Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 14:49
kolejna sciema zeby zarobic na allegro pomysl sam gdyby to dzialalo w kazdym nowym aucie by to zakladali ... to jak z tymi dodatkami do olejow 40 % mniejsza tarcia i 30% mniej zurzycia paliwa... ehhh
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
fearless [Usunięty]
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 14:56
Z przykrością muszę napisać że troszkę się mylicie - co prawda w moim R nie mam tego badziewia ale jest zamontowane w ojca Skodzie Felicji 1.6 Mpi. Zmontował sobie sam takie urządzenia i założył na paliwo, powietrze i filtr oleju - Co do filtra oleju to prosta sprawa - działają - normalne - każdy magnes przyciągnie opiłki metalu i powstrzyma je w filtrze. Co do paliwa i powietrza - chyba działa, nie wiem tylko w jaki sposób - spalanie mu spadło, ale oczywiście nie w takim stopniu jak to opisują na allegro - a może po prostu wbił sobie do głowy że ma magnetyzery co zmniejszają zużycie paliwa i ma teraz lżejszą nogę (czytaj oszczędza samochód) Coś w tym jest - to może taki efekt placebo
Pzdr
Szczegółowe informacje na temat magnetyzerów można uzyskać u każdego lokalnego magika, ewentualnie sprzedawcy na allegro (pewnie są to czarodzieje Ci z Polsatu co kazą wysłać smsa, a dostaniesz horoskop i będziesz miał lepsze życie).
_________________ Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Ostatnio zmieniony przez kostas Sro Gru 17, 2008 15:09, w całości zmieniany 1 raz
może po prostu wbił sobie do głowy że ma magnetyzery co zmniejszają zużycie paliwa i ma teraz lżejszą nogę (czytaj oszczędza samochód) Coś w tym jest - to może taki efekt placebo
O to to to...
Magnetyzery nie szkodzą i poprawiają samopoczucie, tylko trzeba iść w ślady Fox'a Mulder'a i "uwierzyć".
Wpisz "magnetyzer" w wyszukiwarkę na forum - temat poruszany nie raz.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Zmieniają kat padania światła na magiczną kulę, co daje wyzszy moment obrotowy i moc nawet o 15 koni więcej! przy czym aby uzyskac pełne 15 koni, musisz zamontować uniwersalny filtr stożkowy powietrza firmy SAM, oraz strumienice zamiast katalizatora i sportowe niebieskie światełka na spryskiwacze.
_________________ Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Ej no w cudów nie ma ale i pewnie nie ma kogos kto by to przetestował,wiec skad taki sceptycyzm.Skoro to nie pomaga to czy szkodzi w jakis sposób,ja osobiscie to bym sie nawet skusił i przetestował bedzie działac to dobrze nie to trudno 60 dych w plecy.
Ostatnio w tvn turbo testowali jakis ruski wynalazek "modyfikator +"koszt ok 150pln i wyszło ze ich skodziana zaczela spalać poł litra mniej i znacznie ciszej pracował silnik,no moc i moment pare procent tez skoczył. Dla sceptyków która bajka bardziej wiarygodna ?
fearless [Usunięty]
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 16:18
No i nie wolno zapomnieć o ogromnej najlepiej potrójnej płetwie z tyłu
I wtedy nie dość że ma się więcej koni pod maską to jeszcze jednego muła za kierownica
Proponuję jeszcze zamontować to pod maską http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=505775103 w tedy staniemy się szczęśliwymi posiadaczami hybrydy i na pewno zaoszczędzimy na spalaniu a i parę koni też nam dojdzie...
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 108 Skąd: Lublin
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 21:32
To mikrofala to też dla was magia ? A jednak grzeje
Działa ale nie w takim stopniu jak opisują bo wszystko zależy od montażu.
Muszą być dwa na powietrze i paliwo. Oczywiście z odwróconymi biegunami względem siebie.
Możecie spróbować z tymi - więcej zabawy.
Onegdaj w mojej pięknej Fieście 1,3 po zamontowaniu magnetyzerów spalanie spadło o 0,3 litra na 100 w mieście. lepiej mieć te 0,3 litra / miesiąc, niż je nie mieć.
_________________ Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
zeby samochod mniej spalal to magnetyzery musialby miec wplyw na odczyt wartosci czujnikow bo na tej podstawie ECU przygotowuje sklad mieszanki..... i niby jak to robic maja ?
_________________ 820ti Coupe raw power
fearless [Usunięty]
Wysłany: Czw Gru 18, 2008 22:35
Na skład mieszanki ma też wpływ odczytu z sondy lambda .... co oznacza że jeżeli magnetyzery działały by tak jak są opisywane, to zwiększały by ilość rzeczywiście spalanej mieszanki, a co za tym idzie zmieniały by też skład spalin, który to ma wpływ na odczyt z sondy - i co za tym idzie dalej, miały by wpływ na sygnał do ECU i w konsekwencji zmianę przez ECU składu mieszanki na uboższą lub też bogatszą... ależ to zakręcone
Mimo tego że tak mogło by być - nadal nie zmieniam swojego nastawienia do magnetyzerów (czytaj kilka postów wyżej )
Pzdr.
Oczywiście pisałem ten post w oparciu o silnik benzynowy - co by nie było nieporozumień.
Oprócz zalet wymienionych w 18 punktach na aukcji należałoby dodać-
19-brak konieczności wymiany oleju-dzięki magnetyzerom nie zużywa się
20-koniec z wymianą filtra oleju
21-j.w. filtra powietrza
wzmocnienie działania magnetyzera następuje również poprzez owinięcie przewodów
paliwowych magnesami z drzwi radzieckiej lodówki Mińsk
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 108 Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Gru 18, 2008 23:23
Cytat bo nie chce mi się pisać- ze strony tegoż Expandera
"Otóż cząsteczki paliwa i powietrza docierające do komory silnika, maja zgodny potencjał wskutek ujemnego naładowania w stalowym otoczeniu (metalowe elementy silnika itp.) i odpychają się wzajemnie, co niekorzystnie wpływa na proces spalania.
Skupione pole magnetyczne wytworzone przez magnetyzer powoduje m.in. polaryzację cząsteczek paliwa i nadanie im potencjału dodatniego. W rezultacie następuje duże nasycenie mieszanki paliwowej tlenem i jej szybsze oraz pełniejsze spalanie, a to ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie zużycia paliwa oraz poprawienie parametrów silnika (moc i moment obrotowy)
Warunki spalania namagnetyzowanej mieszanki są zbliżone do optymalnych, co powoduje znaczną redukcję substancji toksycznych i sprawia, że z punktu widzenia ochrony środowiska działanie magnetyzera jest zbliżone do działania katalizatora.
Co istotne, poddane magnetycznej"obróbce" paliwo nie tylko nie odkłada się w postaci nagaru i osadów w komorach spalania, na powierzchniach dysz i świec zapłonowych, ale także oczyszcza te elementy silnika z naleciałości uprzednio powstałych. Oczywiście, ten proces wymaga czasu i dlatego ich optymalna efektywność następuje dopiero po tzw. okresie stabilizacyjnym."
Przy elektronice mieszanka zostanie wyregulowana automatycznie, przy starszych konstrukcjach niestety trzeba regulować.
Nie chodzi tu o to czary tylko w sumie proste zjawisko.
Do komory spalania doprowadzona jest "lepsza" mieszanka paliwowa-powietrzna (dokładniej zmieszana taka lepiej i dokładniej się spala)
Nadmiar-niedobór paliwa lub powietrza jest eliminowana przez elektronikę (sonda) lub ręcznie.
Aby lepiej to wytłumaczyć na chłopski rozum, cząsteczki węglowodoru i powietrza pod wpływem pola magnetycznego łączą się w pary tworząc idealnie spalaną mieszankę. Dzięki temu nawet słabo rozpylone paliwo w cylindrze jest lepiej spalane, lepsze spalanie większa moc.
Temat dobrze zbadany dwadzieścia lat temu, we wszystkich większych instalacjach centralnego ogrzewania są zamontowane magnetyzery w celu uniknięcia odkładania się kamienia w rurach.
A więc to działa wszyscy którzy nie mają dostatecznej wiedzy w tym temacie uwierzcie że to działa.
Zalecam poczytać naprawdę warto.
_________________ Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum