Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160 1.8 16v vvc 2002r.] problem z silnikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160 1.8 16v vvc 2002r.] problem z silnikiem
Autor Wiadomość
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



  Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:25   [MG ZR 160 1.8 16v vvc 2002r.] problem z silnikiem

Witam jestem nowym użytkownikiem mg zr 160, mam pewien problem z silnikiem. w czasie pracy słychać stuk coś takiego jak wtryski w dieselu, tylko ze ten dzwiek wydobywa sie z prawej strony silnika. Czy to możliwe zeby tak stukał wtrysk, a może cośnie tak z rozrządem. Jeśli ktoś tam miał to prosze o pomoc. pozdrawiam :sad: [/scroll][/hide]
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gumin00 



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 51
Skąd: Bielawa



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 18:33   

Witam
każde stuki w silniku są niepokojące i raczej wskazują że nie dzieje się dobrze.
Ale jeżeli stuki są tylko na zimnym silniku, a po rozgrzeniu już wszystko wraca do normy, to jeszcze nie taki wielki strach, bo te silniki tak mają.
Dla sprawdzenia radzą podjechać do dobrego mechanika, nie jakiegoś kolegi co dłubie przy maluchach i komarkach, lecz mechanika z prawdziwego zdażenia.

Pozdrawiam.
gumin
_________________
DODGE DURANGO V8 5,7 HEMI lpg
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 23:39   

Silniki z VVC chodzą generalnie jak diesle ;) i tłukący się układ (VVC) czasem padnie niestety... (wtedy chodzi jak traktor z początków XX wieku :( ) Ogólnie jeździj na dobrym półsyntetyku 10w-40 (powszechnie zalecany do tego silnika), serwisuj u dobrego mechanika (pasek rozrządu nie może być zbyt mocno napięty), ciesz się autem i nie przejmuj za dużo. Jak będziesz kiedyś w Opolu, to dla swojego spokoju możesz porównać z moim. A tak w ogóle pochwal się nowym nabytkiem :mrgreen:
 
 
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 13:09   

Dzieki za otułe, i porady. Jeżeli chodzi o sprzęt to pełna seria jedyna zmiana to tarcze przód turbo grove z ebc i klocki green stuff, a w silniku filtr powietrza "zamknięty". Silnik kręci sie dobrze no ale niepokoi mnie ten stuk, także ja najszybciej udam sie do mechanika. pozdro

[ Dodano: Pią Sty 23, 2009 13:12 ]
Dzieki za otułe, i porady. Jeżeli chodzi o sprzęt to pełna seria jedyna zmiana to tarcze przód turbo grove z ebc i klocki green stuff, a w silniku filtr powietrza "zamknięty". Silnik kręci sie dobrze no ale niepokoi mnie ten stuk, także ja najszybciej udam sie do mechanika. pozdro
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 13:20   

mg85, zajrzyj jutro na spocik we Wro o 14 przy magnolii ;) szczegóły w spotach lokalnych ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 19:01   

mg85 napisał/a:
Silnik kręci sie dobrze no ale niepokoi mnie ten stuk, także ja najszybciej udam sie do mechanika. pozdro

Układ VVC tłucze się ciszej lub głośniej w zaleźności od silnika, ale zawsze ten dźwięk jest podobny do wtryskiwaczy w dieslu. Weź poprawkę że VVC jest w stanie w Polsce zrobić dobrze tylko kilku mechaników i uważaj do kogo oddasz auto. Znając nasze polskie realia zdiagnozują Ci padnięte hydrauliczne popychacze. Znam auto (oglądałem z zamiarem kupna) w którym tak właśnie zrobiono, przy okazji wymiany rozsynchronizowując układ VVC... :/
 
 
mg85 



Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: wrocław



Wysłany: Sob Sty 24, 2009 12:08   

We wrocławiu wiadomo mi o jednym warsztacie który wie co to jest ZR 160, znajduje sie przy ulicy chałupniczej także jeżeli mniał ktoś z nimi doczynienia to prośiłbym o opinie. pozdro

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 14:18 ]
Znalazłem materiał w którym usłyszycie identyczny dzwięk jak u mnie http://www.youtube.com/wa...feature=related pozdro

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 14:20 ]
I tutaj następny troche dokładniejszy http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Lut 01, 2009 21:22   

No widzisz jest więcej takich ;) mój chodzi podobnie - przez 10tys które nim zrobiłem ten dźwięk pozostaje identyczny, absolutnie nic się złego z autem w tym czasie nie działo - te typy tak po prostu mają... Inna sprawa, że jak się VVC rozleci to naprawa jest dosyć droga...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 1.4 2002r] Problem || do usunięcia
Stacyjka, klimatyzacja
rostu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Wrz 12, 2008 13:24
piter34
Brak nowych postów [R25 2002r 1.4 Benzyna+LPG] Problem z odpalaniem rano
lucekvip Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Maj 19, 2008 07:36
Ciufa
Brak nowych postów [R25 1.4] problem z silnikiem
dave02 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Kwi 03, 2007 03:09
paff
Brak nowych postów [200 2.0 SDI] problem z silnikiem
benasii Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Kwi 20, 2009 18:16
sTERYD
Brak nowych postów [Mg Zr 160 ] problem z silnikiem
kozik150184 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Cze 15, 2010 13:53
Klaun_Szyderca



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink