koledzy mam pytanie otoz zamierzam teraz po nowym roku zmienic w moim roverku rozrzad , przy okazji uszczelke pod miska i klawiatura bo obydwie socza zeby bylo z glowy...
i mam okzaje kupic rozdzad uzywany ale z tego roku z pompa rolkami za ok 200 zl po przebiegu ok 10 tys oplaca sie?? jak myslicie warto kupic uzywke poniewaz mam do wymiany jeszcze te uszczelki chce sie zamknac w 350 zl z czesciami .. wiec tak sie zastanawim bo z robota to pewnie z 500 zl wyjdzie...
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 16, 2008 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Wto Gru 16, 2008 22:25
a ile mi wejdzie za nowke moj mechanik mi powiedzial ze ok 400 zl szczerze nie mam tyle jeszzce te uszczelki plus robota i budrzet przegiety... mowil mi ze on mi moze za jakies 250 zl zalatwic pewna uzywke i teraz to juz sam nie wiem
[ Dodano: Wto Gru 16, 2008 22:26 ]
jeszcze gdybym sobie go sam zmienil to ok ale niestety rozdzad to dla mnie za wysoka polka nie wezme sie za to bo cos zepsuje albo cos mi nie wyjdzie....
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Wto Gru 16, 2008 22:29
takich rzeczy jak lozyska, rozrzad, pompa wody, klocki itp. kupuje sie nowe i wtedy jestes dopiero pewny. Porozgladaj sie po allegro i u Tomiego ile wyniesie rozrzad (chyba przegiol z tymi 4 stowami)
zapal, uzywany rozrzad?? No prosze. Jak sie rozpina rozrzad na aucie to powinno sie juz nowe paski za kazdym razem dac a tu chcesz caly zalozyc??Jak cos padnie to bedzie nie 400zl ale nowy silnik do kupienia albo glowica cala do roboty.leåpiej dolozyc i kupic nowy contitecha i rolki skf
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
ja bym dolozyl te pare groszy do nowego i mial spokojna glowe
lepiej nie oszczedzaj. jak nie masz teraz to poczekaj troche odloz 2-3 stowki i kup nowy TYLKO IWYLACZNIE NOWY. Zaufaj mi mam doswiadczenie w tym temacie i nie mile wspomnienia.
Pozdrawiam
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Wto Gru 16, 2008 22:35
ok chlopaki jeszcze pytanie zeby mnie mechanik nie oskubal powiem mu ze sam se wszystko kupie... tylko przy wymianie rozdzadu co jest potzrebne tzn co sie wtedy wymienia...??
czy pasek alternatora tez jest w zestawie i ten drugi czy to sie osobno kupuje bo cos mi ten jeden piszczy i tez chce go zmienic i co polecacie ew z gory dziekuje za odpowiedz
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Wto Gru 16, 2008 22:51
te od klawiatury tak ale nawet nie poszlo tak zapieczone.. a od miski nie bo nie wiedzialem czy wolno wiesz urwie cos i tyle z tego bedzie...
wiec tak myslalem ze przy rozrzadzie bym to zrobil zeby juz o tym nie myslec i miec spokoj
jutro sproboje docisgnac ta od miski moze cos pojdzie...:)
[ Dodano: Wto Gru 16, 2008 22:53 ]
chyba poczekam z ta wymiania paska... auto z 98 rok z org przebiegiem niecale 70 tys obecnie mechanik stweirdzil ze pasek jeszcze nie byl zmieniany.. wiec by sie przydalo...
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
chyba poczekam z ta wymiania paska... auto z 98 rok z org przebiegiem niecale 70 tys obecnie mechanik stweirdzil ze pasek jeszcze nie byl zmieniany.. wiec by sie przydalo...
pasek wymienia sie nie tylko po przebiegu ale i po czasie. Guma parcieje i pasek zaczyna pekac a dalej juz idzie jak po masle i sam wiesz.W ogole jak ten mechanik stwierdzil ze pasek nie byl zmieniany?? Co ze naklejki nie ma nigdzie od wymiany?
zapal napisał/a:
czy pasek alternatora tez jest w zestawie i ten drugi czy to sie osobno kupuje bo cos mi ten jeden piszczy i tez chce go zmienic i co polecacie ew z gory dziekuje za odpowiedz
A nie mozna go naciagnac jak piszczy?Przeciez na alternatorze jest regulacja naciagu paska.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Alternator bedzie na takim polksiezycu ze sruba.Luzujesz ta srube i naciagasz.Chyba w serii K nie ma napinacza paska alternatora bo jesli sie myle to jednak do wymiany pasek.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Jasne poluźnić śruby mocowania alternatora, naciągnąć i zakręcić śruby, chyba że jest taka mała śruba do regulacji naciągu to tą śrubą i cała filozofia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 09:52
Chciałbym się wtrącić w temat. Tak się składa, że ja sprzedaję praktycznie nowy rozrząd. Wiem, ze to jest nie miejsce do ofert, ale powiedzcie mi koledzy co ja mam zrobic. W zeszlym roku zmienilem kompletny rozrzad, mam wszystkie dowody kupna, przejechalem z nim rowne 10tys km. Zrobilem swap na 16V a 8V rozebralem i sprzedaje na czesci. I co ja mam zrobic z tym rozrzadem? Nie bym zamoczony, nie bym umoczony w oleju, pompa marki SKF, za wszystko dalem 350zl. Jest w idealnym stanie, kurcze, nowy rozrzad! I co ja mam z nim zrobic?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum