Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200 1,4 16V ] Szarpanie po zmianie biegu i dodaniu gazu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 200 1,4 16V ] Szarpanie po zmianie biegu i dodaniu gazu
Autor Wiadomość
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 21:09   

oprawca_1978 napisał/a:
Hehe, silniczek krokowy jest na trzech śrubkach w korpusie przepustnicy. Silniczek trzyma się na dekielku, dociskanym tymi śrubkami oraz taką koronową podkładką. Jak się ten dekielek odkręca, to silniczek krokowy wylatuje sam.
o czym Ty znowu piszesz???
Ponizej masz fotke jak to jest poskrecane
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 21:12 ]
aiwer napisał/a:
W razie gdybym był zmuszony wymienić silniczek to może on być od silnika 1.4 czy raczej 1.6.
bez roznicy
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 21, 2009 21:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szponik666 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 15
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 21:15   

ok.ludziska a co powiecie na taką samą przyczynę w dieslu?tu nie ma świec żeby sklepać przerwę i nie ma przewodów wysokiego napięcia?przypomnę że mam R200 2.0 diesel
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 21:16   

Eee, to jest nowy dolot. Ja mam Poldorovera z silnikiem 1.4 K16 z lat 1989 - 1995, z tego, co pamiętam. Potem Rover pozmieniał trochę, w tym i dolot. Zapewne po doświadczeniach z częstymi defektami starego sterowania zespołu przepustnicy.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 21:21   

oprawca_1978 napisał/a:
Eee, to jest nowy dolot. Ja mam Poldorovera z silnikiem 1.4 K16 z lat 1989 - 1995
i taki wlasnie ma byc bo o nim mowa, problem z krokowcem dotyczy silnika kolegi aiwera a nie Twojego.
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 23:07   

A jeszcze jedno pytanko, po tym moim czyszczeniu falujące obroty objawiają się następująco: 1000obr nagle 1200obr potem znowu 1000obr i 12000obr. Czy to standardowe zachowanie źle działającego silniczka krokowego?
Dodam, że na LPG obroty utrzymują się na 100obr a jak przełączę na gaz to wzrastają to 1200obr.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 11:18   

to raczej wynika z tego, że pokręciłeś śrubką przy przepustnicy :/
ona jest na stałe ustawiona i nie wolno tego ruszać :/
poszukaj po szrotach metalowej przepustnicy :cool:

[ Dodano: Czw Sty 22, 2009 11:20 ]
szponik666, źle ustawiony kąt wtrysku, dawka paliwa, albo babole we wiążce pompy wtryskowej :cool: Szukaj a znalezione Ci będzie :evil:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 12:50   

sTERYD napisał/a:
to raczej wynika z tego, że pokręciłeś śrubką przy przepustnicy :/
ona jest na stałe ustawiona i nie wolno tego ruszać

Miałeś rację, ustawiłem tą śrubę w tej samej pozycji co przed kręceniem i wszystko wróciło do normy. Dzięki.
Kliknął bym "Pomógł" ale nie mogę.
 
 
 
szymon1986 



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Sty 26, 2009 08:39   

no więc już mi póki co nie szarpie,mechanik przeczyścił mi świece które polecił wymienić bo wyglądały na dość stare bo aż lekko pordzewiałe :/ więc to musze zrobić,sprawdził sondę lamba była ok,przeczyścił krokowca i tak jak pisałem nie szarpie jak na razie...
tylko pojawił się kolejny problem wydaje mi się czyli po odpaleniu zimnego silnika zawsze chodził na ponad 1000obr i po rozgrzaniu schodziły do normy a teraz po odpaleniu jest niecałe 1000 i musze delikatnie dodać gazu to dochodzi do 1000 aha i po odpaleniu jak jest poniżej 1000 przez moment po odpaleniu klekocze coś puka zdarza się też że obroty falują jak stoję i czekam na rozgrzanie się troszkę silnika albo na światłach
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sty 26, 2009 10:00   

to sprawdź jeszcze czujnik temperatury :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Sty 28, 2009 00:06   

szymon1986 napisał/a:
tylko pojawił się kolejny problem wydaje mi się czyli po odpaleniu zimnego silnika zawsze chodził na ponad 1000obr i po rozgrzaniu schodziły do normy a teraz po odpaleniu jest niecałe 1000 i musze delikatnie dodać gazu to dochodzi do 1000 aha i po odpaleniu jak jest poniżej 1000 przez moment po odpaleniu klekocze coś puka zdarza się też że obroty falują jak stoję i czekam na rozgrzanie się troszkę silnika albo na światłach
Też mi się takie coś zaczęło robić i to po moim prawdopodobnie nieumiejętnym zabiegu czyszczenia silniczka krokowego, który na 80% popsułem.
Czekam już na nowy.
Proszę się nie sugerować tym co napisałem 3 posty wyżej bo jeszcze wtedy było dobrze :)
 
 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Pią Sty 30, 2009 21:38   

aiwer napisał/a:
szymon1986 napisał/a:
tylko pojawił się kolejny problem wydaje mi się czyli po odpaleniu zimnego silnika zawsze chodził na ponad 1000obr i po rozgrzaniu schodziły do normy a teraz po odpaleniu jest niecałe 1000 i musze delikatnie dodać gazu to dochodzi do 1000 aha i po odpaleniu jak jest poniżej 1000 przez moment po odpaleniu klekocze coś puka zdarza się też że obroty falują jak stoję i czekam na rozgrzanie się troszkę silnika albo na światłach
Też mi się takie coś zaczęło robić i to po moim prawdopodobnie nieumiejętnym zabiegu czyszczenia silniczka krokowego, który na 80% popsułem.
Czekam już na nowy.
Proszę się nie sugerować tym co napisałem 3 posty wyżej bo jeszcze wtedy było dobrze :)



siema czytalem twoje posty i tak samo jak ty uwalilem krokowca... nie wolno ruszac na sucho trzpieniem do produ i do tylu.. bo to poporstu go zabija... hehe ja rowniez swoj wymienilem... pozdro
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Lut 04, 2009 23:36   

Krokowy wymieniony na używany oczywiście i wszystko wróciło do normy z tym że jest pewna rzecz która mnie zastanawia. Na starym silniczku jadąc i w momencie wciśnięcia sprzęgła obroty od razu leciały na powiedzmy 850obr a teraz na nowym/używanym przy zmianie biegu utrzymują się przez 2sec w pozycji w której zostało wciśnięte sprzęgło.
Pytanie czy to tak ma być? Bo u ojca w Audi A4 i u wujka w Toyocie Avencis tak właśnie jest i nie wiem czy wtedy było źle czy teraz jest źle?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lut 05, 2009 11:10   

tak to ma wyglądać :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Lut 05, 2009 23:29   

Dzięki za informację. Już teraz wiem to co chciałem wiedzieć :razz:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200Si 1998r.]Brak mocy,Szarpanie przy zmianie biegu.
Zlotowa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Paź 27, 2011 23:06
marhew
Brak nowych postów [MG ZR 1.4] Szarpanie po puszczeniu gazu na drugim biegu
Maniusza Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Sty 27, 2021 16:10
Maniusza
Brak nowych postów [MG ZR 160] Po dodaniu gazu spada z obrotów
venon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Mar 25, 2010 10:03
gorgoroth80
Brak nowych postów [214] Szarpie silnik po dodaniu gazu
quiet69 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Lut 19, 2013 15:22
quiet69
Brak nowych postów [Rover 214 + LPG] Opóźnienie przy dodaniu gazu na LPG
Tommek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sob Gru 25, 2010 19:19
hudy23_1985



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink