Wysłany: Pią Sty 23, 2009 04:58 [R220 2,0SD 98r] Błędy odczytane po podpięciu do komputera
Witam
Czy miał z was ktoś do czynienia z takimi błędami jakie u Mnie się pojawiły.
Mam je tylko napisane po angielsku tak jak pisało na testerze, który został podpięty do auta.
2 błędy to airbag:
a)HIGH RESISTANCE IN LH PRETENSIONER CIRCUIT,
b)WARNING LAMP OPEN CIRCUIT,
oraz 3 błędy z silnika:
a)CRANK SENSOR CIRCUIT,
b)EGR SYSTEM,
c)TIMING CONTROL
Przy czym ten ostatni TIMING CONTROL nie szło nawet skaswa. Gdzie wogóle szuka przyczyn pojawienia się błędu.
Proszę o porady
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 23, 2009 04:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysoka rezystancja (oporność) w obwodzie lewego napinacza - kostki pod siedzeniem do sprawdzenia/poprawienia na 99%
zywy30 napisał/a:
b)WARNING LAMP OPEN CIRCUIT,
- "Otwarty obwód lampki ostrzegawczej (kontrolki ?)" - może tylko przepalona żarówka?
zywy30 napisał/a:
a)CRANK SENSOR CIRCUIT,
Obwód czujnika wałka (?)
zywy30 napisał/a:
b)EGR SYSTEM,
- to oczywiste - może zapchany zawór EGR?
zywy30 napisał/a:
c)TIMING CONTROL
Sterowanie czasu (wtrysku ?)
Te błędy "silnikowe" wskazują na tzw. wiązkę okołosilnikową - przetarcie izolacji, zwarcia, brak styku itp.
Poszukaj na Forum - dużo już było o tym
nei nie namieszałeś bo same błędy wskazuja na wymienione przez Ciebie elementy tylko, nie wiemy jak to dokłądnie w silniku 86KM wyglada i działa ... a coś z autem jest nie tak źle jeździ
witam
Otóż jak postoi auto przez noc, to są problemy z rozruchem silnika, muszę dużo gazu dodawac by mógł odpalic. Przez 1-2 minuty samochód chodzi nierówno, bardzo twardo jakby miał zaraz zgasnąc. Po około 2 minutach od uruchomienia dopiero słychac jak pracuje silnik równo tak jak powinien chodzic. Czasami mam taki problem ze zapali się check engine przy rozruchu i wogóle go nie mogę odpalic. Dopiero po 3krotnym przekręceniu stacyjki odpala. Świece mają 3tygodnie firmy NGK a akumulator 4 miesiące CENTRA FUTURA 760amh
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Sty 26, 2009 00:28
zywy30 napisał/a:
c)TIMING CONTROL
Sterowanie czasu (wtrysku ?)
Te błędy "silnikowe" wskazują na tzw. wiązkę okołosilnikową - przetarcie izolacji, zwarcia, brak styku itp.
Poszukaj na Forum - dużo już było o tym [/quote]
koledzy często ten błąd występuje przy przewalonym kącie wtrysku , tym bardziej jeśli kolega ma problem z zapaleniem , radze sprawdzić kąt.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Jaki może być koszt usunięcia usterek wyżej wymienionych. Pozatym gdzie tego we wnętrzu szukać?
Interesuje mnie głownie położenie: obwodu czujnika wałka, zaworu EGR, oraz prawidłowe parametry czasu wtrysku i jak to ustawić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum