Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Nie chce zapalić
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Nie chce zapalić
Autor Wiadomość
jacek81 



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 11:59   [R620] Nie chce zapalić
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam.
Przebieg wydarzeń byl nastepujacy:
wczoraj podczas jazdy zapalil mi sie check engin. jedyna nieprawidlowoscia byly wolne obroty ktore spadaly do 200rpm ale po chwili sukcesywnie wracaly do 800rpm. nie bylo problemow z przyspieszaniem itp. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu problem obrotow nie zniknal ale lampka zgasla i sie wiecej nie zapalila. Dzisiaj rano chcialem go odpalic i niestety cisza. Rozrusznik kreci, czuc paliwo, ale kreci tak jakby nie bylo iskry.
Prosze o porade od czego zaczac, ewentualnie do którego warsztatu sie udac w krakowie. dodam tylko ze auto jest tylko na benzynie
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 14, 2009 11:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalg 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 177
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 12:06   

Witam kolego na 99% skończył ci się aparat zapłonowy, a le sprawdz go zdejmij czpeczkę ze świecy i przybliż do metalowej części silnika niech ktoś zakręci rozrusznikiem a ty zaobserwój czy jest iskra, sprawdz wszystkie kapturki świec po kolei, jeślli nie bedzie to aparat koszt naprawy-wymiany ok 150 zł używany pasuje od hondy accord CC7
_________________
ROVER 75 ......:::Lublin:::.......
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ
 
 
jacek81 



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 13:39   

sprawdzilem. wykrecilem wszystkie swiece i sprawdzalem iskre na kazdej (a dokladnie na kazdym kablu). Iskra jest wszedzie. Odkrecilem rowniez dolot paliwa. efekt-po przekreceniu stacyjki zalany silnik benzyna; czyli tez ok. Wpadlem jeszcze na pomysl ze moze filtr powietrza jest w dziwny sposob zapchany calkowicie. Ta teoria tez upadla. Kolejna ktora mam to cos z wtryskiwaczami. po wykreceniu swiec kazda byla calkowicie sucha. z drugiej tylko strony - musiay by pasc wszystkie wtryskiwacze i dlaczego wczoraj nie bylo problemu z normalna jazda, pomimo ze swiecilo sie check engine.
moze macie sznowni forumowicze jeszcze jakies pomysly??
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 19:33   

jeszcze przekaźniki i bezpieczniki sprawdź
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
jacek81 



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 20:13   

teoretycznie sa dobre. teoretycznie bo nie wiem jak sprawdzic przekazniki.
a czy ktos z forumowiczow jest w stanie mi powiedziec ktory przekaznik lub odpowiada za otwieranie wtryskiwaczy? paliwo sprawdzilem na listwie zasilajacej wtryski, ale nie wiem czy sie one otwieraja. moze sie czepiam teorii z "matrixa" ale zawsze mi sie wydawalo ze jak jest paliwo, powietrze i iskra to musi gadac. tym razem jest inaczej.
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Lut 14, 2009 23:46   

Sprawdz temat ktory zakladal niedawno KRYS, ja tam opisalem co zrobic jak auto nei odpala
 
 
 
jacek81 



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 09:05   

z tego co tam wyczytalem, wnioskuje ze jezeli po przekreceniu stacyjki slychac pompe paliwa i w momencie gasniecia lampki check engine stukniecie przekaznika to opisywany przez Ciebie przekaznik jest ok? u mnie takie objawy wystepuja
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 10:46   

jacek81, to walnal modul w aparacie jak u KRYS,
 
 
 
jacek81 



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 12:05   

NEOSSS, ale czy wtedy powinna byc jakas iskra?? U mnie przyznam sie szczerze ze jest troche czary mary (troche na mechanice sie znam). Wykrecilem wczoraj swiece i sprawdzalem je . wszystkie daja iskry na wszytskich kablach. jedynie co mi przychodzi do glowy to:
1. albo daje iskre w zlym momencie - ale wtedy podczas zapalenia sie Check engine napenwno by zgasl. w moim przypadku jechal normlanie z normlanym przyspieszeniem.
2. albo wtryski sie nie otwieraja. moze wiesz ktory przekaznik (a moze bezposrednio sygnal idzie z kompa) za nie odpowiada?
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 12:35   

kolego ściągnij manual hondy accord i tam w rozdziale 11 jest troszke o twojej przypadłości.

Musisz odczytac kody błędów

Tak na szybciocha to wyciągnij bezpiecznik pod maską 7,5A (back up) na min 10 sek.
To skasuje ci usterki zapamiętane przez kompa i może odpali

http://www.honda.cba.pl/samodiagnostyka_ecu.html

A czy można to robic i czy jest sens kiedy nie pali się check engine?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 14:10   

jacek81, czy gdy Pali sie check cały czas słychac bzyczenie w środku?
 
 
 
jacek81 



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 17:23   

ZAPALIL! Dziekuje wszystkim za sugestie.
Jezeli ktos zapyta co bylo przyczynal? to jedyne co moge powiedziec ze piatek 13:)
Jedyne co moge powiedziec to co zrobilem.
1. reset komputera - odlaczenie akumulatora na dobre 40 min!
2. po podlaczeniu nic to nie dalo
3. zakup linki holowniczej i prosba do kolegi o pociagniecie:) - zapalil
4. po musnieciu gazu, zgasl.
5. ponowne pociagniecie, przejechanie ok 1 km i jezdzi!

jedynie co mi przychodzi do glowy to slaby akumulator, tylko nie rozumiem dlaczego krecil normlanie, na mierniku mial 13V i zielona kontrolke na nim.
najwazniejsze ze jezdzi:)
pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: Nie Lut 15, 2009 17:24 ]
NEOSSS, podejrzewam ze pytasz o pompe paliwa:) tak. bylo ja slychac, a po odkreceniu srobki na listwie wtryskiwaczy trysnal faktycznym paliwem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 600] Nie chce zapalić
wroobel Rover serii 600, Honda Accord 4 Sro Wrz 05, 2012 11:49
wroobel
Brak nowych postów [R600] Nie chce zapalić
TipToe Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Sie 23, 2010 22:20
kadzaf
Brak nowych postów [R623] Nie chce zapalić - ma humory ...
Prawdopodobnie problem z zapłonem
maciej Rover serii 600, Honda Accord 22 Sro Paź 01, 2008 10:00
maciej
Brak nowych postów [R620Si LPG] Nie chce zapalić na benzynie
mirek_20 Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Maj 20, 2012 10:04
mirek_20
Brak nowych postów [R620] Nie chce jechać
arturbodnar Rover serii 600, Honda Accord 9 Pon Gru 03, 2007 19:09
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink