody których szukasz byłe wśród tych przewodów które nie były zaizolowane.
Panowie idzie ida 2 kabelki w oslonie od slupka ale w osłonie od progu nie ma zadnego kabla i przeciołem te dwa kable na slupku bo mowie sobie ze tos napewno zmieni ale nic centralny działa jak dzialał poprzednio dzrzwi sie zamykaja auto odpala normalnie... to gdzie i jak mam wkoncu te czary podlączyć??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum