Wysłany: Pon Lis 17, 2008 21:30 [R216,1.6 16V] Nie odpala, centralny nie chodzi
Zlokalizowałem komputer silnika(pod nogami), immobilizer(za bezpiecznikami), puszkę alarmu(za radiem). Czy centralny zamek ma oddzielny sterownik? I ewentualnie gdzie on się znajduje. I jeszcze jedno. Pytałem też o to w innym poście. Sorry. Czy ta pokrywka jest z mojego auta? Jeśli tak to gdzie są te bezpieczniki bo nigdzie jej nie moge wpasować? Auto nadal nie pali
Ostatnio zmieniony przez cabriolecik Wto Lis 18, 2008 19:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 21:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sterownik od centralki jest albo przy bezpiecznikach pod kolumną kierownicy, albo w drzwiach od kierowcy.
Niech się ktoś wypowie jeszcze w tej sprawie, ale w poprzednim aucie mialem w drzwich a znajomy ma pod kolumną kierownicy.
Czyli centralny ma oddzielną puszkę, czy zintegrowaną z immobilizerem? Bo za bezpiecznikami jest puszka immo. I jeśli immo zblokowane to centralny kluczykiem powinien chodzić, czy nie? R216, 95rok
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 12:45
Jak rozbierałem boczek drzwi kierowcy w swoim R400 to miałem na środku białe pudełeczko od którego wychodziły kabelki i podejrzewam, że to był właśnie sterownik od centralnego. W R200 myślę, że będzie podobnie jak nie tak samo.
O..... to mnie zmartwiłeś. Czyli coś mam nie tak. A ta klapka na zdjęciu w pierwszym pytaniu to od mojego auta? Rover 95r., 216, kanciak. I gdzie tego szukać? Czy ktoś podrzucił z innego auta? Bo bezpieczniki sprawdziłem pod konsolą po lewej i pod maską.
[ Dodano: Sro Lis 19, 2008 17:36 ]
Panowie. A może już odblokowałem immo, a mam uszkodzony rozrusznik?
Bo przy przekręcaniu kluczykiem odzywa się przekaźnik w centralce immo za bezpiecznikami i w module przekaźników za radiem. Czy przy zablokowanym immo te przekaźniki się odzywają? Dioda mruga na konsoli, a jak włączam zapłon to świeci światłem ciągłym.
Witam,mam też problem z uruchomieniem auta.Nie działa pilot i chcę zlikwidować całkiem automatyczne otwieranie i otwierać po ludzku,nolrmalnie, kluczykiem.Już w wakacje miałam ten problem,ale mechanik jakoś naprawił ,do dzisiaj...mam dosyć,pomocy!Czy ktoś zna warsztat w Krakowie,który to jakoś dobrze zrobi i w przystępnej cenie?Pozdrawiam wszystkich
sprawdz bezpiecznik od alarmu ja mialem ten sam problem nie pali i nie zamykal z pilota tylko z kluczyka ale tylko dzwi kierowcy!nie wiem jak w waszych modelach ale u mnie bezpiecznik jest pod maska !
Sprawdz styki w kostce na słupku drzwi przednich lewych( kierowcy). Często w tym roczniku niedomaganie centralnego są z tym związane. Niby wszystko łączy a jednak nie Miałem taki sam problem i w końcu rozpięciu kostki na słupku i wyczyszczenie (kilkukrotne zmywaczem do hamulcy) i spryskanie sprayem do styków przyniosło efekt taki iż problemu nie ma już 3 lata A tak wariował podczas jazdy gasł, 200 razy mogłem zamykac i otwierać a za 201 nic ani zamknąć -otworzyć z pilota ani z kluczuka ( nie działał centralny). Sprawdz to! W kańciaku moduł centralnego zamka jest pod konsolą środkową (pod radiem centarlnie w pionie) Ma on w sobie cztery oddzielne cewki na każde dzrwi, które dostają impuls z siłownika sterującego 5-ci przewodowego zw. master. On wysyła do modułu centralnego impuls. Jest wiele możliwośći tylko trzeba posprawdzać te punkty aby iść dalej!
Sprawdz rozrusznik na krótko Podaj bezpośrednio z akumulatora poprzez np.kable rozruchowe plus"+" na śrubę elektromagnesu z którą łączy się przewód wychodzący ze środka rozrusznika a drugi minus"-" do masy silnika możliwie najbliżej rozrusznika. Jeślki zadziała to trzeba sprawdzić czy jest plus"+" sterujący" załączeniem elektromagnezu ze stacyjki jeśli nie to znaczy żę usterka jest gdzieś głębiej. P.S . kontrolka "alarmu" czasami nie pulsuje albo nie świeci w sposób ciągły Jeśli tak to imo zablokowany :sad:Puszka od bezpieczników nie jest taka w kańciaku.Wszystkie bezpieczniki urządzeń wykonawczysz są w 70% z lewej strony kolumny kierowniczej. Widoczne malutkie "drzwiczki"na których odwrocie powinny być opisane poszczególne bezpieczniki. Pozostała część bezpieczników znajduje się koło akumulator a w podłużnej skrzyneczce pod pokrywą silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum