Ten alarm to nie alarm tylko wyjec. Niczemu to nie sluzy praktycznie i tez mysle zeby jakis zalozyc. Na farbycznym mozna wybic szybe i auto na lawet zgarnac a alarm nawet sie nie wlaczy.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Wiesz, nie chciałem być niegrzeczny, faktycznie nie słyszałem zeby komuś rover odjechał.
_________________ szkoda mi go będzie
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 10:38
Po jedno, że R raczej nie odjedzie bez własnej nieprzymuszonej woli Po drugie...ja na swój alarm nie narzekam i po trzecie:
Cytat:
Jak kupowalem polise AC to byl wymagany inny alarm niz fabryczny.O czyms to swiadczy.
Tak...o indywidualnych wymaganiach twojego ubezpieczyciela, który pakuje Cie w dodatkowe, nie do konca uzasadnione koszty. Mój (Compensa) po prostu wymagał podwójnego zabezpieczenia do AC, czyli alarm (fabryczny styka), blokada kierownicy a jak dorzuciłem do tego z głupia frant "antynapad" to już nie było pytań i poszło
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 16:18
Thrillco napisał/a:
alarm (fabryczny styka)
to jedno, a drugie zabezpieczenie to (fabryczny) immobilizer. Ubezpieczyciele to przyjmują, bo niby dlaczego nie.
Nie wyobrażam sobie profesjonalnej kradzieży R75, bo to się po prostu nie będzie opłacało.
Podsumowując, moje zdanie:
tupack997 napisał/a:
jaki alarm sprawdza sie w waszych autach i ile kosztował
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum