Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SDi] Wgniecenie ! Skrzywdzili Kumaka !!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220 SDi] Wgniecenie ! Skrzywdzili Kumaka !!
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 11:14   [R 220 SDi] Wgniecenie ! Skrzywdzili Kumaka !!

Jakaś k@#*!! zrobiła mi gniot przed lewymi drzwiami :/ jest wgniot ale wypolerowałem lakier i nie widać rys .. ale jest wgniot :/ jak odkręcić osłonę z lewej strony od pasażera ? (Wersja 3 drzwiowa) może jak lekko pchne od środka to wróci na swoje miejsce :/ (oby) proszę o pomoc

LINK: http://img145.imageshack....=img2630ey4.jpg
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez thef Pon Lut 09, 2009 15:09, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 07, 2009 11:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 11:19   

wszystko zalezy od tego jak duza wgniotka - jesli bardzije wieksza niz mniejsza: ) to podjedz do dobrego blacharza - maja takie ciekawe cos ktore przyssaja ci do blachy, zrobia "pstryk" i bedzie jak nowe: )
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 11:23   

takie zestawy sa do kupienia na alledrogo za smieszne pieniadze ;)
A znam osobiscie czlowieka, ktory po gradobiciu wyciagal takie wgnioty na calej powierzchni auta... zeby nie kilka miejsc to nawet by sie mu to udalo zrobic perfekcyjnie... niestety zmudna robota - ok 3 tyg.

Daj fotke zabulec.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
krzysztof_ns 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 367
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 11:27   

mozna zakupic - ale moim zdaniem jesli chodzi o 1 wgniotke to raz ze nie warto mimo wszystko...a dwa ze osobiscie jestem przeciwnikiem kupowania takich narzedzi za "smieszne pieniadze", z mojego doswiadczenia nie pomagaja w moga wrecz czasem zaszkodzic...dobry blacharz powinien miec DOBRE urzadzenie, poza tym zrobi to jak nalezy, wiec moze warto oddac "zuczka":) w dobre i sprawdzone rece a nie eksperymentowac: ) pozdrawiam

PS. choc ja naleze do osob atechnicznych - wiec to subiektywna i osobista opinia: )
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 11:30   

ja mam kilka wgniotek tego rodzaju... jedna mialem na drzwiach kierowcy, ale dzieki statywowi manfrotto kolegi maniaq udalo sie te wgniotke "wyssac".
A ja chetnie bym sie zapoatrzyl w takie cos. Widzialem ze dziala, moze to nie jest zestaw profesjonalnych narzedzi, ale wystarcza do delikatnych napraw.
To jak z pasta TEMPO. Niby tez mozna pojechac do lakiernika i zaplacic mu za zlikwidowanie delikatnych rys, ale mozna uzyc pasty i szmatki i osiagnac ten sam efekt.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 12:40   

http://www.spryciarze.pl/...-karoserii-auta nie ręcze czy działa :)
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 12:54   

azer, o w pytke dobre .... jak się jutro nie uda to chyba z tym spróbuję tylko skąd dorwać płynny Co2 ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 13:26   

Moge Ci przywiezc na spot ;)
Ja tylko nie wiem cyz to na pewno jest plynny CO2 bo slyszalem inne teorie ;)

Mam sprezone powietrze w sprayu i faktycznie niezle trzaska zmarzlina jak sie je odwroci.
Kiedys psikanlem sobie na reke (przy lokciu) i odmrozenie mam do dzisiaj ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 13:40   

MaReK, to na tym filmiku jest Air Duster i jest potrzebna suszarka jeszcze niema ktoś samochodowej suszarki :) ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 15:01   

Wystarczy przetwornica 2kW i normalna suszarka . W ostateczności na szybko musisz rozebrac lampe na parkingu carffour . Może z racji częstej potrzeby posiadania prądu mozna by tam zrobić jakies gniazdko gdzies na ścianie lub na suficie . Tylko tak by ochronaa nie widziała :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 16:12   

Air Duster to nic innego jak sprężone powietrze. Do dostania w każdym sklepie komputerowym a nawet marketach, koszt myślę że max 20zł. Masz jeszcze allegro tam to koszty wychodzą 10zł ale dochodzi jeszcze wysyłka, chyba że dorwiesz z Wa-wy. Daj znać czy działa
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 16:36   

Jak uda ci się to usunąć napisz jak to zrobiłeś może i ja poradzę sobie z moim wgniotkiem bo wydaje mi się , że jest mniejszy od Twojego
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 16:40   

azer, firefighter, napewno dam znać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2009 20:53   

Też jestem ciekawe, bo sam posiadam jednego wgniotka, bardzo malutkiego, więc jak Tobie pomoże, to mi również powinno.
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lut 07, 2009 23:02   

To żeby zaspokoić Waszą ciekawość - opowiem co i jak.

Kupiłem dziś sprężone powietrze, zaopatrzyłem się w suszarkę i do boju.
Jako że miałem 2 wgniotki.
1. wgniotka na drzwiach (czyli na dużej powierzchni) mniej więcej po środku drzwi kierowcy, taka, którą można nazwać elastyczna.
2. wgniotka na nadkolu lewym przednim - taka która kończyła się razem z obrysem elementu nadkola.

Wnioski po zastosowaniu w/w metody.
1. Działa na wgniotki umiejscowione w środkowych częściach poszczególnych elementów karoserii, gdzie istnieje nadzieja sprężystości blachy.
2. Nie działa, gdy wgniotka jest na mniejszych przekrojowo elementach - czyli u mnie na zakończeniu błotnika lewego przedniego (to zwężenie co dochodzi do lampy) bo tam nie ma już co sprężynować.

Wniosek ogólny: Działa w granicach środków elementów blacharskich o dużych wymiarach, czyli : drzwi, maska, dach, nadkola tylne - o ile wgniotka nie dochodzi do krawędzi elementów, nadkola przednie (błotniki) o ile wgniotka nie dochodzi do krawędzi elementów i nie jest na ich skraju.

Tyle z mojego dzisiejszego doświadczenia :D
 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 23:13   

fearless napisał/a:

Tyle z mojego dzisiejszego doświadczenia :D

I tak też jest!
Logika na to wskazuje,a szkoda bo by się posuszyło popryskało i było by miodzio :wink:
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lut 07, 2009 23:21   

boss.007 napisał/a:

I tak też jest!
Logika na to wskazuje,a szkoda bo by się posuszyło popryskało i było by miodzio :wink:


Logika logiką, ale wolałem sprawdzić.... kosztowało mnie całe 12 zł :hahaha: a jedna wgniotka znikła :)
 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Sob Lut 07, 2009 23:26   

fearless napisał/a:
Logika logiką, ale wolałem sprawdzić.... kosztowało mnie całe 12 zł :hahaha: a jedna wgniotka znikła :)

Ale ja wcale nie negowałem Twojej wypowiedzi :ok: Cieszę się że Masz jeden problem z głowy :lol:
A w dzisiejszych czasach to się liczy :spoko:
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 08, 2009 12:59   

No to będziemy próbować
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 08, 2009 20:14   

No to jutro idę zakupić sprężone powietrze i do dzieła :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink