Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:30 [R75] Muszę założyć z tyłu trzeci pas
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Rozglądam się na allegro za środkowym pasem bezpieczeństwa do R75 Tourer. Jest tego sporo, ale nie wiem, co oprócz pasa mam kupić... Chodzi o to, że samochód miał w przeszlości kratkę i z tyłu miał zdemontowany pas. Obecnie są dwa, ale w kanapie jest otwor na pas oraz ta końcowka, w którą się wpina. Nie znam nazw tych elementów, więc nie wiem, czy powinienem kupić sam pas, czy z napinaczem. Jak to sprawdzić / rozpoznać. Wie ktoś?
dzięki
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 22:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem czy pasy z tylu maja napinacze ale z tego co pamietam to na 90% nie. Musisz kupic sam pas ze zwijaczem skoro
Kizashi napisał/a:
ta końcowka, w którą się wpina
jest w aucie.Jak nie am to tez trzeba kupić i po sprawie.Pamiętaj żeby kupować ze śrubami bo są drobnozwojne, lepsze gatunkowo i ciężko Ci będzie coś dobrać.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Zukowaty,
Czyli mam brać pas ze zwijaczem i upewnić się, że dają ze śrubami...
Bo właśnie dla mnie zwijacz i napinacz to było jedno, ale pewności nie miałem czy się mylę, czy nie.
Dzięki za info
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
zdaje sie że napinacze sa w zwijaczu właśnie ale głowy nie dam. W Sedanie są i podobno jakieś kabelki tam sie podłącza ale nie widziałem tego osobiście
[ Dodano: Pon Lut 16, 2009 14:36 ]
w sedanie napinacz jest w zwijaczu, jest przy tym kostka elektryczna koloru niebieskiego na pewno
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
nie jest to sygnalizacja zapięcia pasów bo takowej w R75 nie ma jest tylko kontrolka ale nawet jak działa to świeci przez kilka sekund po odpaleniu celem przypomnienia o pasach a potem gaśnie (nie mam kontrolki działajacej pisze to na podstawie informacji z forum zdaje sie że PHJOWI o tym pisał kiedyś mnie to mocno nurtowało)
czy trudno czy łatwo nie wiem ale pamiętam temat na forum o zwartych tych kostkach z tyłu i znowu niejaki PHJOWI WIELKIMI LITERAMI napisał że bezwzględnie nie można tam nic mostkować bo poduchy wywalić mogą.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Paul,
Czytałem, szukałem, pytanie i tak musiałem zadać (skąd mogę wiedzieć, czy pas środkowy nie jest technicznie różny, np. uboższy, od pozostałych?). I "pomógł" kliknięte.
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
sknerko,
O co chodzi z tym mostkownie, bo nie kumam, a się boję ruszać...
Chodzi o to że: jak wywalą napinacze to należy wymienić cały pas a handlarze mostek z drutu wkładają w gniazdo żeby przy wystrzelonym pasie kontrolka nie świeciła. nastepna sprawa to chyba trza taki montaż przeprowadzać na odłączonym akumulatorze żeby właśnie napinacze nie kropnęły
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Rowan,
Nie wiem, nie znam się - bez napinacza / nie pirotechniczny. Taki jak w dużym fiacie
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 00:00 ] sknerko,
Czy po odłączeniu aku komp nie zwariuje?
(i jak zresetować ten licznik oil sevice - bo mam na nim teraz -5000 km)
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
sknerko,
Czy po odłączeniu aku komp nie zwariuje?
(i jak zresetować ten licznik oil sevice - bo mam na nim teraz -5000 km)
Nie zwariuje. a czemu niby by miał?
a z tym resetem to tak jak koledzy piszą można samemu ale ja nie wiem od ilu km na minusie tylko T4
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum