Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Sty 26, 2009 20:56
wracajac do tematu to łatwo poznac silnik po wałkach rozrządu(u ciebie jest jednen po srodku i niestety ale masz ta słabsza wersje) ,ale zawsze mozna zienic silnik w końcu nie powinno byc tak ciezko no i silniki nie sa drogie
Po fotce ciezko jest poznac ale chyba nie jest zagazowany ?
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Sty 26, 2009 21:44
Markzo napisał/a:
a nie styknie czasem podmianka głowicy i kolektora na ten od 16V? w sumie to 103KM w takim maleństwie juz robi zamieszanie
moze i tak ,ale jak dla 16tki to myslałem ze moze jest jakis wzacniany dół silnika ,w końcu silniki z turbem tez maja wzmacniane podzespoły wiec tym sie sugerowałem
Po fotce ciezko jest poznac ale chyba nie jest zagazowany ?
Nie ma gazu a co do kolegi,ktory pisal,ze Colta nie powinienem nawet widziec...to wlasnie wrocilem ze wspolnej "przebieszki" obu samochodow i podtrzymuje to co napisalem w pierwszym poscie
Btw.bylem dzisiaj u 2 mechanikow bo nie dzialaja mi zegary(obroty i temp wody) i obaj sie pytali jaki tam jest motor a jak mowilem,ze 75KM to niedowierzali i mowili zebym pojechal na jakies rolki do Gdanska i sprawdzil bo nie wierza.
Pisze to co mowili,nie chce sie z nikim sprzeczac bo za bardzo sie na samochodach nie znam
Pzdr
Bidi [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 28, 2009 16:58
JohnCreasy napisał/a:
Btw.bylem dzisiaj u 2 mechanikow bo nie dzialaja mi zegary(obroty i temp wody) i obaj sie pytali jaki tam jest motor a jak mowilem,ze 75KM to niedowierzali i mowili zebym pojechal na jakies rolki do Gdanska i sprawdzil bo nie wierza.
to niech uwierza lepiej bo Ty masz 75km bo masz na jednym walku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum