Witam! Byłem u mechanika i przeciscil przepustnice oraz kopułke!Wedlug mnie przyniosło to marny skutek(obroty spadaja ale po chwili) lecz pan mechanik przekonywal ze te modele juz tak maja!!! czy to nie wkret?Jesli tak to gdzie w Rzeszowie(okolice) moglbym to naprawic!
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 11:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 12:01
a to duzy blad bo od tego to sie zaczynac powinnoo... bo troszke brudu i gubi on "kroki" i wlasnie sa problemy z obraotami (zawieszanie, zle obroty jalowe itp... )
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 12:11
a po co odrazu do mechanika sam go przeczysc to nic trudnego
odpinasz kostke
odkrecasz 2 srubki
czyscisz ostroznie krokowaca ale tak zeby nie ruszac trzpieniemdo przodu i do tylu bo mozna go tak popsuc
czyscisz to kolanko w ktorym jest mocowany krokowe
i to wszystko
foto ponizej jak to wyglada i gdzie jest
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
ja też tak miałem po czyszczeniu kopułki i wymianie przewodów WN obroty mi bardzo wolno spadały tzn.gdzieś przy 2.5 tyś po wciśnięciu sprzęgła zanim spadły do normy to minęło dobre 7-10 sek,czasami obroty zawieszały się przy 1,5 tyś ale pojeździłem tak ze dwa dni i wszystko same wróciło do normy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum