paski i olej to chyba podstawa, ja sam leje jedynie oryginalny angielski olej do rovera. A jeśli reszta części jest w dobrym stanie to po co inwestować. Zajrzyj do jakiegoś mechanika wszystko Ci dokładnie powie w jakim jest stanie.
Jak powinien zachowywac sie silnik ( jakie obroty itp) ?
Normalnie, jakieś problemy masz z obrotami, że pytasz? Skacze?
Po zakupie pierwsze co powinieneś zrobić to wymienić w nim oleje i płyny, klocki hamulcowe (u mnie podstawa jedna z wielu), paski, wymiana rozrządu dla świętego spokoju i lub przynajmniej samego paska jeśli nie chcesz się wykosztować... No i jak jeszcze coś sobie przypomnę, to dodam.
[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 21:17 ]
xmen38 napisał/a:
Zauważylem brak kontrolki swiatel na desce (brak podswietlenia po wlaczeniu swiatel)
jak mozna rozwiazac ten problem?
To brak kontrolki czy podświetlenia całej deski podczas gdy masz załączone światła, bo to różnica. Kontrolki włączonych świateł nie ma w R200.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie Sty 25, 2009 23:22
to kontrolka od swaitel dlugich...co do obrotow, niech oslucha go mechanik dobry, ma ladnie klekotac - miarowo, niech sprawdzi cisnienie i oslucha bacznie: )...co do turbiny, jesli ladnie swiszcze (cicho: ) jesli ciagnie i puchna weze jak nalezy, nie leje i nie cieknie - to nie martwic sie na zapas o dbac o nia jak o kobiete: )...polecam moje posty - mysle ze wiele Ci ulatwia i mam nadzieje rozwieja wiele watpliwosci - zaczynajc mialem podobne dylematy, pozdrawiam: )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum