Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Bicie kierownicy:/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Bicie kierownicy:/
Autor Wiadomość
mattipoz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 50
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Sty 30, 2009 18:28   [R400] Bicie kierownicy:/
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999

Witam
Strasznie rzeczy mi się przytrafiły. Nagle zaczęła mi bić kierownica i ściągało mnie na lewą strone. Zapewne przyczyna leży w dokręceniu koła, ale czy na pewno? Straszny hałas słyszę pod nadwoziem w pewnych momentach. Na luzie i jest gorzej jak na biegu. Czy ma to związek z pompką od wspomagania?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Mar 11, 2011 21:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 30, 2009 18:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Pią Sty 30, 2009 19:47   

mattipoz napisał/a:
Czy ma to związek z pompką od wspomagania?
Na 99% nie
Ściągało przy hamowaniu czy w czasie jazdy? Może to coś z półosią albo przegubem?
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 30, 2009 20:02   

po mojemu to...nic nie rozumiem, opisz dokladniej objawy i o co chodzi na biegu jalowym jak na biegu...jezeli nie dokrecone kolo to w trakcie jazdy bedzie stukalo, na postoju gitara...ja kiedys nie swiadom tego, ze to nie dokrecone kola zrobilem 30km ale pod koniec drogi to balem sie ze zaraz kolo odpadnie!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 30, 2009 20:22   

No właśnie... co to jest ?? mam podobnie. od kupna autka, kombinowałem już na różne sposoby i cały czas znosi w lewo. Koła dokręcone, przeguby wymienione, łożyska wymienione, ostatnio też wahacze, zbieżność zrobiona, wyważenie zrobione, jedyne co przychodzi mi na myśl - to delikatne skręcenie (skrzywienie) tylnej osi.... Może Kolego udeżyłeś ostatnio tyłem, lub wjechałeś z większą prędkością na dość dużą nierówność...? U mnie ostatnie rozwiązanie tego problemu - to wymiana tylnej osi..., jeśli to nie pomoże, to już sam nie wiem co może być przyczyną...
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 30, 2009 20:26   

fearless, a probowales przekrecic kola?
ja w poprzednim aucie problem rozwiazalem przekrecajac pare felg z przedniej osi na tylna i na odwrot! Najwazniejsza jest tylna os bo to ona wyznacza kierunek jazdy! Tam kola musze byc prosciutkie, opony w dobrym stanie, cisnienie w kolach wyrownane!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 30, 2009 20:41   

faecd napisał/a:
fearless, a probowales przekrecic kola?
ja w poprzednim aucie problem rozwiazalem przekrecajac pare felg z przedniej osi na tylna i na odwrot! Najwazniejsza jest tylna os bo to ona wyznacza kierunek jazdy! Tam kola musze byc prosciutkie, opony w dobrym stanie, cisnienie w kolach wyrownane!


Szczerze się przyznam że: oponki z tyłu są beeee - jedna wulkanizowana bokiem :D ale to raczej nie ma znaczenia, bo miałem założone letnie kapcie i było to samo - ściąganie (letnie papucie - nowiutkie, prosto z fabryczki)

Druga sprawa - troszkę przeszło to ściąganie, jak dostałem się do tłoczka tylnego lewego - zapieczony był, ale pomogło rozkręcenie i magiczne WD 40 :haha:

Mimo to nadal ściąga.

Tylne felgi sa prościutkie!! czego nie mogę powiedzieć o przednich - poprzedni właściciel (w zasadzie właścicielka), chyba nie znał pojęcia wolnego najeżdżania na krawężniki.... :) Masakra - do wymiany, ale na wiosnę.

Więc nadal obstaję przy osi.... no chyba że macie jeszcze inne typy ... ??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sty 31, 2009 10:56   

fearless napisał/a:
jedyne co przychodzi mi na myśl - to delikatne skręcenie (skrzywienie) tylnej osi

w R400 to nie powinno wystąpić, bo z tyłu też się ustawia geometrię ;)
więc ewentualnie może być źle ustaiona zbieżność z tyłu...
fearless napisał/a:
jak dostałem się do tłoczka tylnego lewego - zapieczony był, ale pomogło rozkręcenie i magiczne WD 40

to ja bym jeszcze po wd40 czymś posmarował, bo za parę dni będzie to samo :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 31, 2009 11:12   

sTERYD napisał/a:
fearless napisał/a:
jedyne co przychodzi mi na myśl - to delikatne skręcenie (skrzywienie) tylnej osi

w R400 to nie powinno wystąpić, bo z tyłu też się ustawia geometrię ;)
więc ewentualnie może być źle ustaiona zbieżność z tyłu...


To mnie najnormalniej w świecie oszukali bandyci w warsztacie !! :D

Bo mi powiedzieli że, "Tyłu to u Pana się nie ustawia" :D

Ooooo miarka się przebrała ;) teraz to im nie popuszczę !! :)
 
 
mattipoz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 50
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Lut 03, 2009 11:24   

pękła mi harmonijka w przegubie i zgrzyta podczaj jazdy:/ Nie wiem teraz gdzie wymienić w noreauto 276 zł przegub do mojego:) Jest ktoś z poznania i sie orientuje?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lut 03, 2009 11:40   

na razie to go po prostu zdejmij, wyczyść nasmaruj i załóż nową gumę. jeśli nie jeździsz zbyt długo z rozerwaną to przegub powinien przeżyć :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mattipoz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 50
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Lut 05, 2009 13:48   

ostatecznie nie przeżył:) 300 metrów od mechanika mi padł, za dużo próbowałem na nim jechać. Najtaniej udało mi się go kupić w norauto firmy GLO za 320zł. robocizna 60zł, czuję że jest nowy i troszke dziwnie chodzi musi się rozchodzić:) Znalazł ktoś tańszy przegub nówke lewy przód?
 
 
 
Tomaszi 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 552
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

Rover 400

Wysłany: Pią Lut 06, 2009 00:03   

mattipoz napisał/a:
Znalazł ktoś tańszy przegub nówke lewy przód?
W intercars na początku tamtego roku płaciłem około 220złociszy - prawy, nie pamiętam jakiej firmy.
_________________
NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [45] LIft Drgania/bicie kierownicy
reeadon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Mar 21, 2019 14:49
reeadon
Brak nowych postów [R400] Zgrzyt w kierownicy
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Mar 24, 2012 14:54
r0wl3n
Brak nowych postów [R400,99] korekta ustawienia kierownicy
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Maj 16, 2009 15:36
szoso
Brak nowych postów [R400] Wspomaganie kierownicy - ciężej na letnich
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 05, 2009 16:55
praktis
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Montaż kierownicy i naprawa nawiewu
Finveg Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Mar 21, 2015 00:49
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink