Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Złe wibracje
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Złe wibracje
Autor Wiadomość
Solton021987 



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Zamość



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 17:31   [R620] Złe wibracje
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam
Mam problem z moim Roverkiem, gdy podczas jazdy zaczynam np. wyprzedzanie, czyli poprostu depne na pedał gazu moje autko przy około 3 tys obrotów wpada w nieprzyjemne wibracje, podobnie dzieje sie gdy troche mocniej zahamuje z duzej prędkości tylko ze wtedy też kierownica drga. czasem gdy jest mocno zimno jadąc bardzo powoli praktycznie tocząc sie czuc jak auto tak jakby "kulało" czyli troche tak skacze na boki(cięzko to nazwać).
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 27, 2009 17:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 27, 2009 17:49   

Moim zdaniem masz dwa różne problemy.
Solton021987 napisał/a:
podczas jazdy zaczynam np. wyprzedzanie, czyli poprostu depne na pedał gazu moje autko przy około 3 tys obrotów wpada w nieprzyjemne wibracje

Problem z zapłonem, pompą paliwa lub którymś z układów odpowiewdzialnych za pracę silnika.
Może też być uszkodzona poduszka silnika i silnik wpada w rezonans - ciężko ocenić.
Czy to dzieje się na wszystkich biegach?
Czy np. tylko na 4 lub 5, bo wtedy to mogą być np. źle wywazone koła (na 4 i 5 3 tys. obr to prędkości około 100 km, a z mojego doświadczenia wtedy najcześciej objawiają się problemy z wyważeniem kół).
Solton021987 napisał/a:
podobnie dzieje sie gdy troche mocniej zahamuje z duzej prędkości tylko ze wtedy też kierownica drga

Standard w tym modelu - skrzywione tarcze hamulcowe - standard przy większym przebiegu i kiepskich tarczach albo przy wjechaniu w kałużę na bardzo nagrzanych tarczach (tak załatwiłem je u siebie).
Niektórzy toczą je, jeśli jest jeszcze co, ale ja bym polecił wymienić np. na ATE - u mnie wytrzymały 60 000 km zanim znów zaczęły bić.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Solton021987 



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Zamość



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 22:00   

Problemy z zapłonem i poduszkami mozna odrzucić bo to jest wporzadku, ale nad tarczą to sie zastanowie bo fakt ze są prawie nowe ale gdy podniosłem auto do góry i wrzuciłem bieg to lewe koło nie kręciło sie... brałem tez pod uwage zużycie przegubu ale niewiem czy to powodowałoby takie wibracje
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 22:13   

Przegub zdecydowanie nie, raczej pooglądaj zawieszenie gumy, sworznie, łożyska. Podnieś autko i poruszaj kołem, czy nie ma gdzieś luzów.
 
 
szymix 




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 11
Skąd: Białystok



Wysłany: Wto Sty 27, 2009 22:32   

Ja bym obstawiał końcówki drążków kier.
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 10:49   

Sworznie dolne gorne, tarcze czy nie sa krzywe i klocki, gumy stabilizatorow
 
 
 
Solton021987 



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Zamość



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 23:53   

to jednak tarcza
kurde jest praktycznie nowa!!!( bo jak zuzyta może być po 3 miesiacach) :cry:
kolejna inwestycja bezzwrotna....
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 09:43   

Albo była kiepska albo wpadłeś na gorących tarczach w kałużę. :(

Ja sobie chwalę ATE z Tomateam. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 29, 2009 11:57   

Solton021987 napisał/a:
kurde jest praktycznie nowa!!!( bo jak zuzyta może być po 3 miesiacach) :cry:

Jakiej firmy...?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Solton021987 



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Zamość



Wysłany: Czw Sty 29, 2009 21:34   

właśnie nie jestem w stanie powiedzieć jakiej bo kupował ją mój brat ale wiem ze zbyt duzo to nie kosztowała. Zmienił mi tarcze w obu kołach naraz ale krzywa jest tylko ta z lewej. zapytam sie go przy pierwszej okazji i napisze jakiego producenta unikac.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 30, 2009 09:45   

Solton021987 napisał/a:
Zmienił mi tarcze w obu kołach naraz ale krzywa jest tylko ta z lewej.

Więc pewnie na gorących tarczach wpadłeś tą stroną w kałużę.
Sprawdź jeszcze, czy dobrze działa zacisk z tej strony, bo może np. nie odpuszcza klocek ta tarcza się bardziej grzeje.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Solton021987 



Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 24
Skąd: Zamość



Wysłany: Pią Sty 30, 2009 13:48   

zaciski niedawno wszystkie sprawdzałem
te z przodu są ok jedynie tylnie były troche zapieczone przez korozje
ale juz sie uporałem z nimi, rozruszałem i przesmarowałem te "bolce na których sie całość przesuwa.
ale z tymi tarczami to naprawde jest lipa bo o ile dobrze pamietam to poprzedni własciciel(mój starszy brat) gdy kupił to autko to wymieniał tarcze z przodu no i 3 miechy temu drugi raz były wymienione i tak samo teraz wymagaja wymiany
Auto naprawde swietne bardzo mi sie podoba ale zawsze znajduje sie taki jeden wkurzajacy mankament
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 30, 2009 14:35   

Kwestia jakości tarcz i uważania na kałuże - moje wytrzymały 60 000 km i zaczęły bić, bo po bardzo ostrej jeździe, przez własną głupotę wjechałem w kałuże o temperaturze koło 2-3 st. C.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Wibracje podczas ruszania
seyfer Rover serii 600, Honda Accord 17 Sro Kwi 01, 2009 11:22
seyfer
Brak nowych postów [R 620 si 94] stukanie, wibracje podczas przyspieszania
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Kwi 22, 2015 22:12
tomii620si
Brak nowych postów [R600Sdi] Półoś, odczuwane wibracje w samochodzie
Gość Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Paź 01, 2011 07:34
maciej1
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 18:30
marthinez
Brak nowych postów [R620] Czy części od R400 pasują do R620?
SupportOnline Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Cze 09, 2013 09:36
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink