Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam mam pytanie pewnie to już było ale nie znalazłem bądź zle szukałem ale jak by ktoś był łaskaw pomusc był bym wdzieczny,a mianowicie moja 600sdi wariuje obroty latają miedzy 500a 1200 strasznie denerwuje na światłach ale i podczas jazdy potrafi falowac obrotami no i po przekroczeniu 3k obrotow jak by była pusta dziura nic się nie dzieje samochód wyje a nie idzie sprawdziłem błędy i wyszedł mi tylko 61 jak to sprawdzic i co to może być gdzie szukac usterki ..
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 22:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 16:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to to wiem ale co dalej co trzeba wymienic sprawdzic co moze byc przyczyną bo zielony jestem w sprawach warsztatowych a przed oddaniem do warsztatu wolał bym znac mniejwiecej jakies poszlaki tego co beda naprawiac
to juz widziałem:P tak wiec sprawdze owe kable ale zastanawia mnie ta pustka ponad 3k obrotow słyszałem teze ze to moze przepływka padła czy to moze byc prawda czy sa tez jeszcze jakies inne racvjonalne wytłumaczenia
Odłącz przepływke i sprawdź czy coś się zmieniło w zachowaniu auta powyżej 3k ... Po jej odłączeniu, może zapalić się check engine i pojawić błąd w kompie ... Auto kopci ? Węże przy turbinie, dolot - szczelny ?
probowałem ale ona jest przykrecona na 2 srobach gwiazdkowych z jakims bolcem w srodku :\ kopci w momęcie gdy falują obroty na postoju i w momęcie gwałtownego dodawania gazu ze tak powiem srednio wiem gdzie mam turbo to moje drogie auto i pierwszy diesel tak wiec jak by mozna było jak z małym dzieckiem tłumaczyc i objasniac
probowałem ale ona jest przykrecona na 2 srobach gwiazdkowych z jakims bolcem w srodku :\
Nic nie trzeba odkręcać ! wystarczy odczepić wtyczkę, przychodząca do przepływomierza. Ściągnij zabepieczenie (wygięty drucik w kształt literki "U") i ściągnij wtyczkę
Tak wiec odczepiłem przepływke i było jeszcze gorzej niż poprzednio ale po przejechaniu paru kilometrów podłączyłem ja spowrotem i jak by wszystko ustało i wrociło do normy aczkolwiek nie mam pojęcia co było przyczyną gdyż ruszałem jeszcze różnymi kablami rover jedna wielka zagadka jak sprawdziłem błędy to mi wyszedł dotyczący przepływki ale to może dotyczący jej adaptacji gdyz ja podłączyłem powrotem jeśli to tylko problem ponownej adaptacji to czy to się samo ustawi czy trzeba jechać na kompa . mam nadzieje ze to już koniec problemów z obrotami ale jak by się cos działo ponownie to dam znać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum