Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Czw Gru 25, 2008 19:18 [r214Si 97r] na pełnym gazie powyżej 4 tys zamula..
Wczoraj wracałem z zakopanego pozno w nocy z pasterki i zauwazylem totalne pustki w baku az smieci zassało chyba bo mi auto szarpnelo ale dotulalem sie do jakiejs stacji .. zatankowalem 10 litrow 95 (zazwyczaj jezdze na 98) ale byla tylko 95 i zauwazylem wracajac do domu ze auto jakos osłabło;/ wciskajac caly gaz auto nie przyspieszalo wogole wrecz zamulało idelikatnie przycinało stanalem w miejscu dalem luz i chcialem przegazować do odciecia jak normalnie odcina przy 7.200obr to teraz mi odcinało przy 5.900 obr przed 6 tys obr auto do 4 tys jak pedał wcisne do polowy szło normalnie jak dodalem max to sie dlawil:/ dojechalem jakos do domu.. rano wzialem przeczyscilem filtr paliwa pojehcalem sie przejechać i wszystko bylo w normie odcinka przy 7tys auto na 2 biegu pelny gaz i idzie az miło.... i teraz zgłupiałem czwgo to mogła być wina?? ze nie miał siły jechać? lewa benzyna filtr smieci w baku czy pada mi pompka paliwa?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 25, 2008 19:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak była rezerwa w baku, to w instalację paliwową poszedł syf z dna baku i od tego, zarówno ciśnienie paliwa jak i jego ilość, zmalała przez dławienie syfem i efekt wiadomy do przewidzenia - utrata dynamiki i mocy silnika spowodowana przypchaniem instalacji paliwowej.
Jest to niestety czuły punkt silników z wtryskiem benzyny, o tyle częściej występujący w naszej szerokości i długości geograficznej, gdyż także i jakość sprzedawanego paliwa, a raczej "paliwa" odbiega i to często bardzo mocno od tego, czym być powinno.
Dotyczy to w jeszcze większym stopniu, paliwa LPG, zwanym. Tu bywa i tak, że po prostu po zatankowaniu takiej zupy, nie daje się nawet jechać samochodem, czego doświadczyłem już parę razy, tankując u tzw. "partyzantów.
O instalację paliwową trzeba dbać, wymieniać filtr paliwa i co jakiś czas, czyścić ją, a zwłaszcza najbardziej delikante jej elementy, tj. pompę paliwa (filtr siatkowy) jak i wtryskiwacze, które, dla ułatwienia, są nierozbieralne i wybijanie z nich nagromadzonego syfu jest niezłą gimnastyką.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pią Gru 26, 2008 17:25
Znowu to samo rano byl spokoj zatankowalem pelny bak i teraz pod wieczor znowu to samo sie dzieje : ( zamula po 4 tys obr. i odcina przy 6 tys : (
nie chce jechac na pełnym gazie po 4 tys jak popuszcze gaz to jedzie ale nie zbiera sie tak jak powinien : ( co to moze byc? pompa paliwa....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum