Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
[75] Witam wszystkich .Kupiłem wczoraj Roverka 75 przy prędkości poniżej 50 km jak hamuje zaczynają działać ABS nie zawsze .Ten gość mówił że to jest żle podłączony czujnik z ABS bo mu coś namieszli gdy wymieniali klocki oraz świeci mi taka kontrolka jaką zamieściłem w załączniku.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 11, 2010 11:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 19, 2009 08:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pierscienie magnetyczne sa tylko w tylnych kolach. Sprawdz kable od czujnikow bo moze ktorys przebijac. Osobiscie skupil bym sie na czujnikach i ich okolicy.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Lut 19, 2009 20:00
Zukowaty napisał/a:
magnes chyba tylko z tylu jest
.Jest pierścień magnetyczny.ABS z pierścieniem magnetycznym, zasadniczo różni się w działaniu od ABS z pierścieniem zębatym.
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 20:05 ]
Zukowaty napisał/a:
Z reszta nie uszkodzisz go przy zmianie klockow.
nie wiadomo co tam jeszcze robili i jak.
[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 23:00 ]
SeniorA napisał/a:
Jest pierścień magnetyczny
a dokładniej pierścień zwany " magnetic reluctor ring " i fachowo koło dekodujące , jest w warstwie tworzywa po jednej stronie łożyska i może dlatego trudno odróżnić od zwykłego łożyska.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum