wlasnie wrocilem z przegladu technicznego - i tak podchoinkowo-wigilijnie Pan oznajmil mi "dobra" nowine:
1. wahacze przednie zaczynaja miec luzy - pytanie, kiedy powino sie je wymienic, jakie sa objawy kwalifikujace wahacze do wymiany? oraz jaki koszt dobrych zamiennikow oraz robicizny? na allegro jakos marnie z tymi rzeczami...chyba ze mozna je jakos regenerowac - albo wymienic same tuleki czy sworznie...?
2. podczas diagnostyki spalilo mi zarowke lewa przednia (kolejna OSRAM Night), to juz drugi przypadek w przeciagu ostatnich 4 tygodni - gdzie szukac przyczyny? lampy sa nowe wiec to nie wina pocenia sie czy nieszczelnosci - pierwsza zarowna palila jeszcze na starej lampie...
3. okazalo sie ze odblaski dziwnie "lataja" w srodku lapmy, przy wymianie zarowki zauwazylme ze chwytajac trzonek mozna latwo poruszyc odblaskami w gore i w dol - to wada lampy jakas czy mechanik zle je pozakladal? dodam ze mam silniczki wlozone na "sztuke" - bo moja wersja R jest manualna...poza tym problem jest z ustawieniem nizej jednej lapmy - skonczyla sie regulacja a lampa nadal swieci za wysoko...jak sie z tym uporac i co jest?
i w tym swiateczno-niespodziankowym nastroju zycze wszystkim pomyslnosci!: )
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 24, 2008 13:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Gru 27, 2008 20:27
2. Tez mam Osram NB ale przewaznie wytrzymuja jakis rok... dziwne. Sprawdz jakie masz napiecie na zarowkach.
3. Jesli silniczki masz wsadzone tylko na sztuke to wlasnie dlatego tak lata. Gdybys mial silniczki elektryczne i wsadzil je porzadnie (tak zeby wskoczyly w zatrzaski) to by odblaski siedzialy sztywno. A jak lampa swieci za wysoko to albo musisz jezdzic na regulacji np. 2 na silniczku albo jeszcze sprobowac pokrecic regulacja na silniczku (jesli skonczyla ci sie skala na reflektorze). Moze byc tez tak, jesli swieci Ci kompletnie w niebo, ze masz zle skierowany odblysnik, mogl sie gdzies zaciac i trzeba nim poruszac, zeby przeskoczyl w dol - mnie to zrobil facet w stacji diagnostycznej jak pojechalem w cely wyregulowanie. Tez mam depo (abakusa).
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Gru 27, 2008 21:19
mam silniczki elektyczne - oryginalne Valeo i dzialajace - wiec powinno wszystko pasowac - chyba ze mechanik cos zle zalozyl...
co do regulacji - to regulacja na reflektorze ustawiona jest juz na max w dol a i tak jest to za malo - sadze ze na silniczkach zostala pozycja wyzsza - ja mam manulanego R - jest mozliwosc aby jakos recznie przestawic regulacje na silniczkach na poziom "0" lub jakos to wyregulowac bez instalacji - chyba ze jakos sie to podlacza na "krotko"...?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum