Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam Wszystkich.
Noszę się z zamiarem kupna xenonów do R75. Po przeczytaniu wszystkich informacji na forum wiem jakie warunki muszą spełniać. Interesuje mnie natomiast czy przy xenonach soczewkowych występują wersje europejskie i angielskie, bo przecież szkła w lampach są gładkie. Jak ktoś się orjentuje w tym temacie to proszę o podpowiedź.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Cze 13, 2011 11:32, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 28, 2009 19:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pewnie, ze sie roznia. To szklo to tylko ochrona srodka lampy. Zreszta to jakby sie nie roznily to skad by mialy wiedziec jak maja swiecic "Normalnie" czy po angielsku ?
Prócz lamp i modułu sterującego światłami jest jeszcze przetwornica, spryskiwacze reflektorów, dodatkowa pompka, układ poziomowania, czujniki w wahaczach i to chyba wszystko.
Aaa... Byłbym zapomniał, jeśli przy sprzedaży ktoś będzie chciał się podłączyć do T4 powstanie podejrzenie "kręcenia licznika", bo moduł sterujący światłami jest jednym z układów przechowujących realny przebieg auta i na T4 widać różnicę, bo raczej nie dobierzesz modułu z takim samym przebiegiem jak Twoje auto.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
powstanie podejrzenie "kręcenia licznika", bo moduł sterujący światłami jest jednym z układów przechowujących realny przebieg auta i na T4 widać różnicę, bo raczej nie dobierzesz modułu z takim samym przebiegiem jak Twoje auto.
A poza tym jeszcze jest tam zapisany VIN auta. Wiem o tym z reszta moj modul pokazuje ciagle 600km Maciej czy ten uklad samopoziomowania to nie bedzie to co rusza lampami nawet w normalnej wersji przy odpalaniu? Nie czyta to z jakis czujnikow?
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Maciej czy ten uklad samopoziomowania to nie bedzie to co rusza lampami nawet w normalnej wersji przy odpalaniu? Nie czyta to z jakis czujnikow?
Nie wiem jak jest w R75 - u mnie układ poziomujący lampy jest "ręczny" i wydawało mi się, że xxxgrze pisał, że w R75 do zwykłych lamp też ustawia się ręcznie.
Najlepiej chyba sprawdzić w EPC nr części - np. MaReK ma oryginalnexenony, więc jak go poprosisz, to może sprawdzi jakie oznaczenia ma jego układ poziomowania lub poda Ci VIN, to sam sprawdzisz w EPC.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 00:00
Nie czyta..poziomuje i tyle, ale możesz sobie sam pokrecić regulatorkami i przestawić pole swiecenia jak w kazdym zwykłym reflektorze. W Xenonach nie.
a co sadzicie o wrzuceniu samych palnikow do zwlyklych reflektorow?
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 00:24
słaby pomysł, juz sam brak spryskiwaczy zmusi cię do biegania co 20km i wycierania ich szmatką, do tego nie sadzę by się dało to zrobic z sensem...no i szkło reflektora...raczej nie jest gładkie a powinno.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 101 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 18:49
PD napisał/a:
a co sadzicie o wrzuceniu samych palnikow do zwlyklych reflektorow?
zrobilem to u siebie, wrzucilem palniki xenonowe do lampy i ustawilem w stacji diagnostycznej, swieci cudownie, nie ma porownania z zadnymi podrobkami zarowek typu xenon czyli pomalowanych na niebiesko farbkami hahaha
Kamil79 napisał/a:
I wygląda jak wiejski tuning,
wiejski tuning to jest jak se zalozysz nakladki na zarowki koloru niebieskiego albo zarowki pomalowane a nie orginalne palniki xenonowe a jak cie nie stac na xenonowe palniki to sie nie wypowiadaj na temat wygladu
gpredki napisał/a:
Oslepiasz innych, problem z przegladem, problem z drogowka Wg. mnie nie warto.
jak ustawisz sobie w stacji diagnostycznej jak trzeba do nie masz zadnego problemu, nie oslepiasz nikogo i dostajesz zaswiadczenie ze stacji ze masz sparwne swiatla i drogowka poze ci pyknac
jak ustawisz sobie w stacji diagnostycznej jak trzeba do nie masz zadnego problemu, nie oslepiasz nikogo i dostajesz zaswiadczenie ze stacji ze masz sparwne swiatla i drogowka poze ci pyknac
Tak? A jak cie zatrzyma policja i zobaczy brak spryskiwaczy, chińskie kseony i brak samopoziomowania tak Ci zabierze dowód rejestracyjny i pojadą z nim do idioty który podbił przegląd
Na każda ingerencje w auto musisz mieć homologacje. Gaz też sam sobie założysz?
Wg. mnie te pseudo ksenony jeszcze z ewidentnie niebieskimi żarnikami to porażka...co chcesz tym udowodnić? Chyba własną głupotę...
a jak cie nie stac na xenonowe palniki to sie nie wypowiadaj na temat wygladu
Wypowiadać się na tym forum może każdy pod warunkiem, że robi to kulturalnie i nie prowokuje.
Prosimy o pozostawienie przytyków personalnych dla siebie - potraktuj to jako upomnienie, bo za następną taką wypowiedź będzie ostrzeżenie.
mogewszystko napisał/a:
dostajesz zaswiadczenie ze stacji ze masz sparwne swiatla i drogowka poze ci pyknac
Mylisz się. Poczytaj wątki wymienione tutaj http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=25900 i nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Żeby dostać taki kwit trzeba założyć spryskiwacze i samopoziomowanie.
Poza tym w Polsce trudno przeprowadzić taką jednostkową procedurę i łatwiej jest to zrobić w Niemczech.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum